Yamaha MT-07 topic, deel 4

Geen idee, wat wil je weten over een stuk buis met 2 armpjes en wieltjes?
Nou, de reden waarom deze zo goedkoop is vergeleken met andere stands.
Kunt me niet vertellen dat deze kwalitatief net zo stevig is als een van 100+ euro?
Moet toch een machine van 8k of meer overeind houden.

Oftewel was eens benieuwd of iemand ervaring had met deze stand.
 
Nou, de reden waarom deze zo goedkoop is vergeleken met andere stands.
Kunt me niet vertellen dat deze kwalitatief net zo stevig is als een van 100+ euro?
Moet toch een machine van 8k of meer overeind houden.

Oftewel was eens benieuwd of iemand ervaring had met deze stand.

Ik snap niet wat de prijs te maken heeft met het feit dat een paddock iets overeind kan houden, ik denk dat je het gewicht bedoelt. Ik heb een 20 euro paddock, werkt prima.
 
Je kan hem wel al bestellen, met korting, word die verzonden zodra hij daar weer op voorraad is zo te zien...
Kijk anders nog even bij de andere kleuren..
Heb 'm besteld! Toch een stuk handiger voor het smeren van de ketting i.p.v. elke keer de motor een stukje vooruit rollen en weer spuiten enz. enz.
 
Nou, de reden waarom deze zo goedkoop is vergeleken met andere stands.
Kunt me niet vertellen dat deze kwalitatief net zo stevig is als een van 100+ euro?
Moet toch een machine van 8k of meer overeind houden.

Oftewel was eens benieuwd of iemand ervaring had met deze stand.

Duurder is niet altijd beter hoor. Ik heb er een van €24,- (HBM Paddockstand voor het Achterwiel) en deze is perferct en houdt mijn motor prima overeind!
 
Daar mis ik de dwarsverbinder... voor mijn gevoel een onmisbaar iets...

Ik snap wat je bedoeld. Het oogt inderdaad wat steviger. Echter ga ik ervanuit dat deze goed genoeg getest zijn en als er max 200kg op staat dat dit ook haalbaar is. Dan vind ik het de €25,- extra niet helemaal waard enkel voor een dwarsverbinder. Maar dat is in ieder geval persoonlijk.
 
Slipperclutch en blipper zijn 2 heel verschillende dingen.
M'n Tuono had een slipperclutch. Dat is wel even schrikken als je dan op een "normale" motor stapt en lomp terugschakelt vlak voor een bocht.
 
Er staat voor mij duidelijk dat een slipperclutch icm een iqse je de optie hebt om terug te schakelen.
Dat een blipper dat ook en zeer waarschijnlijk beter kan ging de vraag niet over.
Wat is je punt nou?

Ik denk dat een blipper zonder slipperclutch ook geen optie is....
 
Slipperclutch en blipper zijn 2 heel verschillende dingen.
M'n Tuono had een slipperclutch. Dat is wel even schrikken als je dan op een "normale" motor stapt en lomp terugschakelt vlak voor een bocht.
Dat is iets waar ik voor mijn sp nog over aan het nadenken ben om te fixen. Was laatst ook iets te enthousiast met terugschakelen, achterkant brak alle kanten uit... :X

Met de MT heb ik dat nog niet echt gehad...
 
Deze afbeelding is verschenen op de Twitter van Yamaha UK. Zou de mt07 ook met deze koplampen uitkomen volgend jaar? :o
 

Bijlagen

  • 1626A9FE-0D5A-4E3C-A759-81BDB546B795.png
    1626A9FE-0D5A-4E3C-A759-81BDB546B795.png
    98,3 KB · Weergaven: 14
Deze afbeelding is verschenen op de Twitter van Yamaha UK. Zou de mt07 ook met deze koplampen uitkomen volgend jaar? :o
Denk een nieuwe mt125, zou ik iig het meest logisch vinden

Schermafbeelding 2019-09-27 om 22.27.40.png


En ongetwijfeld dat de mt 07 tzt ook naar een twin eye opstelling zal gaan met led
 

Bijlagen

  • 2019-Yamaha-MT15-1.jpeg
    2019-Yamaha-MT15-1.jpeg
    26,1 KB · Weergaven: 9
  • 2019-Yamaha-MT15-7.jpeg
    2019-Yamaha-MT15-7.jpeg
    17,1 KB · Weergaven: 10
  • mt15 1.jpg
    mt15 1.jpg
    52,9 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
Donderdag de motor opgehaald, omgekeurd, grote onderhoudsbeurt en nieuwe banden.

Vandaag 100km gereden.
Hij zou nu 55kwh moeten hebben maar merk er precies niks van...

Als je in de 2e versnelling doortrekt begint hij boven in de toeren te sputteren.
van de week maar weer terug naar de garage heb het idee dat ik nog gewoon op een 35kwh motor rij...😡
 
Donderdag de motor opgehaald, omgekeurd, grote onderhoudsbeurt en nieuwe banden.

Vandaag 100km gereden.
Hij zou nu 55kwh moeten hebben maar merk er precies niks van...

Als je in de 2e versnelling doortrekt begint hij boven in de toeren te sputteren.
van de week maar weer terug naar de garage heb het idee dat ik nog gewoon op een 35kwh motor rij...😡
Wat moest er gebeuren om 'm vol vermogen te krijgen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan