Yamaha MT-07 topic, deel 4

Je computer "leert" zichzelf heel snel hoe hij om moet gaan met al die extra zuurstof hoor!
Ik heb verder geen motorische aanpassingen gedaan maar weet zeker dat de mijne nu een knap stuk feller optrekt dan een standaard MT.
Wat niet wegneemt dat een Power commander leuk speelgoed is natuurlijk!
Hmm misschien binnenkort maar eens kijken wat ik met het luchtfilter ga doen dan
 
Ja er zijn ook mensen die alleen die “snorkel” er af halen. Schijnt ook beter te zijn

Ik ben me aan het oriënteren op K&N.

Ik heb de winterstop op de verzekering, dus dat geeft me de tijd om wat grotere zaken aan te pakken :P

Ik was eerst van plan om de 07 na de winter te verruilen voor een groter en sneller exemplaar, maar i.p.v. daarvan hou ik hem nog minimaal een jaartje langer en koop ik er iets groters en langzamers bij :$
 
Dit weekend een ome Ali led H4 lamp geinstalleerd. Ziet er erg gaaf uit, alleen wordt de achterkant van die lamp behoorlijk heet. Ga toch nog even verder zoeken, voordat mijn kabels dadelijk gesmolten zijn...
 
Dit weekend een ome Ali led H4 lamp geinstalleerd. Ziet er erg gaaf uit, alleen wordt de achterkant van die lamp behoorlijk heet. Ga toch nog even verder zoeken, voordat mijn kabels dadelijk gesmolten zijn...
Heb ik ook meteen besteld. Ben benieuwd!
(Weet niet of je dit al heb gedaan) maar houdt er rekening mee dat je dat ventilatortje buiten dat rubber laat. Ook moet je proberen dat de zijkanten van het ventilatortje ook nog vrij zijn. Dan zou het denk ik wel goed moeten gaan want dan kan de led gewoon zijn warmte kwijt :t
 
Heb ik ook meteen besteld. Ben benieuwd!
(Weet niet of je dit al heb gedaan) maar houdt er rekening mee dat je dat ventilatortje buiten dat rubber laat. Ook moet je proberen dat de zijkanten van het ventilatortje ook nog vrij zijn. Dan zou het denk ik wel goed moeten gaan want dan kan de led gewoon zijn warmte kwijt :t

Ik heb alleen een andere lamp gebruikt. Eentje waarbij de achterkant zo klein mogelijk was en die heeft niet zoals in het filmpje een actieve koeler. Alles zit netjes buiten het rubber, dus dat is niet het probleem.
 
Afgelopen Donderdag eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs dus tijd om proefritjes te gaan maken! M'n eerste proefrit gaat zijn op een MT-07 ben benieuwd! Hopelijk bevalt de 2 cylinder van de MT.
Waarschijnlijk ben je na de proefrit op de mt 07 meteen verkocht. Heb zelf les gereden op een 07 en 3x raden wat er nu in de garage staat.. :]
 
Ben nooit zo weg van die LED lampen, heel dat lichtbeeld is vernacheld. Beter ombouw doen naar lens van Retrofit, kant en klaar kitje.
 
Ik heb alleen een andere lamp gebruikt. Eentje waarbij de achterkant zo klein mogelijk was en die heeft niet zoals in het filmpje een actieve koeler. Alles zit netjes buiten het rubber, dus dat is niet het probleem.
Hmm dan zou ik of je bedrading beschermen tegen de hitte d.m.v. tape of zorgen dat je bedrading niet in de buurt van de led zit.
Of alsnog gaan voor een setje mét ventilatortje.
Moet de mijne nog binnen krijgen dus weet niet of dat wel ideaal is maar verwacht dat het wel goed zal gaan
 
Ben nooit zo weg van die LED lampen, heel dat lichtbeeld is vernacheld. Beter ombouw doen naar lens van Retrofit, kant en klaar kitje.
Ik heb zelf ook een led setje van Ali in m’n auto zitten (deze heeft wel van die xenon lenzen) maar het lichtbeeld is vergelijkbaar met standaard lampen. Heb niet het idee dat ze meer licht geven maar ook niet minder. Vind het een wel een stuk mooier uitzien!
 
Momenteel heb ik deze erin, ik heb een geweldig lichtbeeld en ik krijg van iedereen complimenten. Kost geen roggel.

Maar echt LED vind ik mooier, daarom wil ik hem uiteindelijk ombouwen.

Maar ik heb geen haast want deze geven mooi licht :]
0833ECE9-BFA5-45ED-8E87-995B9D66360F.png

5A5CB415-AA37-433C-94ED-5E37E530D5A1.png
 
Afgelopen Donderdag eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs dus tijd om proefritjes te gaan maken! M'n eerste proefrit gaat zijn op een MT-07 ben benieuwd! Hopelijk bevalt de 2 cylinder van de MT.
Gefeliciteerd met het behalen van je A *O*

Succes met proefrijden :]
 
Afgelopen Donderdag eindelijk geslaagd voor mijn rijbewijs dus tijd om proefritjes te gaan maken! M'n eerste proefrit gaat zijn op een MT-07 ben benieuwd! Hopelijk bevalt de 2 cylinder van de MT.

Denk dat het wel gaat bevallen :)

Ik heb een proefrit op een MT 07 gemaakt omdat ze geen tracer 700 hadden staan. Op de tracer heb ik uiteindelijk nooit meer gereden 😃.

Toen me Buell Uly verkocht was meteen een MT 07 gescoord en nog geen moment spijt van gehad. Rijd zo makkelijk en speels.
 
Denk dat het wel gaat bevallen :)

Ik heb een proefrit op een MT 07 gemaakt omdat ze geen tracer 700 hadden staan. Op de tracer heb ik uiteindelijk nooit meer gereden 😃.

Toen me Buell Uly verkocht was meteen een MT 07 gescoord en nog geen moment spijt van gehad. Rijd zo makkelijk en speels.

Dat is ook wat ik constant hoor, het speelse en het makkelijke smijtwerk! Kan de mt ook goed mee op de snelwegen eigenlijk?

Verder twijfel ik of ik ook nog een keer wil gaan proefrijden op een 4cyl. een gsx s750 bijvoorbeeld. Hoor alleen wel dat de mt 07 leuker is om te rijden dan een 4cyl.
 
Dat is ook wat ik constant hoor, het speelse en het makkelijke smijtwerk! Kan de mt ook goed mee op de snelwegen eigenlijk?

Verder twijfel ik of ik ook nog een keer wil gaan proefrijden op een 4cyl. een gsx s750 bijvoorbeeld. Hoor alleen wel dat de mt 07 leuker is om te rijden dan een 4cyl.

Zitpositie, gewicht, motorkarakter. Het zijn 2 compleet verschillende motoren.

Ik heb toevallig ook die GSX s750 gereden.

A8D02D12-B3E4-4F99-A15A-658E50B031E0.jpeg


Gewoon lekker proberen, het is toch best een bak geld wat je even gaat uitgeven.
 
Ik zit met een vraag. Het viel me laatst op dat er zwarte “spetters” op het sierstuk van m’n uitlaat zaten. Dit heb ik toen schoongemaakt maar na 1 ritje was het weer een beetje.

77D4321C-BA6D-41D1-881F-27A60DEF3513.jpeg


Ik vroeg me nu dus af of dat normaal is of dat er iets niet goed is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan