Waar wil je de camera monteren? Chin of zijkant?
Die houders zijn sowieso prima btw.
Liefst op chin, maar anders zijkant. Ik heb een Shoei GT-Air, als het goed is moet dat wel goed gaan qua vorm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Waar wil je de camera monteren? Chin of zijkant?
Die houders zijn sowieso prima btw.
Liefst op chin, maar anders zijkant. Ik heb een Shoei GT-Air, als het goed is moet dat wel goed gaan qua vorm.
Welke heb je en hoe bevallen ze? Ik ben ook aan het kijken naar korte. Lees er alleen wisselende ervaringen over. Kort zou ideaal zijn voor de rem maar wat lastiger voor de koppeling.
Ik heb wat geprobeerd te oefenen met 2 vingers op m’n oem hendels maar kan de koppel dan niet ver genoeg inknijpen omdat m’n andere vingers dan in de weg zitten
Gaat je motor ook niet beter van rijden!Je moet het helemaal zelf weten maar ik zou t er toch niet op gokken. Vind zonder DB killer sowieso vrij asociaal.
- CNC bar end spiegels LS6. linkEven nog een update op mijn MT-07. Ik heb in korte tijd aardig wat dingen gemodificeerd. Er zijn wat leuke dingetjes bijgekomen.
Een totaal plaatje:
Bekijk bijlage 1407818
De lijst van aanpassingen:
- Barracuda kentekenplaat houder met knipper lichten. link
- CNC bar end spiegels LS6. link
- Puig windscherm Tour donker getint. link
- RAM Mount (met advies van @Ghetto Bassie, het past echt net.). link - foto
- V-TREC rem en koppelingshendel - Kort. link
Heeft iemand suggesties voor afdichtingen van de plek waar de oude spiegels zaten?
Heb je wellicht nog wat foto's vanaf de rijder kant? Ik ben wel benieuwd naar het aanzicht. Deze zijn niet zo duur dus wellicht interessant om zelf eens naar te kijken. Trillen ze niet teveel op hogere snelheden?
Liefst op chin, maar anders zijkant. Ik heb een Shoei GT-Air, als het goed is moet dat wel goed gaan qua vorm.
Of een snelsluiter tankdop, ook mooi en makkelijk
€ 15,60 8%OFF | Motorcycle CNC Aluminium Brandstoftank Cap Cover Versieren Guard Protector Wijzigen Accessoire voor Yamaha MT07 MT09 R3 R1 R6 R25 FZ1 FZ6
Heb al eens eerder bar-end spiegels gehad, ziet er altijd wel lekker sportief uit. Maar die klapte na verloop van tijd in bij wat hogere snelheden, dus er gelijk maar weer vanaf gehaald. Trillingen waren er idd ook meer als bij de oem spiegels.Is een beetje lastig te zien op de foto's, maar je ziet eigenlijk alles. Ik irriteerde me bij de standaard spiegels aan het feit dat ik de helft van het zicht kwijt was aan mijn lichaam. Ik moest mijn armen intrekken om achter me te kunnen kijken. Dit is absoluut niet nodig met de bar end spiegels.
Het trillen is ook minder dan bij de standaard spiegels. Dit is omdat je bijna de spiegels vast houd. Met een snelheid van ~130 wordt het zicht wel wat blurrig maar het je kan nog steeds zien wat er achter je gebeurd.
Bekijk bijlage 1407854
Bekijk bijlage 1407856
En over de RAM mount. Ik heb zelf een OnePlus 6. Dit is een grote telefoon, die niet makkelijk tussen deze mount gaat. Ik moet eigenlijk de grotere versie aanschaffen. Voor de tijd dat ik hem heb is ook al wat minder leuks mee gebeurd.
Ik reed op de autobahn, met aardig wat snelheid. Laten we zeggen ~180 km/u. Ik remde af op de motor om weer een redelijke snelheid aan te gaan houden. Dit zorgde ervoor dat mijn telefoon uit de houder schoot en op de snelweg belande. Ik ben snel op de vluchtstrook geparkeerd en ben terug gaan rennen om mijn mobiel te halen (Is niet slim, maar ik ben best gehecht aan mijn mobiel :D). Gelukkig lag hij op de witte streep tussen de vluchtstrook en de eerste baan.
Zie hier de aftermath:
Bekijk bijlage 1407857
Waarschijnlijk is de telefoon of los getrild, of hij zat er niet goed in. In ieder geval heb ik hiervan geleerd hem nog beter vast te maken en het netje wat bij de RAM mount komt beter te gebruiken (Ik had hem alleen om 2 kanten gedaan.).
EDIT:
De voorkant is trouwens nog helemaal heel. Daarmee heb ik heel veel geluk gehad.
Nee, dat niet, maar ik rijd er al een jaar of 10 probleemloos mee. Heb ook nog nooit verhalen gehoord dat er wat mee gebeurd is bij iemand...Zo, na lange tijd maar even een beetje bijgelezen... Wat hebben jullie je motoren weer voorzien van leuke spullen!
Mijn MT is nog altijd orgineel, zelfs de kettingspanners zijn nog niet gemonteerd,,,
Eerste keer dat ik deze oplossing zie. Je kunt die dingen niet afsluiten toch?
Nee, dat niet, maar ik rijd er al een jaar of 10 probleemloos mee. Heb ook nog nooit verhalen gehoord dat er wat mee gebeurd is bij iemand...
Er zijn er volgens mij wel bij die wel een klein sleuteltje hebben...
Dat had ik in het begin ook wel. Maar over het algemeen staat de motor toch in het zicht en zal dat niet zo gauw gebeuren, je zou dan de eerste zijn waar ik het van zou horen. Heb zo'n dop op al mijn motoren gehad, echt ideaal....Thanks, dat ga ik ook eens proberen dan!
Waar ik vooral huiverig voor ben is vandalen die hem open maken met alle gevolgen van dien...
Dat had ik in het begin ook wel. Maar over het algemeen staat de motor toch in het zicht en zal dat niet zo gauw gebeuren, je zou dan de eerste zijn waar ik het van zou horen. Heb zo'n dop op al mijn motoren gehad, echt ideaal....
Is een beetje lastig te zien op de foto's, maar je ziet eigenlijk alles. Ik irriteerde me bij de standaard spiegels aan het feit dat ik de helft van het zicht kwijt was aan mijn lichaam. Ik moest mijn armen intrekken om achter me te kunnen kijken. Dit is absoluut niet nodig met de bar end spiegels.
Het trillen is ook minder dan bij de standaard spiegels. Dit is omdat je bijna de spiegels vast houd. Met een snelheid van ~130 wordt het zicht wel wat blurrig maar het je kan nog steeds zien wat er achter je gebeurd.
Bekijk bijlage 1407854
Bekijk bijlage 1407856
En over de RAM mount. Ik heb zelf een OnePlus 6. Dit is een grote telefoon, die niet makkelijk tussen deze mount gaat. Ik moet eigenlijk de grotere versie aanschaffen. Voor de tijd dat ik hem heb is ook al wat minder leuks mee gebeurd.
Ik reed op de autobahn, met aardig wat snelheid. Laten we zeggen ~180 km/u. Ik remde af op de motor om weer een redelijke snelheid aan te gaan houden. Dit zorgde ervoor dat mijn telefoon uit de houder schoot en op de snelweg belande. Ik ben snel op de vluchtstrook geparkeerd en ben terug gaan rennen om mijn mobiel te halen (Is niet slim, maar ik ben best gehecht aan mijn mobiel :D). Gelukkig lag hij op de witte streep tussen de vluchtstrook en de eerste baan.
Zie hier de aftermath:
Bekijk bijlage 1407857
Waarschijnlijk is de telefoon of los getrild, of hij zat er niet goed in. In ieder geval heb ik hiervan geleerd hem nog beter vast te maken en het netje wat bij de RAM mount komt beter te gebruiken (Ik had hem alleen om 2 kanten gedaan.).
EDIT:
De voorkant is trouwens nog helemaal heel. Daarmee heb ik heel veel geluk gehad.
Is een beetje lastig te zien op de foto's, maar je ziet eigenlijk alles. Ik irriteerde me bij de standaard spiegels aan het feit dat ik de helft van het zicht kwijt was aan mijn lichaam. Ik moest mijn armen intrekken om achter me te kunnen kijken. Dit is absoluut niet nodig met de bar end spiegels.
Het trillen is ook minder dan bij de standaard spiegels. Dit is omdat je bijna de spiegels vast houd. Met een snelheid van ~130 wordt het zicht wel wat blurrig maar het je kan nog steeds zien wat er achter je gebeurd.
Bekijk bijlage 1407854
Bekijk bijlage 1407856
En over de RAM mount. Ik heb zelf een OnePlus 6. Dit is een grote telefoon, die niet makkelijk tussen deze mount gaat. Ik moet eigenlijk de grotere versie aanschaffen. Voor de tijd dat ik hem heb is ook al wat minder leuks mee gebeurd.
Ik reed op de autobahn, met aardig wat snelheid. Laten we zeggen ~180 km/u. Ik remde af op de motor om weer een redelijke snelheid aan te gaan houden. Dit zorgde ervoor dat mijn telefoon uit de houder schoot en op de snelweg belande. Ik ben snel op de vluchtstrook geparkeerd en ben terug gaan rennen om mijn mobiel te halen (Is niet slim, maar ik ben best gehecht aan mijn mobiel :D). Gelukkig lag hij op de witte streep tussen de vluchtstrook en de eerste baan.
Zie hier de aftermath:
Bekijk bijlage 1407857
Waarschijnlijk is de telefoon of los getrild, of hij zat er niet goed in. In ieder geval heb ik hiervan geleerd hem nog beter vast te maken en het netje wat bij de RAM mount komt beter te gebruiken (Ik had hem alleen om 2 kanten gedaan.).
EDIT:
De voorkant is trouwens nog helemaal heel. Daarmee heb ik heel veel geluk gehad.
Heb ze ook, perfecte apparaten. Je kan er ook nog bobbins in draaien en kan ie makkelijk opgebokt wordenZo, de kettingspanner zijn eindelijk eens geplaatst na een jaar op de plank gelegen te hebben....
Helaas sluit ie aan de rechterkant niet helemaal lekker aan... Kleinigheidje ..
Bekijk bijlage 1408446
Bekijk bijlage 1408447
Bekijk bijlage 1408448
Ik had net je eerdere forum post met foto opgezocht, bij jou lijken ze iets strakker te staan, bij mij zie je echt die opening rechtsboven omdat de brug tegen t apparaatje stoot..Heb ze ook, perfecte apparaten. Je kan er ook nog bobbins in draaien en kan ie makkelijk opgebokt worden
Niet dat ik weet..Is hier ooit nog wat mee gedaan?
@Rvb Bij welke website of verkoper heb jij de ft ecu kit gehaald? complete set om mn eigen motor te kunnen doen?
Niet dat ik weet..
Ik heb hem toen bij Revzilla besteld, had een code gekregen van iemand zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Dat scheelde al gauw 75 dollar.