Yamaha MT-07 topic, deel 4

Nou, m'n MT heeft de vlakte ook een kus gegeven. Koppelingshendel krom en volgens mij is m'n stuur 1cm gebogen. Valdoppen hebben hun werk goed gedaan.

Ga de V-Trec hendels bestellen als vervanging. Denk dat ik ook wel nieuwe stuur moet en even voorvork laten checken.
Dat is mooi ruk zeg, hoe is het gebeurd? Zelf niets opgelopen?
 
Nee, zelf gelukkig niks. Botste op een maat bij een voorrangsweg. Hij remde te laat af voor een fietser en op dat moment keek ik naar links. Kwam met mn valdop tegen de voetsteun van de passagier aan en daar ging ik. Ik had zelf gewoon iets meer afstand moeten houden.

Helaas zijn die V-trec hendels niet op voorraad bij Motea. :( toch wel.
 
Laatst bewerkt:
Nee, zelf gelukkig niks. Botste op een maat bij een voorrangsweg. Hij remde te laat af voor een fietser en op dat moment keek ik naar links. Kwam met mn valdop tegen de voetsteun van de passagier aan en daar ging ik. Ik had zelf gewoon iets meer afstand moeten houden.

Helaas zijn die V-trec hendels niet op voorraad bij Motea. :(
Dat is lullig :/ Gelukkig is alles verder de fixen en kan je dan weer lekker :] Die deuk in je ego kan je nog wel even last van hebben, maar dat lost ook vanzelf weer op... ;)
 
IMG_20200623_140748.jpg

Ging maar 11 liter bij. Zat al 20km tegen dat stomme knipperledje aan te staren.

Hoeveel liter past er officieel in?
 
Van de mensen die een akrapovic uitlaatsysteem hebben. wie heeft er gekozen voor de optionele katalysator? Ik weet dat het e-keurmerk pas geldig is in combinatie met de katalysator. Scheelt het monteren van de katalysator ook in geluid?
 
Van de mensen die een akrapovic uitlaatsysteem hebben. wie heeft er gekozen voor de optionele katalysator? Ik weet dat het e-keurmerk pas geldig is in combinatie met de katalysator. Scheelt het monteren van de katalysator ook in geluid?
Heb er geen, ben ook totaal niet bezig met een E-keur, laat staan een katalysator. Wellicht dat je in Duitsland er meer mee te maken kan hebben met controles, maar of de politie daar verder kijkt dan naar het E-keur en db killer lijkt me stug.
Het lijkt me wel dat het invloed heeft op het geluid omdat het er toch allemaal doorheen moet. Maar of het veel scheelt, dat weet ik niet.
 
Laatst bewerkt:
Van de mensen die een akrapovic uitlaatsysteem hebben. wie heeft er gekozen voor de optionele katalysator? Ik weet dat het e-keurmerk pas geldig is in combinatie met de katalysator. Scheelt het monteren van de katalysator ook in geluid?
Ik heb een Chinese kat in mijn GPR Ghisa gezet. Scheelt wel wat herrie. Het ging mij om een beetje tegendruk.
In combinatie met m'n luchtfilter en de EJK loopt hij nu wel heel erg mooi.
 
Hey, een maatje van me heeft een mt07 gekocht. Nu heeft hij de evotech bobbins erop gezet, dus die spindle die door de as heen gaat en is die op zoek naar een paddockstand. Veel paddockstands zijn echter maar tot 36cm te verbreden en dat is niet breed genoeg voor de 07, hebben jullie advies vwb een stand?
 
Hey, een maatje van me heeft een mt07 gekocht. Nu heeft hij de evotech bobbins erop gezet, dus die spindle die door de as heen gaat en is die op zoek naar een paddockstand. Veel paddockstands zijn echter maar tot 36cm te verbreden en dat is niet breed genoeg voor de 07, hebben jullie advies vwb een stand?
Ik heb er eentje van Datona, kost niet veel en is breed zat.
 
Vanavond een akrapovic uitlaat gemonteerd en nu blijft mijn motor lampje branden '(
Hoe kan dit en hoe verhelp ik dit?
 
Vanavond een akrapovic uitlaat gemonteerd en nu blijft mijn motor lampje branden '(
Hoe kan dit en hoe verhelp ik dit?
dit had ik ook. ik had hem laten uitlezen voor een 10tje en de foutmelding verwijdert bij de lokale motorgarage om de hoek. het ging om de kantelsensor, geen idee waarom.
 
Hallo allemaal,

Ik heb net een mt-07 gekocht uit 2014 de 35kw versie. Nu heb ik hier een SC-project gtr uitlaat op gemonteerd. Zodra ik de motor in zijn 1 zijn valt die gelijk uit. Wat kan dit zijn en hoe los ik dit op?

bedankt alvast!
Sven
 
Hallo allemaal,

Ik heb net een mt-07 gekocht uit 2014 de 35kw versie. Nu heb ik hier een SC-project gtr uitlaat op gemonteerd. Zodra ik de motor in zijn 1 zijn valt die gelijk uit. Wat kan dit zijn en hoe los ik dit op?

bedankt alvast!
Sven
Zijstandaard nog uitgeklapt? Schakelaartje daarvan anders misschien defect?
 
Mooi :t Kan gebeuren, van deze temperaturen word je na verloop van tijd geestelijk ook niet frisser... ;) :P
Zeker! En vooral van 4 uur sleutelen in een warme schuur! (Sc-project uitlaat) (led knippers voor) (led knippers achter) (andere kentekenplaat houder met kentekenplaat verlichting) en alle kappen naar de spuiter. Maar wat zit er in zo’n sc-project cr-t uitlaat een kabaal niet normaal
 
Zeker! En vooral van 4 uur sleutelen in een warme schuur! (Sc-project uitlaat) (led knippers voor) (led knippers achter) (andere kentekenplaat houder met kentekenplaat verlichting) en alle kappen naar de spuiter. Maar wat zit er in zo’n sc-project cr-t uitlaat een kabaal niet normaal
Ja het is ff andere koek in vergelijking met origineel })
 
Zit alleen mee dat het wel heel erg veel is. Zijn er hier ervaringen met aanhoudingen door de politie wegens teveel dB? Weet iemand of een dB killer hier inbouwen makkelijk is?

Die CR-T is toch ook gewoon een open pijp? Zit geen DB killer in en volgens mij ook niet verkrijgbaar tenzij je die DIY kan fixen (zie YouTube).

Uitlaat heeft ook geen e-keur. In de beschrijving van hun website zie ik alleen dit; Carbon fiber muffler clamp is included
 
Terug
Bovenaan Onderaan