Yamaha in de tang

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Rossi in 2010 voor de 10e keer wk wordt en het toneel verlaat ten gunste van al het aanstormend geweld(talent)
_O-

Als Rossi de MotoGP verlaat, dan is dat om allerlei redenen, maar niet om aanstormend talent een gunst te doen. :+



Ik weet niet, het liefst zie ik Rossi zijn dagen slijten zoals Capirossi dat doet. Een fiets pakken die niks kan en lekker onbezorgd rondjes tuffen, vechten met de mannen om je heen voor willekeurige grid posities. Niet dat Capi dat nou expres doet, maar hij heeft duidelijk gezegd dat-ie alleen maar voor de lol rijdt, en niet meer om echt te winnen.

Op een gegeven moment wordt Rossi toch voorbijgestreefd door anderen, of dat nou aanstormend talent is of mannen die al op de baan rijden. Ik zie 'm dan liever "winnen" met een 7e plek op een slechte fiets dan "verliezen" met een 4e plek op een topfiets.
 
Volgens mij zijn de woorden van Rossi vooral van politiek belang, hij heeft het er welliswaar heel erg naar z'n zin maar ik denk dat zodra hij merkt dat er iets gebeurd wat nadelig voor hem is hij onmiddelijk reageert, en dit is dus een uitstekende manier om dat te doen. Want ondanks dat Lorenzo snel is heeft hij hem 10-2 verslagen dit jaar dus ik weet niet of hij echt heel erg bang voor hem is....

Mocht hij toch naar Ducati gaan dan ligt Stoner er 100% zeker uit! Maar alles is nog mogenlijk, en de contracten die er zijn betekenen niet veel, als Yamaha Rossi z'n zin niet zouden geven rijdt hij in 2010 al op een Duc (de vergoeding aan Yamaha zal Philip Morris graag betalen!)
 
_O-

Als Rossi de MotoGP verlaat, dan is dat om allerlei redenen, maar niet om aanstormend talent een gunst te doen. :+



Ik weet niet, het liefst zie ik Rossi zijn dagen slijten zoals Capirossi dat doet. Een fiets pakken die niks kan en lekker onbezorgd rondjes tuffen, vechten met de mannen om je heen voor willekeurige grid posities. Niet dat Capi dat nou expres doet, maar hij heeft duidelijk gezegd dat-ie alleen maar voor de lol rijdt, en niet meer om echt te winnen.

Op een gegeven moment wordt Rossi toch voorbijgestreefd door anderen, of dat nou aanstormend talent is of mannen die al op de baan rijden. Ik zie 'm dan liever "winnen" met een 7e plek op een slechte fiets dan "verliezen" met een 4e plek op een topfiets.

Believe me, zo ver laat hij het echt niet komen. Als hij het idee heeft dat hij niet meer voor de titel kan strijden, is het basta.
En Capi weet dat hij niet KAN winnen op de Suzuki, dus zegt hij dat het alleen nog maar voor de lol is. Ik vind het eigenlijk maar een beetje een treurige swansong voor een rijder die ooit een van de favorieten was.
 
Believe me, zo ver laat hij het echt niet komen. Als hij het idee heeft dat hij niet meer voor de titel kan strijden, is het basta.
-O-
En Capi weet dat hij niet KAN winnen op de Suzuki, dus zegt hij dat het alleen nog maar voor de lol is. Ik vind het eigenlijk maar een beetje een treurige swansong voor een rijder die ooit een van de favorieten was.
Capirossi heeft volgens mij genoeg alternatieven (gehad), hij heeft duidelijk aangegeven niet weg te willen. Hij heeft het naar z'n zin, maakt hier zijn carrière af, en dan is het klaar.

Stel je bijvoorbeeld eens voor, Rossi gewoon voor de lol op een fiets zoals Melandri's Hayate van dit jaar. En dan stug vijfde worden ofzo, en daarmee alwéér laten zien hoe goed je bent. Dan heeft-ie de gevechten waar hij zo dol op is, zonder de stress van moeten winnen en zonder het gezichtsverlies van echt verliezen.

Maar goed, zoals je zelf al zegt en zoals velen al weten... Na de MotoGP gaat-ie lol trappen, waarschijnlijk met rally wagens, en is het inderdaad echt basta.
 
Stel je bijvoorbeeld eens voor, Rossi gewoon voor de lol op een fiets zoals Melandri's Hayate van dit jaar. En dan stug vijfde worden ofzo, en daarmee alwéér laten zien hoe goed je bent. Dan heeft-ie de gevechten waar hij zo dol op is, zonder de stress van moeten winnen en zonder het gezichtsverlies van echt verliezen.
.

ik denk persoonlijk dat ie daar te trots voor is, hij wil voor de titel of niks, als ie vantevoren al weet dat ie geen kans maakt doet ie het imho niet :N

ik denk lorenzo naar honda, spies naar yamaha fabrieksteam word hetzelfde verhaal als lorenzo, 2 titelkandidaten in 1 team, gelukkig zijn we dan 2 jaar spannende battles a la catalunya verder :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan