Yamaha MT-07 topic, deel 4

Theodt

Yamaha fz8/Yamaha mt07
15 apr 2018
209
59
Nijmegen
Iemand ervaring met een bagster zadel? Of een andere comfort seat? Merk dat ik na 2 uur flink pijn aan mn reet krijg van de originele zadel...
DEB081FC-AD00-4AFA-8ED0-BA03553145DE.jpeg

Theodt

Yamaha fz8/Yamaha mt07
15 apr 2018
209
59
Nijmegen
Wielrennersbroekje onder je motorbroek dragen voor die keer dat je +2 uur gaat rijden, werkt ideaal!
Haha leuke tip maar ik draag niet eens een motorbroek:$ Ik zoek echt een beter zadel. Heb verschillende merken gezien en je kunt bij premium motors op voorraad modellen van bagster zitten. Dus binnenkort maar een langsgaan denk ik.

• Like
Waarderingen: Daveyy

Daveyy

MF'er
16 mei 2019
216
169
Bladel
Haha leuke tip maar ik draag niet eens een motorbroek:$ Ik zoek echt een beter zadel. Heb verschillende merken gezien en je kunt bij premium motors op voorraad modellen van bagster zitten. Dus binnenkort maar een langsgaan denk ik.
Ja ik heb hem wel eens aan onder mijn spijkerbroek haha 😊!
Maar als je een beter zadel zoekt dan is bagster wel een goede uitkomst!

newking

Die hard MF'er
10 mrt 2004
519
35
Delft
www.mega1.nl
Als je wat hebt gevonden, mag ik je oude zadel dan? Ik wil graag zelf proberen het zadel opnieuw te vullen. Beetje experimenteren.

marski69

Die hard MF'er
12 jul 2015
414
26
50
Delft
Er zijn meerdere oplossingen.
Hier uit France: selle confort Bultex

Zelf ben ik van plan ooit naar Tijgerleathers te gaan.
Heb deze jongens al een paar keer op beurzen gezien en leveren volgens mij heel mooi werk.
Na een mail wisseling met tijgerleathers wilde hij dat de motor een paar dagen bij hun bleef
als het zadel gemaakt ging worden. Je kan zelf veel keuzes maken m.b.t. materialen en design.
Wat betreft de prijs gaat dit niet veel verschillen wat je bij andere partijen gaat afrekenen.
Mij gaat het vooral omdat ik last krijg van mijn poepertje naar een stevige rit.
Ik merk dat ik niet veel zin heb om lange afstanden te doen vanwege dit euvel.
En als ik het laat doen wil ik wel dat het er gelikt moet uitzien.

• Like
Waarderingen: Theodt