Yamaha MT-07 topic, deel 4

Die CR-T is toch ook gewoon een open pijp? Zit geen DB killer in en volgens mij ook niet verkrijgbaar tenzij je die DIY kan fixen (zie YouTube).

Uitlaat heeft ook geen e-keur. In de beschrijving van hun website zie ik alleen dit; Carbon fiber muffler clamp is included
Klopt! Maar had iets minder hard verwacht hahaha
 
130-140, moet ook zeggen dat ik ook nog niet echt geprobeerd om te kijken hoe hard ie gaat. Vind het boven de 120-130 ook niet echt comfortabel meer op een naked.
Als ik wat comfortabeler snel wil, ga ik wel plat op de tank van mijn SP1 liggen :]
 
210 op de teller.
Zal wel bij de 200 liggen.
Zoals bij de meeste met een niet geknepen versie.
Als je op de tank gaat liggen gaat het wel.
Ik vind de MT-07 wel licht voor deze snelheid dus ik zal het maar zelden doen.
 
Vreemd, welke akrapovic uitlaat heb je gemonteerd op de mt 07?
IMG_0024(1).jpg
 
Mooi! Hoe bevalt het geluid je? Uiteindelijk met of zonder katalysator gekozen?
Het geluid vind ik met de db killer precies goed. Subtiel maar toch sportief. Ik kwam deze op marktplaats tegen en er zit geen katalysator in, ik zou niet weten waarom ik die zou toevoegen.
 
Vandaag een bericht in de bus dat er een pakketje vanuit het buitenland klaar lag, waren de Proton 500 knippers en nu met een normaal bedrag aan invoerrechten.

Dus zojuist de led sfeerverlichting-knipperlichten van de MT07 vervangen door de Proton 500 knippers. *O*

Was....
DSC_0037.JPG


Is nu zo...
DSC_0038.JPG


Had ze nog even getest, komt echt gruwelijk veel licht vanaf. Telkens als ik mijn ogen dicht doe, zie ik de ledjes nog steeds... 🥴
DSC_0039.JPG
 
Kort vraagje aan de mensen met een <2017 model.

Ik heb net dus een 2018 model gemonteerd, alleen heb ik bij het demonteren van de "beugels", niet gekeken hoe het van te voren zat....en daar bedoel ik mee of de beugel aansloot op de houder. Bij het vastzetten merkte ik dat ik aan de achterkant een opening heb.

Kan iemand even checken hoe dat bij hem eruit ziet.

HsYVamx.jpg
 
Kort vraagje aan de mensen met een <2017 model.

Ik heb net dus een 2018 model gemonteerd, alleen heb ik bij het demonteren van de "beugels", niet gekeken hoe het van te voren zat....en daar bedoel ik mee of de beugel aansloot op de houder. Bij het vastzetten merkte ik dat ik aan de achterkant een opening heb.

Kan iemand even checken hoe dat bij hem eruit ziet.

HsYVamx.jpg
Bedoel je de klemmen van het stuur?
 
Dag iedereen, ik vroeg mij af of een scorpion uitlaat van een eerder mt07 model, ook op het nieuwe model past? Lijkt me niets veranderd daaronder maar ik dacht vraag t ff aan jullie :)
 
Dag iedereen, ik vroeg mij af of een scorpion uitlaat van een eerder mt07 model, ook op het nieuwe model past? Lijkt me niets veranderd daaronder maar ik dacht vraag t ff aan jullie :)
Begreep iig dat een Akra ook onderling uit te wisselen is, dus lijkt me dat het ook voor een Scorpion zou moeten kunnen.
 
Vandaag een bericht in de bus dat er een pakketje vanuit het buitenland klaar lag, waren de Proton 500 knippers en nu met een normaal bedrag aan invoerrechten.

Dus zojuist de led sfeerverlichting-knipperlichten van de MT07 vervangen door de Proton 500 knippers. *O*

Was....
Bekijk bijlage 1518637

Is nu zo...
Bekijk bijlage 1518639

Had ze nog even getest, komt echt gruwelijk veel licht vanaf. Telkens als ik mijn ogen dicht doe, zie ik de ledjes nog steeds... 🥴
Bekijk bijlage 1518640
Waar heb je ze eigenlijk vandaan? Zouden deze ook op het nieuwe model passen?
 
Waar heb je ze eigenlijk vandaan? Zouden deze ook op het nieuwe model passen?
Heb ze hier vandaan, invoerrechten zijn ongeveer €27,-.


Is volgens mij gewoon universeel voor Yamaha, zie ze op meerdere modellen...

Edit: Zo te zien wel. En als ik heel eerlijk ben, vind ik het denk ik wel de mooiste optie voor dat model. Knippers zitten al op een positie dat ze al meer uitsteken dan het eerste model mt07. Met deze knippers wordt dat nog een beetje beperkt.
FB8EBD5C-F193-4E9C-A925-7FED3B4CD9B1.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Iemand enig hoe ik deze rubbere beschermdingen weer op de zijkant van mijn tank kan plakken? Deze zaten al op mijn Moto cage editie, maar de linkerkant heeft losgelaten. Welke lijm kan ik hiervoor het best gebruiken? Op de foto zitten er nog lijmresten op, maar deze heb ik inmiddels na heel veel gepruts redelijk goed schoon gekregen.

IMG_0992.jpg
IMG_0993.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan