Yamaha MT-07 topic, deel 4

Ik lees nog steeds mee hier, even over de reparatie van de band met een prop, laatst hetzelfde gehad en de anwb heeft de band gerepareerd maar wel het advies gegeven om te vervangen ivm de verzekering als er eens iets zou gebeuren.
 
Ik lees nog steeds mee hier, even over de reparatie van de band met een prop, laatst hetzelfde gehad en de anwb heeft de band gerepareerd maar wel het advies gegeven om te vervangen ivm de verzekering als er eens iets zou gebeuren.

Ik heb vroeger met een prop in de achterband van mijn brommer rond gereden en toen een brok gemaakt. Verzekering trok zich terug vanwege de prop.
 
Toen het bij mijn eerste band gebeurde en ik netjes naar mijn dealer ging en vroeg of reparatie mogelijk was kreeg ik alleen de vraag terug welk type band ik wilde.

Dus nu maar naar de motorbandenboer gegaan waar de rijscholen uit deze regio heen gaan.

Daar was het geen probleem


En welke bandenboer is dat als ik zo vrij mag zijn?
 
Wat is eigenlijk (naast het uiterlijk) het verschil tussen een Akra Carbon of de titanium racing line?
 
Vandaag de comfort zafel gemonteerd, bevalt echt stukken beter. voelt meer wat de motor doet ofso, is wat stugger. Alleen jammer dat het geen blauwe stiksels zijn:(
 

Bijlagen

  • 20190721_203740.jpg
    20190721_203740.jpg
    112,9 KB · Weergaven: 15
Vandaag de comfort zafel gemonteerd, bevalt echt stukken beter. voelt meer wat de motor doet ofso, is wat stugger. Alleen jammer dat het geen blauwe stiksels zijn:(

Ik heb echt letterlijk hetzelfde probleem. Wil graag de comfort zadel, maar het rode stiksel houdt me tegen.
 
Ik heb echt letterlijk hetzelfde probleem. Wil graag de comfort zadel, maar het rode stiksel houdt me tegen.
Je kan ze ook nieuw bij Bagster bestellen met wit stiksel hoor ;) (zit ik over te twijfelen, maar heb er de afgelopen tijd al genoeg geld in gegooid haha)
 
Ja, het zadel had wel wat harder gemogen.
Ik ga vrouwlief vragen om hem uit elkaar te halen en er een hardere vulling in te prakken.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Ik daarentegen heb vandaag het verhoogde zadel besteld, verwacht hem binnenkort binnen.

Mocht dat ook niet werken verkoop ik de MT begin van volgend seizoen en komt er iets groters.

Gister even op een Tracer 900 mogen plaatsnemen en dat zit toch wel erg lekker met mijn 1.87 :]
 
Tracer 900 rijdt echt goed, pas nog even op een rondje op een GT, man wat een machine.
 
Vandaag de comfort zafel gemonteerd, bevalt echt stukken beter. voelt meer wat de motor doet ofso, is wat stugger. Alleen jammer dat het geen blauwe stiksels zijn:(
Die hebben we ook op de MT van madame. De rode stiksels zijn bij die kleurstelling juist weer een mooi detail...
_20190330_171954.JPG


Wel apart dat ze daar niet meerdere kleuren stiksels in opnemen, alsof er maar 1 kleurstelling is 🙄
 
Ik daarentegen heb vandaag het verhoogde zadel besteld, verwacht hem binnenkort binnen.

Mocht dat ook niet werken verkoop ik de MT begin van volgend seizoen en komt er iets groters.

Gister even op een Tracer 900 mogen plaatsnemen en dat zit toch wel erg lekker met mijn 1.87 :]

Om welk verhoogd zadel gaat dat dan?
 
Die hebben we ook op de MT van madame. De rode stiksels zijn bij die kleurstelling juist weer een mooi detail...
Bekijk bijlage 1411581

Wel apart dat ze daar niet meerdere kleuren stiksels in opnemen, alsof er maar 1 kleurstelling is 🙄
Helaas heb ik een andere kleurstelling, het ziet er dan gewoon raar uit. Ze hadden het stiksel in meerdere kleuren kunnen aanbieden of het gewoon zwart aanbieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan