Yamaha MT-07 gezocht voor serie Penoza

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsbc

Rookie
9 okt 2008
15
0
Arnhem
Beste MF'ers,

Ik ben op dit moment het vierde seizoen van Penoza aan het produceren.
Voor de serie zijn we op zoek naar een Yamaha MT-07 zwart/grijs.

Wie vindt het leuk om 3 dagen mee te lopen met de opnames van Penoza en zijn motor in beeld te krijgen?
We bieden €100,- en een DVD box van de serie als vergoeding.

Locatie: Amsterdam

Het gaat om de volgende dagen:
6 februari
17 februari en
1 maart

Hoop dat deze oproep toegestaan is. Het is een leuke ervaring en je kan even shinen met je motor.
 
Is het alleen de motor parkeren of moet de eigenaar er ook mee rijden?
Of rijden de acteurs er mee ?
 
waarom specifiek een Mt-07?


Yamaha Nederland al geprobeerd?

Die geven je er misschien wel een voor niks een hele maand :)
 
We bieden €100,- en een DVD box van de serie als vergoeding.
Dvd bestaat dat nog joh? Dat is echt een dingetje van 1995! Ik bedoel we hebben daarna blu-ray en nu 4k en streaming valt nog mee dat het niet uitkomt op betamax
 
Wie vindt het leuk om 3 dagen mee te lopen met de opnames van Penoza en zijn motor in beeld te krijgen?
We bieden €100,- en een DVD box van de serie als vergoeding.

dus 3 dagen vrij nemen, en 33 euro per dag terugverdienen voor een serie waar waarschijnlijk dik geld voor wordt gemaakt.

*en een motorfiets onder de pekel
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een laag ACF-50 er over probleem solved. Maar 100 euro voor 3 dagen is niet heel veel zeker omdat de reiskosten naar amsterdam 3x voor de meeste al meer dan 15 euro per dag is.
En de klapper de DVD boxset geen blu-ray really .... En als ik al vrij moet nemen (lees 3 dagen niet werken) kost het mij al het 6x dat bedrag wat ik moet missen.

Je moet het doen omdat je het leuk vind maar misschien ook een edelfigurant rolletje er bij dan doe je nog iets met je dag ^_^ alleen 3 dagen rond hangen op de set lijkt me zelf erg saai.
 
Laatst bewerkt:
Zoals velen al aangeven, drie dagen vrij nemen om mee te lopen en je motor uit te lenen voor €100 is wel een beetje schamel. Het meelopen tussen "BN`ers" etc. als worst voorhouden werkt niet zo zeer bij de gemiddelde nuchtere MF`er denk ik.

Kun je veel beter Yamaha Nederland vragen, importeurs en dealers zijn altijd wel bereid hieraan mee te werken, immers ook weer voordelen voor henzelf. Toen ik mijn stage bij Porsche liep gaven we ook redelijk makkelijk auto`s mee als het weer exposure opleverde.

Op zich wel apart dat je het hier vraagt want alle producers weten zo goed als altijd wel iets te regelen via de "officiële" weg. Of heb je misschien dat privilege verpest bij Yamaha Nederland bij een eerder seizoen? Misschien ook handig om te weten voordat iemand zo maar zijn motor uitleent ;)
 
:} wel hartstikke gaaf om het hier zo aan te bieden..

Heb wel een hele mooie Ducati Monster matzwart.. meer Penoza kan je het niet krijgen :P


En laat de rest maar janken.. Haters gonna hate anyway :')
 
Ik heb een witte en woon er meer dan een uur vandaan dus helaas :+
Maar alle mat grijze waren wel uitverkocht vorig jaar, dus moeten er toch een paar rond rijden in de buurt zou je denken :)

En oh ja, laat je ook nog even weten in welke aflevering hij dan voor komt? Grappig om als MT 07 eigenaar natuurlijk even te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt Penoza van mijn (belasting)geld gefinancierd, dus ik ben blij dat ze op zoek gaan naar de goedkoopste oplossing ;)
 
Stelletje azijnzeikers. Ik zou het wel leuk vinden om eens een dagje mee te kijken op de set en als je dat zelf niets vind of je hebt niet eens de gevraagde motor, zeik dan niet zo zeg.. :Z
 
Die mensen reageren ook nooit meer he na de eerste post.
niet heel verwonderlijk lijkt me ;)


Maar zoals al gezegd: huur gewoon een MT-07 of leen er één van Yamaha. Zit je ook niet met aansprakelijkheids toestanden die je wel hebt wanneer een MF'er (of een burger in het algemeen) zijn motor beschikbaar stelt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan