Yamaha MT-01 2005, e7750

Vienus

MF veteraan
11 sep 2004
27.093
4
Ik verkoop hier voor mijn vader zijn Yamaha MT-01.
Wegens tijdgebrek kan hij er niet meer op rijden.

Het gaat hier om een in uitstekende staat verkerende Yamaha MT01 met de volgende specificatie's:
- 12169km
- 2e eigenaar
- Banden in goede staat
- Goed onderhouden en altijd droog gestald in de garage

mt1b.jpg


mt2.jpg


mt3y.jpg


Prijs: 7750 E
 
Laatst bewerkt:
dit ding heeft zo'n bruut geluid. Ik heb de special edition in actie gezien :D nicer dicer :D echt :D
 
blijven stoere dingen. Hoe stuurt zoiets nu, als een (sport)naked? Of meer cruiser-achtig?
 
Stuurt nog best goed! Hij heeft hiervoor een Bulldog gehad en daar heb ik ook op gereden en dat zat toch meer toer dan deze. Goede zithouding :Y
 
Wat gaat hij dan met die evt ingeruilde motorscooter doen als hij geen tijd heeft.

:+
 
Wat gaat hij dan met die evt ingeruilde motorscooter doen als hij geen tijd heeft.

:+
Geen idee, Mijn ouders hebben ook een huisje in Langweer dus die zitten vaak in een booje of bij het water. Vandaar weinig tijd. Denk dat mn vader hem daar wil gebruiken om af en toe naar joure enzo te rijden voor wat kleine boodschapjes.

Prijs kan alrijd over gepraat worden, je mag mij gerust mailen. Maar mn vader heeft geen interesse in koopjesjagers die aleen maar effe op die motor willen rijden zonder verder interesse te hebben.
 
Hey Erik,

Hij gaat dus toch de deur uit. Een paar maanden terug heb ik er nog met je vader over gehad...toen was er nog twijfel in zijn stem ;)

Succes met de verkoop!
 
Ja is nu definitief :Y




Opvolger van de V-Max, volgens mij niet helemaal. Leeft er ietwat naast.
 
als hij hier in de schuur had gepast was ik hem al komen halen... wat een heerlijke beesten zijn het toch :}
 
Ja precies :}

Kwa breedte valt t wel mee hoor, lijkt gewoon agressief })
 
Jammer dat hij een Vespa wilt.
Ik kan een 1200 cc Gsf bandit aanbieden, maar dat lijkt er niet echt op :X

Verder een hele grote schop voor de Uber kwijl bike (zachtjes geschopt, we maken geen schade natuurlijk) :}
 
Ik rij ook een Bulldog, moet ik misschien in de toekomst ook omschakelen naar dit dikke monster? Is wel een bekende 'move' van veel (ex-)bulldog rijders...

Op dit moment nog erg veel plezier in mijn Bull, heerlijke fiets *O*

succes met de verkoop!
 
tnx allen!

Ja mijn vader is ook overgestapt van een bulldog met 2 leo vinci's naar het beest de MT01.
Heb ook op beide gereden en dit rijd net ff prettiger. Iets meer pit en lekkerdere houding
 
Terug
Bovenaan Onderaan