Lees het hele topic, begint de laatste pas over de kettingaandrijving.
Tot zover mijn bijdrage.
Vond ik ook al vreemd, dat ie dat zei.Jouw ervaring dat je veel moet schakelen deel ik niet. Ik kan in elke versnelling vanaf 2000 toeren probleemloos de motor laten oppakken.
Vond ik ook al vreemd, dat ie dat zei.Zal wel een kweste zijn van een heel ander toerengebied gewend te zijn op z'n vorige motorfiets.
Ik ben ook nog op zoek naar een hoog toerscherm, want ik word gek van de windherrie.
Alleen ben ik nu op zoek naar de gebruikershandleiding kan iemand me hier aan helpen ?
Ik heb eventueel een Duitstalige gebruikshandleiding op PDF formaat (± 7,0 MB)
Duits is dan absoluut niet mijn sterkste kant maar beter iets dan niets....
check je mailbox !
Hoi allemaal,
Ik heb sinds vorig jaar ook een GTS1000. Mijn eerste motor. Wel een leuke opstappert, dacht ik. Vorig jaar heb ik er 10.000 km op gereden en hij bevalt geweldig.Echter als hij koud is bokt hij een beetje in de lage toeren (2500 rpm). Heeft iemand ook die ervaring en wat kan ik daar tegen doen?
Ben benieuwd,
Groeten...
De mijne uit 1995 reageert met een tamelijk sterke aan/uit gasrespons. Dit is best onhandig voor het subtielere bochtenwerk. Als een andere programmering dat zou kunnen verhelpen dan zou dat zeer welkom zijn.
Misschien moet ik de ketting ook maar eens spannen, wellicht dat dat ook nog iets helpt.