YAMAHA MT-07 "caferacer"

het is zo nu en dan best schokkend om te zien wat mensen zoal in elkaar bakken. pffffffft. '(

gelukkig wordt hij nu weer netjes. *O*
 
20191122_173455.jpg

Onvindbaar zo'n kroonplaat maar ali expres bracht een oplossing...
(Wordt waarschijnlijk nog zwart gecoat)
 
Misschien een beetje laat, maar:


Wel een stukje duurder dan bij ome alie denk ik zo.
 
Ben benieuwd wat je hier weer van gaat maken, maar na de “classic” racer zal dat vast weer gaaf worden!
 
Afgelopen weekend de voorkant geplaatst.
Daarvoor was wel enige aanpassing aan mn Ali kroonplaat nodig.
Diverse bussen gedraaid om het originele wiel weer terug te kunnen plaatsen. Met behoudt van het abs systeem 😉
20191207_144846.jpg
20191208_185728.jpg

Deze week nog wat spul bestellen om tijdens komende feestdagen lekker door te meubelen..
20191208_145115.jpg
 
Laatst bewerkt:
Jaaah, ook deze ga ik weer volgen *O* Na eind maart klaar? Dan is het makkelijker plannen voor de fotos :+
 
leuke basis die MT07, al ben ik zelf vooral gek op de MT09 qua blok, maar dit is zeker interessant genoeg, dus ik ga weer even volgen
en ik sprak laatst de TRX eigenaar (of de man ervan eigenlijk toevallig) jeetje wat is het toch een klein wereldje ;)
 
leuke basis die MT07, al ben ik zelf vooral gek op de MT09 qua blok, maar dit is zeker interessant genoeg, dus ik ga weer even volgen
en ik sprak laatst de TRX eigenaar (of de man ervan eigenlijk toevallig) jeetje wat is het toch een klein wereldje ;)
Idd klein wereldje soms.. Alex😉. de TRX ligt hier nu ook uit elkaar.. Ik verveel me swinters nooit😂
 
  • Leuk
Waarderingen: EHE
leuke basis die MT07, al ben ik zelf vooral gek op de MT09 qua blok, maar dit is zeker interessant genoeg, dus ik ga weer even volgen
en ik sprak laatst de TRX eigenaar (of de man ervan eigenlijk toevallig) jeetje wat is het toch een klein wereldje ;)
Een engelsman heeft een MT-09 blok onder een TRX gesleuteld, met rijwieldelen van een RSV mille R.

8132B6C3-C298-4F96-B1C8-623DC8609B1D.jpeg


(Sorry voor off-topic maar dit wordt vast wel door de vingers gezien O-) )
 
Een engelsman heeft een MT-09 blok onder een TRX gesleuteld, met rijwieldelen van een RSV mille R.

Bekijk bijlage 1451810

(Sorry voor off-topic maar dit wordt vast wel door de vingers gezien O-) )
Sodemiet wat een ding. Daar zijn ook bakken met geld tegenaan gegooid.

Velgjes voor de café mt zijn klaar😉
IMG-20191223-WA0007.jpg


De poten liggen bij Hyperpro maar zijn in januari pas klaar. Dacht met kerst te kunnen opbouwen🤣.
Maar moet nog een uitlaat maken dus begin daar wel aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan