yamaha majesty 400

Ze moeten er gewoon een nieuwe brandstof pomp inzetten een algemeen bekend probleem.

Het schoepenrad in de pomp is van verkeerd materiaal gemaakt zet te veel uit bij warmte.
Ga je op dat moment tanken krimt hij weer en start de scoot. door de koude benzine.
Vanaf 2013 zijn er pas betere pompen gemonteerd een goeie dealer (vd de kuinder )weet dit.
...............................................................................
Als je goed luisterd hoor je op dat moment de pomp niet meer draaien.
Het is niet alleen de majesty 400 ook Suzuki oa burgman en Tmax kennen dit probleem .
 

Bijlagen

  • benzinpumpe_03b.jpg
    benzinpumpe_03b.jpg
    51,2 KB · Weergaven: 9
Laatst bewerkt:
Kijk das info daar heb je wat . Wel raar dat idd motoport Wateringen dat niet weet , zijn motor scooter staat daar nu weer , dus die gaan we zeker even inlichten .
Nogmaals DANK
 
Motor scooter staat nu weer bij motoport wateringen ivm garantie en deze gaan we dinsdag wel even bellen met deze info
 
Ze zijn er niet zo blij mee is wel een klus .
Een unit kost 400 euro compleet krijgen ze nog voor garantie. ook montage krijgen ze terug.
Maar in de praktijk betaald ook de klant montage.... (ze zijn niet zo snel als de japaners graag willen)
maar je hebt garantie komt vast goed. Sukses met de beste scoot ooit gemaakt.
 
Ze zijn er niet zo blij mee is wel een klus .
Een unit kost 400 euro compleet krijgen ze nog voor garantie. ook montage krijgen ze terug.
Maar in de praktijk betaald ook de klant montage.... (ze zijn niet zo snel als de japaners graag willen)
maar je hebt garantie komt vast goed. Sukses met de beste scoot ooit gemaakt.
Ze gaan hun best maar doen , hihi wel fijn dat er nog garantie opzit
 
Jeetje, al een jaar heeft niemand wat meer geschreven hier.
Goed, ik ben ook al enige tijd niet meer aangemeld geschreven om iets te schrijven. Uiteraard heb ik wel veel gelezen wat onze wijze MF leden hebben geschreven.

En uiteindelijk kom ik dus op het volgende vraag.
Ik woon in het centrum van Rotterdam. Wil een maxi scooter kopen, omdat: boodschappen, kindje wegbrengen naar school, 20 km enkel naar werk rijden door een van de drukste knooppunten van nederland. Dus los ik dit praktisch op. Ik heb een scooter gehad, omdat mijn werk dichtbij was, nu gaan ze verhuizen naar papendrecht.. Fijn...

Omdat ik de toekomstige motorscooter in de stad gaat zetten, dacht ik niet te duur, anders kan mijn hart pijndoen, zoals toen een van mijn voormalige scooters gejat was. Als er iets gebeurd met de motorscooter, wil ik geen pijn willen lijden (lees: minder pijn lijden) :)

Dus ik kwam uit op een Yamaha Majesty 2009, ja voor een prijs van 2400 euro, maar een xmax 400 uit 2014 is ongeveer 4400 euro... Hmmm denk ik dan.

Als we de bovenste punten overwegen, zal ik dan ef nog doorsparen voor een xmax 400?
 
Jeetje, al een jaar heeft niemand wat meer geschreven hier.
Goed, ik ben ook al enige tijd niet meer aangemeld geschreven om iets te schrijven. Uiteraard heb ik wel veel gelezen wat onze wijze MF leden hebben geschreven.

En uiteindelijk kom ik dus op het volgende vraag.
Ik woon in het centrum van Rotterdam. Wil een maxi scooter kopen, omdat: boodschappen, kindje wegbrengen naar school, 20 km enkel naar werk rijden door een van de drukste knooppunten van nederland. Dus los ik dit praktisch op. Ik heb een scooter gehad, omdat mijn werk dichtbij was, nu gaan ze verhuizen naar papendrecht.. Fijn...

Omdat ik de toekomstige motorscooter in de stad gaat zetten, dacht ik niet te duur, anders kan mijn hart pijndoen, zoals toen een van mijn voormalige scooters gejat was. Als er iets gebeurd met de motorscooter, wil ik geen pijn willen lijden (lees: minder pijn lijden) :)

Dus ik kwam uit op een Yamaha Majesty 2009, ja voor een prijs van 2400 euro, maar een xmax 400 uit 2014 is ongeveer 4400 euro... Hmmm denk ik dan.

Als we de bovenste punten overwegen, zal ik dan ef nog doorsparen voor een xmax 400?
Dat is jouw keuze, ugurgazi.
 
De Majesty 400 is een mooie scoot waar je een hoop fun mee kan hebben .
Als je niet veel langer dan 1.80 bent ! beslist een aanrader.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ger

ook : Achter licht V led/ lengte van de V snaar..... inwendig is de overbrenging ook iets anders/ zitpositie is iets anders/ de oude is een beetje sneller/ model kuip aangepast ook rondom de tellers/ kleinere knipperlichten. verder alles ( bijna ) dito.

Groeten
 
Hallo Ger

ook : Achter licht V led/ lengte van de V snaar..... inwendig is de overbrenging ook iets anders/ zitpositie is iets anders/ de oude is een beetje sneller/ model kuip aangepast ook rondom de tellers/ kleinere knipperlichten. verder alles ( bijna ) dito.

Groeten
Bedankt voor je reactie cor.
De scooter is vandaag helaas verkocht, we zoeken verders..
 
Nee, verstellen kan alleen in de lengte, over iets van 5 cm. Vier boutjes aan de onderkant lossen en zadel verschuiven.
Ik heb wel geëxperimenteerd met een andere hoogte, met blokjes MDF onder het zadel en twee langere boutjes, de andere schuine boutjes passen dan niet.
Later heb ik het hele zadel opnieuw laten bekleden, verhogen en de rug is nu dunner waardoor ik de benen beter kwijt kan. Staat ergens in dit topic.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan