Hou de XJ voorlopig ernaast. Moest de navigatie eraf halen en daarvoor moest de tank eraf mooi moment om meteen flink huis te houden. Misschien ga ik een nakend bouwen.Dus je hebt er 1 gevonden, gefeliciteerd
zag al dat de XJ te koop stond.
Lekker zadel zeg
Die ik heb is uit 1994 en kostte €975,=, geen geld vind ik.Hij ziet er zowiezo top uit, welk bouwjaar is deze, gokje 1998?
Dus je hebt er 1 gevonden, gefeliciteerd
zag al dat de XJ te koop stond.
Lekker zadel zeg[/quote
Zadel is een Top Sellerie Gel-zadel, inderdaad heerlijk.
Die ik heb is uit 1994 en kostte €975,=, geen geld vind ik.
Tja wat is veel 116000km, wetende dat het een oerdegelijk blok is. Yamaha kennende zal deze ook wel 2 tot 3 keer het klokje rond kunnen.Hele mooie prijs, de meeste zijn tussen de 2000 en 3000 euro. Heeft deze al veel gelopen?
Tja wat is veel 116000km, wetende dat het een oerdegelijk blok is. Yamaha kennende zal deze ook wel 2 tot 3 keer het klokje rond kunnen.
Klopt, vooral als je sneller gaat dan 120km/uur.Ja dat lees je inderdaad vaker, alleen het oliepeil goed in de gaten houden. Is namelijk een fzr1000 blok die teruggetuned is voor koppel bij een lager toerental. Dus soms lusten ze een beetje olie.
Volgens mij zijn er bijna geen GTS rijders meer in Nederland wat toch jammer is. Na 2000km gereden te hebben de afgelopen weken kan ik zeggen dat ze heerlijk rijd. Vooral als tourer bij 120km/uur is het een genot om zonder last te hebben van sporen of rollen over de snelweg te zoeven. Toeren op de binnenwegen gaat moeiteloos al moet ik rekening houden met de grote draaicirkel. Volgende week gaat er een nieuwe BT023 achterband op en kettingset, respectievelijk 13000 en 45000km gedraaid dus het wordt tijd. Olieverbruik is ook binnen de perken 0,3 l op 2000km!
Ja die had ik ook gezien, heerlijk foutZelf ook 1 gehad, en denk daar nog wel eens met weemoed aan terug.
Vond t echt een geweldig ding.
Moet hier nog ergens een videoband hebben van dat ie uit kwam.
Om te gieren.