Yamaha MT-07 topic, deel 4

Ik heb er 10 stuks op ali besteld!
mochten ze echt goed zijn dan kunnen mensen ze overnemen voor 1 euro inclusief verzenden gok ik? weet niet wat het kost per brief haha.
Zag iemand op mp er 5 euro voor vragen ook van aliexpress.
ik heb ook ooit een zakje van die dingen besteld op Ali, Paste voor geen meter dus heb ik enkel de pinnetjes gebruikt in de dummy stekker die erop zat
 
Ruitje was vandaag ook binnen, net gemonteerd.
Het is een givi geworden ( Givi a2140 om precies te zijn)
Nu moet ik morgen enkel nog een aansluiting halen (mt 090-2) zodat ik de usb kan aansluiten op de bestaande aux lijn. Ligt klaar bij lokale motorshop.
En dan is dit hoofdstuk ook weer afgesloten :P
PS: ik kan nog 'best' goed bij de sleutel met de linkerhand, met rechts word zeer krap. En zeker met handschoen.

Bekijk bijlage 1401244
Bekijk bijlage 1401245


Zo, en nu even genoeg geweest met de foto spam :+:]

Ziet er goed uit hoor! Ik heb hier een dure baracuda ruit liggen, maar ik rij fijner met het bekende metalen "ruitje" van Ali.
Ik ga volgende week testen of het ook fijner is op een lange trip (2000+ km).

dus als iemand interesse heeft, stuur mij maar een pm O-)
 
Iemand hier die een soort van led of xenon look lamp in zn mt 07 heeft? De originele kleur vindt ik niet echt mooi. Als ik easy lamp wissel kan doen lijkt me dit heel chill!
 
tijdje druk gehad i.v.m. werk maar dacht laat ik nog even een update posten over de r6 throttle tube die ik zou installeren maandje geleden zo ongeveer. en het bevalt goed mijn mt is wel 35kw maar merk wel dat het optrekken wat agressiever is wat ik ook wilde. zijn er ook mensen uit de buurt van rhoon op dit forum? spotte er van de week een in het dorp :)
 
Ruitje en stickers binnen! Kentekenplaat is er ook bijna. Vind het er leuk uit zien!

1401908
 
Iemand hier die een soort van led of xenon look lamp in zn mt 07 heeft? De originele kleur vindt ik niet echt mooi. Als ik easy lamp wissel kan doen lijkt me dit heel chill!
Heb er led in gedaan, mooi wit licht :t

€ 8,31 34%OFF | 2 Pcs 12000LM Koplamp Auto LED H7 Hoofd Lamp H4 HB2 9003 Hi/Dimlicht 9005 HB3 H10 9006 HB4 h8 h9 h11 Mini Auto Lamp
https://s.click.aliexpress.com/e/lwu2XmGjh
 
tijdje druk gehad i.v.m. werk maar dacht laat ik nog even een update posten over de r6 throttle tube die ik zou installeren maandje geleden zo ongeveer. en het bevalt goed mijn mt is wel 35kw maar merk wel dat het optrekken wat agressiever is wat ik ook wilde. zijn er ook mensen uit de buurt van rhoon op dit forum? spotte er van de week een in het dorp :)
Spijkenisse hier :W

Maar ik was het niet... :]
 
Over stickers gesproken, waar bestellen jullie deze?
Velglint, het nummer 07 , letters YAMAHA, of het symbool van MT .. heb al verschillende vette stickers gezien :Y
 
  • Leuk
Waarderingen: Yen
tijdje druk gehad i.v.m. werk maar dacht laat ik nog even een update posten over de r6 throttle tube die ik zou installeren maandje geleden zo ongeveer. en het bevalt goed mijn mt is wel 35kw maar merk wel dat het optrekken wat agressiever is wat ik ook wilde. zijn er ook mensen uit de buurt van rhoon op dit forum? spotte er van de week een in het dorp :)

Welke kleur? Misschien was ik het :+
 
Da's handig ja _O- kan eender welke afbeelding of tekst op sticker zetten/maken? Wel goed om te weten
Vooralsnog kan ze alleen stickers van 1 kleur maken, dus gewone decals of losse teksten is geen probleem. Teksten er in, schaduw er in of afbeeldingen heeft ze helaas niet de juiste apparatuur voor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan