Yamaha MT-01 supervet en heftig!!

|( Een XJR weegt 224 kg droog en heeft (slechts ?!?) 105 Nm. :z Een MT-01 heeft dus heel wat meer bruikbaar koppel. :X

|( Ik weet dat ik dit soort reacties van jou kan verwachten, niet alles is een wedstrijdje...

Dat ie meer koppel heeft zal aan mij reet roesten, heeft ook meer koppel als een monster, wat ik bedoelde duidelijk te maken is dat dat ding best ontiegelijk zwaar is.... Ik vondt mijn xjr al zwaar.


XJR: 0,47 Nm per kilo.
MT-01: 0,63 Nm per kilo. :}


Bel Zeerex eens op, mag je daar mee verder dicusieren.. ;)
 
|( Ik weet dat ik dit soort reacties van jou kan verwachten, niet alles is een wedstrijdje ...
Dat ie meer koppel heeft zal aan mij reet roesten, heeft ook meer koppel als een monster.
Waarom dan zo een domme opmerking als 'denk dat ie die 150 Nm hard nodig gaat hebben' ? :?
Ik moest het eigenlijk weten. Boefje is van zijn 1ste domme opmerking niet gebarsten. :9
 
Waarom dan zo een domme opmerking als 'denk dat ie die 150 Nm hard nodig gaat hebben' ? :?
Ik moest het eigenlijk weten. Boefje is van zijn 1ste domme opmerking niet gebarsten. :9


Ik verwacht ook niet dat jij het begrijpt, zeg alleen dat ik moe van je reacties wordt,...

Ik zal me best doen en het gewoon negeren.... :Z
 
Ik heb de MTo1 op de beurs mogen starten 8-)
Het geluid is onmiskend een tweepitter en redelijk braaf. Daar is natuurlijk wel wat aan te doen, maar het blijft een V2.
Dat van die V2 is ook goed merkbaar bij z'n stationair. De boel schud behoorlijk.
Even wat gas erbij en het is weg, maar met een V4 loopt het allemaal veel soepeler.
Ik heb er helaas nog niet op gereden (komt nog wel), maar het meest zal ik de V-boost missen. Dat weet ik nu al.
En dan dat vermogen...Ach eerst maar eens een ritje maken (niet om over te stappen hoor ) :]

kan je nagaan hoe mooi een 4 in lijn loopt ;) :P
 
Allemaal leuk dat gemijmer over nm en PK.
Die MT-01 is gewoon een schitterend apparaat om te zien. Niet voor niets dat hij alle design prijzen wegkaapt.
 
Design stoelen zitten meestal zwaar ***

Design motoren sterven vaak een vroege dood(verkooptechnisch dan)

Design adverteert lekker,maar daarna wordt het moeilijk.

Gewoon een mooie Guzzi,met Karakter kopen,

Ital design= erotiek

Japan design=plastiek
 
Design stoelen zitten meestal zwaar ***

Design motoren sterven vaak een vroege dood(verkooptechnisch dan)

Design adverteert lekker,maar daarna wordt het moeilijk.

Gewoon een mooie Guzzi,met Karakter kopen,

Ital design= erotiek

Japan design=plastiek



Da´s wijze praat ,ik had het zelf niet beter kunnen bedenken :}
Da´s wijze praat ,ik had het zelf niet beter kunnen bedenken
 
Heeft er iemand een foto van?
Ik heb hem als screensaver maar krijg hem er niet op,wacht met spanning af

Like this?

full
 
Allemaal leuk dat gemijmer over nm en PK.
Die MT-01 is gewoon een schitterend apparaat om te zien. Niet voor niets dat hij alle design prijzen wegkaapt.

En de eerste Yam in jaren met de ketting rechts, is toch wel zeldzaam op een Jap :) .
 
Kijk en vergelijk; Guzzi vs MT en je weet genoeg!!

Mooie plaatjes!!!

Dit gaat ,em tzt echt worden voor mij!

Effe wat regelen met een loterij oid ;)
 
Design stoelen zitten meestal zwaar ***

Design motoren sterven vaak een vroege dood(verkooptechnisch dan)

Design adverteert lekker,maar daarna wordt het moeilijk.

Gewoon een mooie Guzzi,met Karakter kopen,

Ital design= erotiek

Japan design=plastiek

Behalve als design ook nog eens lekker rijd. En daar zijn ze bij Yamaha steeds beter in.
Maar goed smaken, verschillen gelukkig.
 
Wat rijdt er dan lekker en ziet er ook lekker uit bij Ygenweis Apparaat Met Apart Hoge Afschrijving?(YAMAHA) ?
 
Moet toegeven dat de lui van Yamaha wel gevoel voor humor hebben.
Dit komt van hun http://www.mt-01.com website:

Which phrase best defines you :
- An avid motorcycle enthusiast who is on a bike every chance I get
- Likes to take a nice spin on the open highway once in a while
- Miss the good old days when my bike and I ruled the road
- Always wanted a bike, and now's my chance!

What quality do you most appreciate in a bike ?
- Makes me feel self-assured and in control 8-)
- Makes me discover places
- Practical means of transportation :}
- Challenging and sporty experience
- Makes me feel cool

Would you be interested in test-riding the MT-01 in the near future ?
- Yes, definitely
- Not right now, maybe in a year
- No, I would rather not be contacted O-)
 
:Leuk ja,

Dit geldt toch voor ieder merk behalve Jawa Oilmaster en Dnepr?

Wie rijdt er nou uncool,niemand toch?


Motorrijden is (bijna) altijd cool.

Guzzi Corsa is supercool/Subzero ;)
 
240 kg...150 nm...1700 cc....geef mij een Guzzi met 1700 cc en het komt ook een heel eind! Zo is er een 1420 blok van een klein bedrijfje, www.bigbore.it, met 125 pk en 135 nm bij een gewicht van 220...als er een mogelijkheid was om voor zo'n klein en in problemen verkerend bedrijf als Guzzi er nog een 300 cc bij te plakken komt het ook leuk in de buurd van 150 nm...
En als je Hayabusa's eruit wil trekken koop je toch zo'n Triumph 3 cilinder?
Doe mij die mgs 01 maar...wat kan ik anders zeggen?
 
Weet niet of er al iemand wat over die MT heeft gelezen, maar de journalisten zijn er geloof ik wel erg enthousiast over...
 
Het is een van de grote merken dus ze zijn bijna altijd wel ergens enthousiast over...als ik er over nadenk...ze zijn over bijna, let wel bijna, elke motor enthousiast...zelfs over de laatste guzzies 8-) ...de meeste Journo's zijn ook redelijk motorgek...maar de advertenties moeten toch vaak van de importeurs komen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan