Yamaha MT-07 topic, deel 4

Merk je doordat je alleen maar wazige foto's kan maken. Je autofocus zit namelijk aan hetzelfde systeem gekoppeld.
Beste kut eigenlijk.. -O-

Je zou toch mogen verwachten dat een tel daar wel tegen kan. Hij moet ook met dagelijkse trillingen overweg kunnen. Misschien dat die niet zo hard zijn als op de motor.

Ik ga het in ieder geval in de gaten houden!
 
Thanks allemaal voor de tips en linkjes! Mocht iemand anders nog bruikbare tips hebben blijven ze altijd welkom 😃
 
Iemand hier met een buddyseat tas? Met mn racepak aan zit een easypak op mn rug niet zo chil! Dus ben benieuwd of mensen een goede oplossing hiervoor hebben!
 
Iemand hier met een buddyseat tas? Met mn racepak aan zit een easypak op mn rug niet zo chil! Dus ben benieuwd of mensen een goede oplossing hiervoor hebben!
Ik heb deze besteld op wish:
7FC7157C-FDF9-4655-988C-0E121E994210.png


Heb hem nog niet binnen dus kan je niet zeggen of het wat is maar het lijkt me wel handig en hij is niet zo duur
 
Iemand die kan achterhalen welke fittingen erin zitten voor dagverlichting in de koplamp?
Ik weet dat de normale lamp h4 is alleen zou ik de kleine ook led willen.
 
Even wat “verboden” locaties aangedaan met de MT :P
Bekijk bijlage 1414332
Ziet er goed uit!
Die Arrow uitlaat staat ook netjes. Zit jou db killer met een boutje?
Ik heb gister mijn mivv uitlaat binnengekregen en zag dat de db killer met een popnagel zit.
Deze wil ik er uit boren en vervangen voor een boutje zodat ik hem eventueel makkelijk er uit kan halen.
Maar je hoort wel eens dat die moertjes los trillen. Kan ik dan het beste een moertje met rubbertje gebruiken of loctite? Ivm de hitte van de uitlaat?
 
Ziet er goed uit!
Die Arrow uitlaat staat ook netjes. Zit jou db killer met een boutje?
Ik heb gister mijn mivv uitlaat binnengekregen en zag dat de db killer met een popnagel zit.
Deze wil ik er uit boren en vervangen voor een boutje zodat ik hem eventueel makkelijk er uit kan halen.
Maar je hoort wel eens dat die moertjes los trillen. Kan ik dan het beste een moertje met rubbertje gebruiken of loctite? Ivm de hitte van de uitlaat?
Je hebt ook moeren die je kan klinken zoals een popnagel.
 
Maar die moet je dan weer kapot boren als je hem er uit wil halen?
Kijk eerst maar eens of je wel zonder killer wil blijven rijden, meestal maakt het te veel herrie en schroeven de mensen hem er weer in.
Mijne zit zelfs vastgelast met 2 kleine tags. Kan het boutje er ook niet meer uit vallen
 
Hallo,

Al iets meer dan een jaar in het bezit van deze MT-07 (35KW).

Ik was nog niet bekend met dit forum, heb even terug gekeken naar oude forums en vond hier veel leuke/leerzame dingen bij tussen staan.

Daarom ook besloten om maar een account te maken om op de hoogte te blijven met andere mt-07 liefhebbers😄

Afgelopen jaar samen met een kameraad (KTM EXC650) naar de Dolomieten geweest.
In een week tijd bijna 4000km afgelegd.
Was een ongelofelijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Menno
 

Bijlagen

  • 03073994-5EB6-4501-B0C8-9126D77E0F23.jpeg
    03073994-5EB6-4501-B0C8-9126D77E0F23.jpeg
    232 KB · Weergaven: 13
  • EBF495D6-A8CD-442D-A61C-6F238C9B4FE8.jpeg
    EBF495D6-A8CD-442D-A61C-6F238C9B4FE8.jpeg
    194,1 KB · Weergaven: 11
  • 4B35D242-0A4A-4514-9F72-B88ED39592F8.jpeg
    4B35D242-0A4A-4514-9F72-B88ED39592F8.jpeg
    272,4 KB · Weergaven: 11
  • D380A0C8-2E7B-42FA-9D32-22EECBBE634A.jpeg
    D380A0C8-2E7B-42FA-9D32-22EECBBE634A.jpeg
    280,5 KB · Weergaven: 14
  • 72F0943C-99B2-4C9F-B4EC-205DD42F16E4.jpeg
    72F0943C-99B2-4C9F-B4EC-205DD42F16E4.jpeg
    252,6 KB · Weergaven: 16
  • 8FC7553D-1348-4DAE-B22A-742262290C4C.jpeg
    8FC7553D-1348-4DAE-B22A-742262290C4C.jpeg
    282,4 KB · Weergaven: 14
  • 1FAA7544-0B07-412A-A151-C6CA4FE7327E.jpeg
    1FAA7544-0B07-412A-A151-C6CA4FE7327E.jpeg
    450,3 KB · Weergaven: 15
Nee het is een moer, welke je vast klinkt. I.p.v bv. last. Maar het idee is hetzelfde. De moer zit vast aan je uitlaat. En daar schroef je gewoon het boutje in.
Oh jij bedoelt een klinknagel?
Ja zou ook kunnen maar dan kan alsnog het boutje lostrillen denk ik?
 
Hallo,

Al iets meer dan een jaar in het bezit van deze MT-07 (35KW).

Ik was nog niet bekend met dit forum, heb even terug gekeken naar oude forums en vond hier veel leuke/leerzame dingen bij tussen staan.

Daarom ook besloten om maar een account te maken om op de hoogte te blijven met andere mt-07 liefhebbers😄

Afgelopen jaar samen met een kameraad (KTM EXC650) naar de Dolomieten geweest.
In een week tijd bijna 4000km afgelegd.
Was een ongelofelijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Menno
Welkom Menno!
Goede smaak qua kleurstelling van je bike heb je haha :t
Die akra staat hem ook erg goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: MW11
Hallo,

Al iets meer dan een jaar in het bezit van deze MT-07 (35KW).

Ik was nog niet bekend met dit forum, heb even terug gekeken naar oude forums en vond hier veel leuke/leerzame dingen bij tussen staan.

Daarom ook besloten om maar een account te maken om op de hoogte te blijven met andere mt-07 liefhebbers😄

Afgelopen jaar samen met een kameraad (KTM EXC650) naar de Dolomieten geweest.
In een week tijd bijna 4000km afgelegd.
Was een ongelofelijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Menno
Welkom Menno! Gave foto’s en mooie motor :]
 
  • Leuk
Waarderingen: MW11
Ziet er goed uit!
Die Arrow uitlaat staat ook netjes. Zit jou db killer met een boutje?
Ik heb gister mijn mivv uitlaat binnengekregen en zag dat de db killer met een popnagel zit.
Deze wil ik er uit boren en vervangen voor een boutje zodat ik hem eventueel makkelijk er uit kan halen.
Maar je hoort wel eens dat die moertjes los trillen. Kan ik dan het beste een moertje met rubbertje gebruiken of loctite? Ivm de hitte van de uitlaat?
Nee, de Arrow gebruikt een snelsluitring, ik kan de killer met alleen een tangetje verwijderen.

Ga ik binnenkort even doen want ik ga de db-killer modificeren, paar gaten extra erin boren voor net iets meer bite. Zonder is te hard

Kijk eerst maar eens of je wel zonder killer wil blijven rijden, meestal maakt het te veel herrie en schroeven de mensen hem er weer in.
Mijne zit zelfs vastgelast met 2 kleine tags. Kan het boutje er ook niet meer uit vallen

Dit dus, zonder killer maakt hij te veel herrie. Niet alleen voor jezelf, soms krijg je zelfs boze reacties. Laatst was ik met iemand op pad die zijn motor na het tanken weer startte en iemand boos verhaal kwam halen omdat hij zich te pletter schrok 🙈
 
Hallo,

Al iets meer dan een jaar in het bezit van deze MT-07 (35KW).

Ik was nog niet bekend met dit forum, heb even terug gekeken naar oude forums en vond hier veel leuke/leerzame dingen bij tussen staan.

Daarom ook besloten om maar een account te maken om op de hoogte te blijven met andere mt-07 liefhebbers😄

Afgelopen jaar samen met een kameraad (KTM EXC650) naar de Dolomieten geweest.
In een week tijd bijna 4000km afgelegd.
Was een ongelofelijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Menno

Welkom bij de club :]

Wat voor richtingaanwijzers heb jij erop zitten?
 
  • Leuk
Waarderingen: MW11
Terug
Bovenaan Onderaan