Yamaha logo!!

Plastic Power

MF veteraan
16 jan 2002
3.757
0
Zutphen
Wie helpt ons aan een Yamaha logo van een redelijk formaat (800x600) bv. om een redelijke scherpe afdruk van te maken.

De reden hiervan is dat wij in de nieuw te leggen grindvloer in ons huis in de hal een Yamaha logo willen laten leggen van ± 80 cm doorsnede. Hiervoor moeten we wel een goed voorbeeld aanleveren. Wat we op internet vinden is alsnog te klein en na vergroten niet scherp genoeg meer.

Op E-mail naar Yamaha nooit een antwoord gekregen, zo komen we dus niet veel verder.

Help ons. e-mail plasticpower@domblontje.nl of post je plaatje hier. :}
 
Hoezo addict? :P

Eventjes gezocht, maar niet een mooie grote kunnen vinden.

yamaha_logo.gif
 
Ik vind het wel een strak idee!! 8-)


eeehhh, anders klein logo nemen, flink uitvergroten en met fotosjop netjes bijwerken ??

Kost een avondje werk, maar goed, moet te doen
zijn lijkt me.
 
Zoiets???

[edit]tweede plaatje toegevoegd [/edit]

1yamaha.jpg


3yamaha.jpg
 
Laatst bewerkt:
KIEK NOE PROAT WIE WEER!!

Waar halen jullie in godsnaam die grote plaatjes vandaan?? Ik heb me wezeloos gezocht... zonder goed resultaat!

Hier kunnen we wat mee, hartstikke bedankt!!!!!

Kunnen ze eindelijk de vloer komen leggen. Wie zin heeft mag het logo t.z.t. komen bekijken.
 
Sorry voor de grote plaatjes "telefoonnetters" onder ons.

Succes met je vloer....
 
Eventueel zou het zelfs nog wel mogelijk zijn om tekeningen (A4-tjes) uit te printen 1:1...

Wil het wel voor jullie doen maar dan moet ik eerst een nieuw pak papier kopen. (4x4 A4tjes)

Als het nodig is moet je het maar zeggen.
 
Ik heb een A3 printer. misschien ken je mensen die er ook een hebben. Er zit bij ons een zaak in de stad die A2 kan printen. Misschien ook een bij jouw in de buurt???
 
Bij ons op de zaak kunnen ze A0 in kleur drukken, dus....

Ken je AutoCAD?? Kun je tekeningen net zo groot maken als je wilt...

Ken je het niet?? Maak ik de tekening als jij hem dan wilt afdrukken... (Die printer kan vast wel *.dwg 's afdrukken)

Tjongejonge wat een sociaal gebeuren hierzo...
:P :9
 
De reden hiervan is dat wij in de nieuw te leggen grindvloer in ons huis in de hal een Yamaha logo willen laten leggen van ± 80 cm doorsnede.

Gaaf...toch grind geworden...
Wel elke dag harken heh :+
Dat logo zou ik wel met epoxy vast laten leggen ;)
Blijft ie mooi van...

Door wie laten jullie het doen? En de hele benedenverdieping of toch maar niet.
 
Op zaterdag 08 juni 2002 00:39 schreef Raging R6 het volgende:

Ken je AutoCAD?? Kun je tekeningen net zo groot maken als je wilt...

Sorry, moet je teleurstellen. zit limiet aan.

Ken je het niet?? Maak ik de tekening als jij hem dan wilt afdrukken... (Die printer kan vast wel *.dwg 's afdrukken)

ik denk dat je ook nog even alstublieft moet zeggen... :P
 
Op zaterdag 08 juni 2002 00:49 schreef Martin-S het volgende:Sorry, moet je teleurstellen. zit limiet aan.ik denk dat je ook nog even alstublieft moet zeggen... :P

Limiet??

Oh, da's nieuw voor mij... Iig tekeningen van 50x50 cm kunnen wel.
 
Bij ons op de zaak kunnen ze A0 in kleur drukken, dus....


Als je dat voor ons zou willen doen, dan zou dat te gek zijn! JOEPIE :} Hoe?
Voor de goede orde: het gaat dus om een logo van 80 cm. diameter. Zou een print op A2 dan niet genoeg zijn? Nou ja, kijk maar (jij hebt er verstand van, dus) en dan horen we wel.

De grindvloer, de benedenverdieping, laten we eind juli leggen door Flintstone (geen naamgrapje) uit Wezep.
 
Als je dat voor ons zou willen doen, dan zou dat te gek zijn! JOEPIE :} Hoe?
Voor de goede orde: het gaat dus om een logo van 80 cm. diameter. Zou een print op A2 dan niet genoeg zijn? Nou ja, kijk maar (jij hebt er verstand van, dus) en dan horen we wel.

De grindvloer, de benedenverdieping, laten we eind juli leggen door Flintstone (geen naamgrapje) uit Wezep.
spammerd !! :9
 
vriend van me is stratenmaker

heeft al eens een ford en een volkswagen logo in opritten gemaakt

zag er wel mooi uit

yamaha tekenen kon nog wel eens lastig worden ivm de bochten erin
 
Bedenk wel, dat je met die grindvloeren (d'r is een andere naam voor, maar weet die even niet) veeeel gedetailleerder kan leggen. Die straatstenen zijn groot zodat je een vrij hoeklig iets krijgt.
 
Bedenk wel, dat je met die grindvloeren (d'r is een andere naam voor, maar weet die even niet) veeeel gedetailleerder kan leggen. Die straatstenen zijn groot zodat je een vrij hoeklig iets krijgt.

Ze gebruiken hier profielen voor (waarschijnlijk) die niet eens echt opvallen.
Dit om punt 1 een mooie strakke lijn te hebben
en punt 2 dat eventuele verschillende kleuren
niet iets overlopen in elkaar.
Tijdens het drogen kan het grind nog gaan zakken bv.
 
Terug
Bovenaan Onderaan