Yamaha investeert 88 miljoen euro in autonoom rijden

Threser

Rookie
23 jun 2022
12
6
Als ik dit soort berichten lees vraag ik me steeds weer af of er uberhaupt iemand zit te wachten op een zelfrijdende motor.
Bij een auto kan ik het me nog wel iets voorstellen, vind het als motorrijder een beetje eng maar er zijn genoeg idi*ten die je als ze zelf rijden ook niet "zien"
Ik kan geen nuttig toepassing vinden, je moet er als rijder opzitten dus je motor vast vooruit sturen naar de Eifel gaat iet werken en ook je uit de kroeg op laten halen gaat 'm niet worden.
Dus ik ben benieuwd wat dan wel 88 miljoen waard is ;-)
 

het gaat om de totale investering.
ze zijn niet de enige geldschieter.
ook dat het om scooters zal gaan.
Nou kan men wel zeggen "maak dan elke T7 500 euro goedkoper" maar daar help je niemand mee aan het werk en ontwikkel je niets.
Toen men met telemetrie begon , ruim voor het einde van de 500cc 2 takt , was dat 1 persoon met een laptopje in een caravan.

Als ik een stukje op een R1M rijd vind niemand dat interessant, mezelf uitgezonderd :P , zet er een robot op en het is een reclame filmpje waard, hoewel dat autonome meer voortborduurt op de robots die men al eerder bedacht hadden, volgens het artikel.
 
Straks vinden ze nog een robot uit die al jouw leuke dingetjes overneemt.

Dan kom je thuis en heeft je robot al je bier op gezopen en ligt hij bovenop de robot van je vrouw.
En wat doen wij in die tijd?

Als ze maar niet op MF gaan.O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan