Yamaha it 175

Dr. Jelle

Rookie
16 aug 2019
4
0
Goeiedag,
Ik ben een yamaha it 175 crossmotor aan het opzetten. Als ik hem start blijft hij draaien maar als ik mijn gas los of te veel gas geef valt hij stil. Hij rijdt nu al maar als ik hem in versnelling zet kan ik maar een klein beetje gas geven want zodra ik teveel gas geef hoor ik hem heel zwaar draaien.

Antwoorden of oplossingen zijn altijd welkom!
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Goeiedag,
Ik ben een yamaha it 175 crossmotor aan het opzetten. Als ik hem start blijft hij draaien maar als ik mijn gas los of te veel gas geef valt hij stil. Hij rijdt nu al maar als ik hem in versnelling zet kan ik maar een klein beetje gas geven want zodra ik teveel gas geef hoor ik hem heel zwaar draaien en lijkt het erop dat hij geen vermogen heeft.

Antwoorden of oplossingen zijn altijd welkom!
Alvast bedankt.
 
Loopt het toerental in vrijloop wel op met een heel klein beetje gas?
Het lijkt inderdaad dat je de carburateur grondig moet aanpakken, kan ook nog zijn dat er een zwaluw in je luchtfilter domocilie heeft gekozen... ofwel dat je luchtfilter dicht zit
 
Image1.jpg





Ja zo is is het al een stuk beter

:+
 
Loopt het toerental in vrijloop wel op met een heel klein beetje gas?
Het lijkt inderdaad dat je de carburateur grondig moet aanpakken, kan ook nog zijn dat er een zwaluw in je luchtfilter domocilie heeft gekozen... ofwel dat je luchtfilter dicht zit

Dit had ik al getest door hem te laten draaien zonder uitlaatdemper en zonder luchtfilter
 
Terug
Bovenaan Onderaan