Yamaha MT-03 (bj. 2008) helemaal origineel!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieu93

Rookie
13 mei 2019
1
0
Beste motorliefhebber,

Bij deze bied ik mijn Yamaha MT-03 aan (bj. 2008). Ik heb deze motor twee jaar geleden gekocht na het behalen van mijn A2 rijbewijs. Binnenkort wil ik mijn A rijbewijs halen en wat zwaarder gaan rijden. Tijd dus om iemand anders te laten genieten van deze heerlijke motor.

Ik heb de motor aangeschaft in februari 2017 bij Motoport Wateringen. Zij hadden hem overgenomen van de eerste eigenaar. Destijds had hij slechts 3500 km gelopen. Momenteel is de kilometerstand ongeveer 22.5k km. De onderhoudshistorie is compleet sinds mijn aanschaf, helaas is deze niet aanwezig van de vorig eigenaar. Overzicht van het verrichte onderhoud:
  • 3.5k - Grote beurt bij aanschaf
  • 10k - Kleine beurt, nieuwe keerringen voorvork en banden
  • 21.5 k - Kleine beurt, nieuwe kettingset
Met zijn ene cilinder heb je beschikking over een gigantisch koppel bij lage toeren, wat deze motor erg geschikt maakt om de lokale kronkel wegen mee te verkennen. Hij haalt in deze omstandigheden gemakkelijk 1:20+ en je zult menig motorrijder zoek rijden door de wendbaarheid van de motor.

Mijn vraagprijs is €3750. Mocht je geïnteresseerd zijn, kan je altijd langskomen om een proefrit te maken in Utrecht (binnenstad). Voor meer informatie graag contact opnemen via pb.

Hopelijk tot snel!

Groet,
Mathieu

IMG_3541.jpgIMG_3544.jpgIMG_3553.jpgIMG_3557.jpgIMG_3576.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan