Yamaha FZS600 classicracer

IMG-20220914-WA0009.jpeg

Vanmiddag de topkuip...
IMG-20220914-WA0015.jpeg
 
En is de Bike nu klaar ? en al mee gereden ?
Ja zeker. Bike is klaar.
Heb er een stuk op gereden maar hij is niet van mij en staat op dit moment bij Roadrunner in Velp.
As week worden er foto's voor Bikeexif en kickstart gemaakt.
 
Wát een partij vakwerk en creativiteit weer zeg, dat moet toch fantastisch zijn om te doen en te kunnen.

Het volgen van dit topic heeft mede bijgedragen aan mijn keuze om eens te stoppen met verplichtingen en meer te focussen op dingen die ik leuk vind.

Kijk nu al uit naar je volgende project.

Al enig idee wat dat gaat worden?
 
Wát een partij vakwerk en creativiteit weer zeg, dat moet toch fantastisch zijn om te doen en te kunnen.

Het volgen van dit topic heeft mede bijgedragen aan mijn keuze om eens te stoppen met verplichtingen en meer te focussen op dingen die ik leuk vind.

Kijk nu al uit naar je volgende project.

Al enig idee wat dat gaat worden?
Een Yamaha?
Edit - nope
 
Laatst bewerkt:
Wát een partij vakwerk en creativiteit weer zeg, dat moet toch fantastisch zijn om te doen en te kunnen.

Het volgen van dit topic heeft mede bijgedragen aan mijn keuze om eens te stoppen met verplichtingen en meer te focussen op dingen die ik leuk vind.

Kijk nu al uit naar je volgende project.

Al enig idee wat dat gaat worden?
A kijk leuk man, dat mijn projecten andere ook motiveren om hun passie te volgen.
Mooi compliment.

Er staat al een Triumph op de werkbank.
Wordt in mijn ogen ook een gaaf ding maar is niet afgeleid van een race legende oid.
Zal binnenkort een nieuwe topic starten.
 
A kijk leuk man, dat mijn projecten andere ook motiveren om hun passie te volgen.
Mooi compliment.

Er staat al een Triumph op de werkbank.
Wordt in mijn ogen ook een gaaf ding maar is niet afgeleid van een race legende oid.
Zal binnenkort een nieuwe topic starten.
Wat voor Triumph is het als ik vragen mee mag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan