yamaha HL500

lds

Die hard MF'er
14 mei 2009
564
0
Hallo allemaal
Iemand hier enig idee waar je een Yamah hl500 rijwiel gedeelte kunt kopen .
Nieuw of gebruikt voor een redelijke betaalbare prijs.
gr lds
 
Die zijn niet hetzelfde als een xt frame
gaat over een cross uitvoering met xt blok
 
die met die 250 tank is er wel een
Er is hier in nederland wel iemand die ze maakt maar de prijs in nogal wat aan de hoge kant
 
In Australie zit een bedrijf dat replica frames levert.
Zit ook een swingarm bij, en alle lagers.

Wel super duur, 2300 Australische Dollar.
Als je een echte HL500 wilt bouwen, ben je zeker 7500Euro aan onderdelen kwijt.
 
ach je moet wat te dromen hebben he .
e yz vordert gestaag krijg vandaag de voorwiel lagers binnen en kan die dan naar haan weels brengen om opnieuw te laten spaken met nieuwe spaken en velg .
achterwiel is al daar .
dan nog wat banden erop en de buddy vernieuwen en de voorvork reviseren .
dan rest nog wat kleine digen die ik kan doen als het frame bij de spuiter is zoals achterbrug lagers vernieuwen ook van de shockbreker en tuimelaars.
 
ha crosser 500
heb je een site waar ik eens kan kijken in australie
 
ha crosser 500
heb je een site waar ik eens kan kijken in australie


www.viper.org.au/retro.htm

www.geoffmorrisconcepts.com

weet niet of ze werken

werken niet, bestel anders VMX magazine, daar staanwel een paar fabrikanten in, okk voor alle andere oude crossers
 
Laatst bewerkt:
die op motorgadget had ik al gezien 13.000,00 mille
dat frame op www.yamaha hl 500 moet 2100,00 kosten is ook nogal een behoorlijke prijs voor een frame en achterbrug al zeg ik het zelf.
Droom en zoek gewoon verder
 
http://link.marktplaats.nl/286228170 als je deze bedoelt van marktplaats is toch niet diegene die ik bedoel maar toch bedankt voor de tip
 
http://link.marktplaats.nl/286228170 als je deze bedoelt van marktplaats is toch niet diegene die ik bedoel maar toch bedankt voor de tip
Wil 'ie nou zoveel geld voor een XT die op een HL líjkt, en opgebouwd is uit onderdelen van verschillende merken motoren? :?
 
goed kijken dat is dus niet die ik bedoel.
ik zoek gewoon een hl frame zo orgineel mogelijk opbouwen met onderdelen uit begin 1980 .
en inderdaad voor niet zoveel geld
 
nee ik bedoel een echte hl 500.
2950,00 moest hij toen kosten heeft er best een poos op gestaan.

zoiets, maar dan niet meer zo strak i de lak maar wel kompleet en ook lopend.
en in de hurricane kleuren :9~
yamaha-hl500.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik ben bezig met de bouw van een hl op basis van een orgineel frame. Frames zijn bijna niet aan te komen en als je er een hebt dan zijn ze duur en vaak in slechte staat. Ik zag wel pas op ebay een complete in onderdelen te koop ) new zeeland. Er zijn er destijds ook maar een paar honderd gemaakt dus schaars
 
Ha jeromph
Leuk dat jij er nog een hebt kan ik je ook mailen ???
En nick dat zijn ze die ik bedoel zo'n fram met achterbrug is nog wel aan te komen 2200,00 euro is dan wel een replica
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan