Yamaha FZS600 classicracer

IMG-20230223-WA0010.jpg

Op de motorbeurs utrecht te zien dit weekend.
 
Klaarblijkelijk een fuckjury. ;)
Met een affabriek look deelnemen aan custom shows is net zoiets als ...🤔 kan zo ff niet een mooie vergelijking vinden maar jullie snappen het wel😉.
Net als de GTS..nooit een prijs mee gewonnen maar persoonlijk een van mijn mooiste projecten. (Rijdt trouwens in Tsjechië en de eigenaar heb ik ontmoet op de MBU)
yamaha_gts_1000_zijkant2-1024x576.jpg
 
Met een affabriek look deelnemen aan custom shows is net zoiets als ...🤔 kan zo ff niet een mooie vergelijking vinden maar jullie snappen het wel😉.
Net als de GTS..nooit een prijs mee gewonnen maar persoonlijk een van mijn mooiste projecten. (Rijdt trouwens in Tsjechië en de eigenaar heb ik ontmoet op de MBU)Bekijk bijlage 1853228
Geweldig apparaat!
Mooi dat er ook daadwerkelijk mee gereden wordt ( als ik dat juist interpreteer uit je stukje tekst).
 
Die GTS is wel echt wel extreem goed gelukt!

Ben wel benieuwd welke dan wel heeft gewonnen. Was het die andere fazer? ;)
 
Lijkt misschien zo😉. In dit topic lees je wat voor capriolen ik moest uithalen om deze wielen pas te krijgen.
Dus inderdaad VFR wielen 🤣...

Maaruh, je word bedankt... een dag van mijn leven kwijt door het doorlezen van de GTS topic! Wauw wat een gaaf project was dat zeg! Ik durf eigenlijk niet naar je andere projecten te kijken, omdat ik dan nog meer tijd kwijt ga zijn aan al dat moois
 
Dus inderdaad VFR wielen 🤣...

Maaruh, je word bedankt... een dag van mijn leven kwijt door het doorlezen van de GTS topic! Wauw wat een gaaf project was dat zeg! Ik durf eigenlijk niet naar je andere projecten te kijken, omdat ik dan nog meer tijd kwijt ga zijn aan al dat moois
O kak.. dacht dat je deze fazer bedoelde😅.
Sorry, Ja het begon met het aanschaffen van VFR velgen🤣
 
Terug
Bovenaan Onderaan