Yamaha LED Plus dimensies

ramsesiv

Rookie
2 apr 2021
13
11
He mf'ers,
Ben al even aan het kijken naar goede oplossing om ook mijn huidige moto wat beter licht te geven. Dat enkel achterlicht ziet eruit als gerecupereerd van een willekeurig brommertje, in het huidige verkeersbeeld. Yamaha of niet.... Nu had ik al een aantal keer een andere Yamaha zien passeren in de ochtendspits met duidelijk zichtbare lichten en richtingaanwijzers. Bij navraag bij deze mede weggebruiker ging het om de officiële LED Plus accessoires van Yamaha.
Ben ik al even aan het zoeken naar de specificaties van dat ding, want ze moeten wel passen onder mijn bagagerek. Ook eens hier op het forum rondgekeken en weet dat er een aantal hier deze hebben gemonteerd *O*
Iemand die mij kan en wil vertellen hoe breed dat die dingetjes nu eigenlijk zijn? :}
DE officiele referentie is YMEFLB2R2000...
 
Owkay, update ene hele tijd later. Heb een risico'tje genomen en ze toch besteld, die motorfietsen met de LED Plus optie bleven mijn ogen uitsteken O-)
Uitstekende lengte vanaf het frame van het armatuur is 94mm. Geen obstructie voor het opzetten en afnemen van de h&b zijkoffers. En met gebruik van Deutsch DT connectoren in de bestaande bedrading gebracht.
Met wat (inkortings-/)aanpassingswerk van de lengte van de schroefdraad ben ik erin geslaagd om deze toch te monteren op mijn TDM900 met hepco&becker zijkofferframe. De schroefdraad is anders te lang om niet tegen het frame te komen.
Minder standaard maar zeer blij met mijn breder lichtprofiel achteraan. En in deze tijd van het jaar met opkomende mist waarschijnlijk ook nog eens beter zichtbaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan