Yamaha MT 07 A2 - 35KW - Blacked out - SC Project full system

Status
Niet open voor verdere reacties.

5th Ave

MF'er
12 aug 2018
44
4
Amsterdam
Hierbij een volledig gecustomisede "blacked out" Yamaha MT 07. Deze motor is fantastisch onderhouden, heeft altijd binnen in de garage gestaan en is nooit mee gereden in de winter noch met pekel. Vol met accessoires en de mooiste specs!

De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat. Rijdt, stuurt en schakelt als nieuw. Al zijn onderhoud gehad. Alle sleutels, documenten en boekjes aanwezig.

Net een grote beurt gehad evenals een nieuw setje voor- en achterbanden (Michelin Pilot Power Pro) De MT is "Ready to ride!"

Onderstaand een lijst met specificaties en opties van de motor:

- Yamaha MT 07
- Bouwjaar: 2017
- KM Stand: 16.000


  • SC Project Full-system Titanium matte black t.w.v. €1.2k (EURO4 straat legaal) inclusief verwijderbare dB-killer
  • Verkorte kentekenplaathouder Protech
  • Barracuda LED knipperlichten voor-/achter
  • Radiatorguard EvoTech
  • Verstelbare race rem-en koppelingshevels
  • XTreme Vision H4 Wit licht LED koplamp
  • Customised black bolts, onderdelen en accessoires
  • Michelin Pilot Power 3 - Sportieve banden
Nieuwprijs inclusief alle opties was: €9650,-

De mooiste MT 07 van Nederland, rijdt soepel en stuurt fantastisch. Heeft Vermogenswinst en een sterkere koppel door de full-system van SC Project. Unieke motor. Wordt verkocht omdat ik mijn volledige rijbewijs gehaald heb.

Kan ook n.a.v. afspraak per aanhanger bezorgd worden. Hier zitten kosten aan verbonden.

Voor meer foto's, informatie, vragen, biedingen: neem gerust contact op per mobiel





IMG_9085.jpeg
8399C442-1703-419B-B99E-E644B9CCFE52.jpeg


Screenshot 2019-10-03 at 22.47.23.png
Screenshot 2019-10-03 at 22.27.15.png




Bedankt voor het kijken!


Vraagprijs €6595,-
 

Bijlagen

  • IMG_9085.jpeg
    IMG_9085.jpeg
    147,5 KB · Weergaven: 6
Laatst bewerkt:
Ziet er nice uit zo helemaal zwart!
Waar heb je die zwarte achter voetsteunen vandaan? Of heb je die zelf zwart gespoten?
 
Mag ik vragen waar je de uitlaat gekocht hebt? Erg mooie motor!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan