Yamaha FZS600 uit 1999 (opknapper)

DiNozzo

Die hard MF'er
31 mrt 2016
389
105
Flevoland
Te koop aangeboden wegens aanschaf andere motor.

Goedlopende Yamaha FZS600 uit 1999. Kilometerstand is 79502 km.

Het motorblok in goede staat. Motor loopt als een zonnetje. Schijfremmen voor en achter zijn wel minder en de kuipdelen hebben doordat de fiets omgewaaid is aanzienlijke schade. Banden zijn nog goed voor zeker 2.5 milimeter profiel en kunnen dus nog wel even mee. De Akra uitlaat maakt een mooi geluid en is voorzien van een DB-killer. Wel heeft de uitlaat wat krassporen van een foutje die de vorige eigenaar er mee gemaakt heeft. Motor is voorzien van een double bubble ruitje voor meer windbescherming.

Vraagprijs 500 euro, maar een bod zal overwogen worden.
 

Bijlagen

  • IMG_2920.jpg
    IMG_2920.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 151
  • IMG_2115.jpg
    IMG_2115.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 150
  • IMG_0958.jpg
    IMG_0958.jpg
    1 MB · Weergaven: 133
Te koop aangeboden wegens aanschaf andere motor.

Goedlopende Yamaha FZS600 uit 1999. Kilometerstand is 79502 km.

Het motorblok in goede staat. Motor loopt als een zonnetje. Schijfremmen voor en achter zijn wel minder en de kuipdelen hebben doordat de fiets omgewaaid is aanzienlijke schade. Banden zijn nog goed voor zeker 2.5 milimeter profiel en kunnen dus nog wel even mee. De Akra uitlaat maakt een mooi geluid en is voorzien van een DB-killer. Wel heeft de uitlaat wat krassporen van een foutje die de vorige eigenaar er mee gemaakt heeft. Motor is voorzien van een double bubble ruitje voor meer windbescherming.

Vraagprijs 500 euro, maar een bod zal overwogen worden.
 
Niet even netjes voorstellen, of even oefenen met hoe je nu iemand quote, maar gelijk vragen naar de uiterste prijs. Beetje jammer. Of ben ik nu heel zuur?
 
Te koop aangeboden wegens aanschaf andere motor.

Goedlopende Yamaha FZS600 uit 1999. Kilometerstand is 79502 km.

Het motorblok in goede staat. Motor loopt als een zonnetje. Schijfremmen voor en achter zijn wel minder en de kuipdelen hebben doordat de fiets omgewaaid is aanzienlijke schade. Banden zijn nog goed voor zeker 2.5 milimeter profiel en kunnen dus nog wel even mee. De Akra uitlaat maakt een mooi geluid en is voorzien van een DB-killer. Wel heeft de uitlaat wat krassporen van een foutje die de vorige eigenaar er mee gemaakt heeft. Motor is voorzien van een double bubble ruitje voor meer windbescherming.

Vraagprijs 500 euro, maar een bod zal overwogen worden.

Ik zie dat ik je geen PB kan sturen, kun je die mogelijkheid wellicht aanzetten?
 
Niet even netjes voorstellen, of even oefenen met hoe je nu iemand quote, maar gelijk vragen naar de uiterste prijs. Beetje jammer. Of ben ik nu heel zuur?

Ik heb ook wel eens van dit soort reacties op advertenties gehad. Ik reageer meestal met "de sky is the limit" en dan hoor je er meestal niks meer van.
 
Meestal gaat dat anders:

"Wat ies lagste prais abi?"
 
Toch heb ik serieus interesse, echter is de verkoper niet meer online geloof ik.
Ik wil mij ook best even voorstellen maar heb nog geen motor om mee te pronken, heb zelfs nog geen motorrijbewijs maar daar wordt hard aan gewerkt. Alle tijd dus om de motor een beetje onder handen te nemen tot ik er op mag rijden.
 
Sorry. Door een overlijden en het bijgehorend gedoe even niet online geweest. Ik ga even kijken of ik mijn PB functie aan kan zetten!

Edit: het lukt nog niet. Ik heb JasonM een PB gestuurd. Dat kan dan weer wel..
 
Sorry. Door een overlijden en het bijgehorend gedoe even niet online geweest. Ik ga even kijken of ik mijn PB functie aan kan zetten!

Edit: het lukt nog niet. Ik heb JasonM een PB gestuurd. Dat kan dan weer wel..
Die is inderdaad ontvangen en beantwoord.👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan