Yamaha MT-07 topic, deel 4

Heb mezelf met het lessen al eens tuk gehad, kevlar broekje aan textiel jasje laarzen die niet waterdicht waren. Was net een verzopen kat bij terugkomst haha
 
Bij de SP heb je dat ook, maar dan zie je dat door de dempers. De ene zit verder van de kentekenplaat af dan de ander, dat komt daar doordat de ketting aan de linker kant er nog tussen zit. Zou het in dit geval ook niet zo zijn?
Net ff naar laten kijken. Hij zei dat het wiel gewoon recht stond. Het geeft inderdaad een vertekend beeld door de ketting :t
 
Zo, de MT-07 is helemaal klaar voor zijn afscheidsrit. :W'(

IMG_20190816_205046.jpg


Heb nog wat onderdelen, bij interesse graag een pm!

IMG_20190816_205019.jpg
 
Ja he! Ik twijfelde nog wel heel erg tussen ice fluo of zwart. Uiteindelijk toch voor zwart gegaan, en dan wil ik misschien wel een leuk decal setje erop plakken maar dat kijk ik nog ff 😁
Ja die ice fluo is ook gaaf! Eigenlijk maakt het niet uit welke je kiest. Ik vind bijna alle kleuren wel wat hebben
 
Vandaag de blok covers binnen gekregen, wel gelijk die lelijke grote R&G stickers er vanaf gehaald. Misschien dat moeders de vrouw kleine Yamaha logo's gaat maken om er op te plakken, maar eerst eens kijken hoe het zonder er uitziet...
DSC_0398.JPG

DSC_0399.JPG
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan