Yamaha FZX faze met niesziekte ??

rudiman

MF'er
18 jun 2007
241
0
Alkmaar
Mijn FZX loopt de laatste tijd zwaar beroerd, 1 poot deed niet meer mee en hij nieste door de luchtfilter.
Heb boegiekappen vervangen en ook een bobine. De carbs eraf gehaald en schoongemaakt.
Hij loopt nu wel op 4 benen maar het niezen is nog steeds. Bij volgas houd de motor enorm in.
Eigenlijk is door de schoonmaakbeurt het probleem erger geworden.
Heb ik niet goed schoongemaakt (hogedruk luchtspuit en remmenreiniger) ? of is er wat anders aan de hand.
 
Dus dit kan alleen maar een brandstof probleem zijn? Dus ontsteking, bobines ,bougies cdi unit kan uitgesloten worden?


Nee, je hebt het over het erger worden van het probleem na een schoonmaak beurt, elektriciteit houdt niet van water, en vooral niet van hogedruk reinigers. Ik zou even het complete elektrische systeem nakijken, met name de stekker verbindingen. Evt. stekker verbindingen inspuiten met contact spray.

Weet niet of je met open luchtfilters rijdt maar mischien zitten de carbs wel vol.
 
Nee, je hebt het over het erger worden van het probleem na een schoonmaak beurt, elektriciteit houdt niet van water, en vooral niet van hogedruk reinigers. Ik zou even het complete elektrische systeem nakijken, met name de stekker verbindingen. Evt. stekker verbindingen inspuiten met contact spray.

Weet niet of je met open luchtfilters rijdt maar mischien zitten de carbs wel vol.

Hij heeft het over een hogedruk luchtspuitje, dus eentje die aan een compressor zit. niet een hogedrukreiniger waarmee je je stoep schoonspuit. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan