yamaha HL500

wil je iets weten over een yamaha hl 500 of zoek je onderdelen ik heb nog wel wat liggen.
ik zoek zelf info en onderdelen van een spondon yamaha.
op dit moment heb ik een paar yamaha`s staan o.a.
hl / mulder / cagiva / aprillia / yz / maico / eml / profab / tt en een spondon allemaal
yamaha 500 machine`s
info via tel. of mail
van.veen.w@ziggo.nl
030-2512593 06-30840799

Heb jij niet ooit eens een Yamaha YZ125 in Vlagtwedde gekocht?
 
hallo woud
ik heb je volgens mij al eens een mail gestuurd warin je info en fotos vroeg over zelfbouw projecten met xt blokken erin
ik heb ooit een ossa cross frame gebruikt met een xt blok erin gebouwd en ook een cr 500 frame van 1986 ik zal even fotos inscannen
 
dit is ongeveer 20 jaar geleden ossa frame xt blok foto beetje slechte kwaliteit foto van foto
full
 
Ik heb ook zo'n combi een tijdje gehad ,zat alleen een xt 350 blok in.
Leuk alternatief voor een veel duurdere HL maar wat een #$...::!!*&% ding om aan te trappen als de autom. decompr. eraf is gehaald i.v.m. ruimtegebrek in het frame (was m'n oude xt 500 een lammetje bij vergeleken......) [afbeelding]


Zie de overeenkomst tussen jouw en mijn motor :O, je zou bijna denken dat het exact dezelfde is...
full
 
Dat is 'm idd. Ik heb hem op 13-09-2007 verkocht aan iemand in Hazerwoude dorp.
Leuk hem nog eens te zien!
 
ik ben bezig met de bouw van een hl op basis van een orgineel frame. Frames zijn bijna niet aan te komen en als je er een hebt dan zijn ze duur en vaak in slechte staat. Ik zag wel pas op ebay een complete in onderdelen te koop ) new zeeland. Er zijn er destijds ook maar een paar honderd gemaakt dus schaars


Evt heb ik een originele HL uitlaat te koop, gaat alleen weg voor een goede prijs. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan