Yamaha MT-07 topic, deel 4

Ik ben gisteren trouwens wel tot de conclusie dat ik me irriteer aan het tamme geluid van de MT... mag van mij toch wel iets meer pit hebben en voller/dieper geluid. Gauw eens rondkijken naar een andere uitlaat.
 
Heb er een 2-tal op het oog, sowieso qua looks maar ook qua geluid (wat ik op youtube heb kunnen vinden/horen)..

Akra Carbon en een ixil hyperlow
 
Ik ben gisteren trouwens wel tot de conclusie dat ik me irriteer aan het tamme geluid van de MT... mag van mij toch wel iets meer pit hebben en voller/dieper geluid. Gauw eens rondkijken naar een andere uitlaat.
Gewoon luchtfilterhuis er af zagen. Prachtgeluid en gratis extra koppel!
 
Gister na m'n ritje even naar de radiateur gekeken, niks als dooie beestjes tussen de lamellen haha. Deze er voorzichtig tussen uitgehaald. Nu zie ik op internet radiator covers, iemand hier ervaring mee en gaat dit niet ten koste van de koeling?
 
Gister na m'n ritje even naar de radiateur gekeken, niks als dooie beestjes tussen de lamellen haha. Deze er voorzichtig tussen uitgehaald. Nu zie ik op internet radiator covers, iemand hier ervaring mee en gaat dit niet ten koste van de koeling?

Ik had er eentje bij ome Ali gescoord en werkt prima. Past perfect en ik was ook benieuwd hoe het met de koeling zou zitten en merkte er nauwelijks iets van.
Al denk ik wel dat zo'n cover meer tegen steenslag is dan tegen de beestjes :)

Deze had ik: US $13.1 |CK VEE KONING Motorfiets Radiator Side Guard Grill Grille Cover Protector voor Yamaha MT07 MT 07 mt 07 2014 2015 2016 2017 2018-in Dekens & Sierlijsten van Auto´s & Motoren op Aliexpress.com | Alibaba Groep
 
Laatst bewerkt:
Heb er daar ook eentje besteld in het zwart, maar dan bedekt ie de radiateur volledig. Was ter vervanging van een RVS cover... Zou de foto's ff op moeten zoeken...

Edit:

Oud:
DSC_0023.JPG


Nieuw:
DSC_0024.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de zwarte adapterplaten voor de rem-schakelset binnengekregen, gelijk maar even samen met de nieuwe zwarte remset gemonteerd. Nu alleen de zwarte heelplates nog. Denk dat het wel een sjieke uitstraling krijgt zo...

Netjes hoor :t . Ziet er mooi uit. En zo te zien met Michelin Pilot Power 2CT banden.

Edit: ik heb de keus gemaakt en heb voor de Michelin Pilot Power 3 banden gekozen. Aanstaande zaterdag worden ze gemonteerd.
 
Netjes hoor :t . Ziet er mooi uit. En zo te zien met Michelin Pilot Power 2CT banden.

Edit: ik heb de keus gemaakt en heb voor de Michelin Pilot Power 3 banden gekozen. Aanstaande zaterdag worden ze gemonteerd.
Zijn pilot road 3 banden, ook fijne bandjes :] Die PP3 zullen je ook wel bevallen :Y :]
 
Helaas heeft dit de melding niet verwijderd. Ik verwacht dat dit dan toch software matig moet gebeuren. Of er is nog meer aan de hand maar dat lijkt me persoonlijk sterk. Er zit dus toch niks anders op dan er even mee langs de dealer te gaan.

Wordt vervolgd...

Het motormanagement lampje moest inderdaad software matig gereset worden. Ze hebben hem uit voorzorg meteen uitgelezen en naast dat ze zagen dat ik de motor een keer heb af laten slaan 😇 was het enkel de lambdasonde die los had gezeten. 4 tientjes lichter (voor enkel uitlezen 🤬) maar ik kan wel weer met een gerust hart rondrijden 😄
 
Voordat ik ben begonnen aan het verwijderen van de DB-Killer uit mijn Akrapovic Titanium Euro4 uitlaat heb ik dit forum en Google doorzocht maar niet altijd (duidelijke) antwoorden kunnen vinden voor de vragen die ik had. Vandaar dat ik hier even mijn ervaring met jullie wil delen zodat andere welke dit forum doorzoeken wellicht wat aan deze info hebben;

Het gaat in ieder geval om onderstaande uitlaat;
IMG_1282.jpg


Omdat ik het geluid eigenlijk te zacht vond voor een sportuitlaat (en al helemaal voor het geld wat je ervoor betaald) ben ik op Youtube op zoek gegaan naar filmpjes van mensen welke de DB-Killer hadden verwijderd. Omdat het geluid zonder de DB-Killer toch wat dieper/zwaarder was heb ik besloten de uitdaging toch aan te gaan en hem te verwijderen. (dit is niet even 1 schroefje/popnagel verwijderen, hier later meer over) Ik realiseerde me natuurlijk dat het geluid van een Youtube filmpje niet in de buurt komt van de werkelijkheid maar dat het zo'n groot verschil was had ik ook niet verwacht. Mocht je dus de gelegenheid hebben om in real life het verschil te luisteren dan raad ik je dat aan.

Omdat het hier een Euro4 uitlaat betreft kun je de DB-Killer standaard niet meer verwijderen. Deze is namelijk af fabriek vast gezet met een laspunt. Echter heeft Akrapovic wel wat zichtbare krassen aangebracht (onder de carbon kap) zodat je precies weet waar je moet boren om deze laspunt te doorboren. Het volgende filmpje heb ter instructie gebruikt;

Waar ik dacht enkel de einddemper te verwijderen bleek dit helaas niet mogelijk omdat deze niet ver genoeg uitgeschoven kon worden (hij kwam tegen de achterband aan) om hem van de uitlaat te verwijderen. Ofwel de gehele uitlaat moest er onderuit. Ik vond dit als sleutelmaagd zijnde best spannend echter valt het allemaal reuze mee. Als je de foodpeds verwijderd kun je overal prima bij.

Eenmaal de laspunt doorboord kon het verwijderen van de DB-Killer beginnen. Omdat er met een tang en wat WD40 helemaal geen beweging in te krijgen was ben ik op zoek gegaan (en een vriend van mij had er toevallig een liggen) naar een soort bearing puller;
CB9E46F8-0785-4B80-920F-E74F94BE5BAD_zpsliizxddc.jpg


Deze schroef je in het uiteinde van de pijpjes en dan kun je door het handvat tegen het uiteinde aan te slaan met de nodige kracht aan de DB-Killer trekken. Maar zelfs hiermee kwam er echt 0 beweging in de DB-Killer. N.a.w. omdat deze uitlaat al 4000km erop heeft zitten en de DB-Killer door de hitte wat is uitgezet waardoor deze muurvast is komen te zitten. Daarom uiteindelijk er maar voor gekozen om deze volledig uit te boren en hem zo te verwijderen. (ik had toch al de intentie om een custom DB-Killer te kopen mocht het geluid te hard zijn) Tip: Mocht je overwegen de DB-Killer (tijdelijk) te verwijderen doe dit dan direct bij aanschaf van de uitlaat want dan schijnt deze er relatief makkelijk uit te halen te zijn.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft schrok ik toch wel van het geluid toen ik de motor startte. Jeetje Mina wat een geluid! Bij mijn testronde schaamde ik me zowat bij het wegrijden uit de buurt, zo hard ging het geluid 😱
Eenmaal een stukje gereden en al wat meer gewend aan de herrie moet ik zeggen dat het geluid wel echt super vet is. Heel diep/zwaar en i.v.m. het ontbreken van de katalysator ook nog eens van die heerlijke pops en bangs. Echter na 2 weken zo rond gereden te hebben vond ik persoonlijk (en dat zelfs met oordoppen in) het geluid te (asociaal) hard en reed ik zelf ook niet meer ontspannen op de motor rond. Naast dat heb ik ook mening boze blik ontvangen omdat mensen simpelweg schrokken van het harde geluid. Buiten de herrie had ik ook het gevoel dat ik wat vermogen onderin kwijt was. Wellicht dat dit iets met tegendruk te maken kan hebben? (ik ben geen techneut)

Online kwam ik ook mensen tegen welke een gemodificeerde DB-Killer terug hadden geplaatst door de pijpjes welke in de uitlaat verdwijnen wat in te korten. Deze sluiten dan niet aan op het interne systeem in de uitlaat waardoor de uitlaat meer herrie maakt als het origineel en minder als met de DB-Killer volledig verwijderd. Na contact gezocht te hebben met uitlaatstore.nl adviseerde ze mij de volgende DB-Killer ter vervanging van de originele; Akrapovic DB-killer V-TUV149 oa MT07

Uiteindelijk bleek deze toch niet helemaal voor mijn versie geschikt te zijn, wel raar dat ze dit daar niet wisten, maar daar kwam ik pas achter toen ik hem al deels erin had zitten en er dus al krassen op zaten waardoor ik hem niet meer terug kon sturen. Achteraf was dit voor mij nog niet zo'n groot probleem omdat als ik het gat wat ik heb moeten boren uitlijnde op het moertje in de DB-Killer dan sloot deze intern niet volledig aan waardoor ik deze pijpjes niet heb in hoeven korten. Echter waren de buitenste pijpjes nu wel te lang waardoor deze uitstaken. Deze heb ik echter gewoon afgeslepen met een slijptol en toen viel er niks meer van te zien.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft klinkt het geluid precies zoals ik het hebben wil. Niet te hard en ook niet te zacht. En ook nu hoor ik wat bescheiden pops en bangs. 😃

Al met al ben ik er veel meer tijd me kwijt geweest als ik op voorhand had ingeschat echter mag het resultaat er zeker zijn.

Hopelijk dat ik iemand hiermee kan helpen welke op het punt staat dezelfde beslissing te maken. Mocht de info niet volledig genoeg zijn en je vragen hebben stuur me dan gerust een PM.
 
Voordat ik ben begonnen aan het verwijderen van de DB-Killer uit mijn Akrapovic Titanium Euro4 uitlaat heb ik dit forum en Google doorzocht maar niet altijd (duidelijke) antwoorden kunnen vinden voor de vragen die ik had. Vandaar dat ik hier even mijn ervaring met jullie wil delen zodat andere welke dit forum doorzoeken wellicht wat aan deze info hebben;

Het gaat in ieder geval om onderstaande uitlaat;
Bekijk bijlage 1424605

Omdat ik het geluid eigenlijk te zacht vond voor een sportuitlaat (en al helemaal voor het geld wat je ervoor betaald) ben ik op Youtube op zoek gegaan naar filmpjes van mensen welke de DB-Killer hadden verwijderd. Omdat het geluid zonder de DB-Killer toch wat dieper/zwaarder was heb ik besloten de uitdaging toch aan te gaan en hem te verwijderen. (dit is niet even 1 schroefje/popnagel verwijderen, hier later meer over) Ik realiseerde me natuurlijk dat het geluid van een Youtube filmpje niet in de buurt komt van de werkelijkheid maar dat het zo'n groot verschil was had ik ook niet verwacht. Mocht je dus de gelegenheid hebben om in real life het verschil te luisteren dan raad ik je dat aan.

Omdat het hier een Euro4 uitlaat betreft kun je de DB-Killer standaard niet meer verwijderen. Deze is namelijk af fabriek vast gezet met een laspunt. Echter heeft Akrapovic wel wat zichtbare krassen aangebracht (onder de carbon kap) zodat je precies weet waar je moet boren om deze laspunt te doorboren. Het volgende filmpje heb ter instructie gebruikt;

Waar ik dacht enkel de einddemper te verwijderen bleek dit helaas niet mogelijk omdat deze niet ver genoeg uitgeschoven kon worden (hij kwam tegen de achterband aan) om hem van de uitlaat te verwijderen. Ofwel de gehele uitlaat moest er onderuit. Ik vond dit als sleutelmaagd zijnde best spannend echter valt het allemaal reuze mee. Als je de foodpeds verwijderd kun je overal prima bij.

Eenmaal de laspunt doorboord kon het verwijderen van de DB-Killer beginnen. Omdat er met een tang en wat WD40 helemaal geen beweging in te krijgen was ben ik op zoek gegaan (en een vriend van mij had er toevallig een liggen) naar een soort bearing puller;
CB9E46F8-0785-4B80-920F-E74F94BE5BAD_zpsliizxddc.jpg


Deze schroef je in het uiteinde van de pijpjes en dan kun je door het handvat tegen het uiteinde aan te slaan met de nodige kracht aan de DB-Killer trekken. Maar zelfs hiermee kwam er echt 0 beweging in de DB-Killer. N.a.w. omdat deze uitlaat al 4000km erop heeft zitten en de DB-Killer door de hitte wat is uitgezet waardoor deze muurvast is komen te zitten. Daarom uiteindelijk er maar voor gekozen om deze volledig uit te boren en hem zo te verwijderen. (ik had toch al de intentie om een custom DB-Killer te kopen mocht het geluid te hard zijn) Tip: Mocht je overwegen de DB-Killer (tijdelijk) te verwijderen doe dit dan direct bij aanschaf van de uitlaat want dan schijnt deze er relatief makkelijk uit te halen te zijn.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft schrok ik toch wel van het geluid toen ik de motor startte. Jeetje Mina wat een geluid! Bij mijn testronde schaamde ik me zowat bij het wegrijden uit de buurt, zo hard ging het geluid 😱
Eenmaal een stukje gereden en al wat meer gewend aan de herrie moet ik zeggen dat het geluid wel echt super vet is. Heel diep/zwaar en i.v.m. het ontbreken van de katalysator ook nog eens van die heerlijke pops en bangs. Echter na 2 weken zo rond gereden te hebben vond ik persoonlijk (en dat zelfs met oordoppen in) het geluid te (asociaal) hard en reed ik zelf ook niet meer ontspannen op de motor rond. Naast dat heb ik ook mening boze blik ontvangen omdat mensen simpelweg schrokken van het harde geluid. Buiten de herrie had ik ook het gevoel dat ik wat vermogen onderin kwijt was. Wellicht dat dit iets met tegendruk te maken kan hebben? (ik ben geen techneut)

Online kwam ik ook mensen tegen welke een gemodificeerde DB-Killer terug hadden geplaatst door de pijpjes welke in de uitlaat verdwijnen wat in te korten. Deze sluiten dan niet aan op het interne systeem in de uitlaat waardoor de uitlaat meer herrie maakt als het origineel en minder als met de DB-Killer volledig verwijderd. Na contact gezocht te hebben met uitlaatstore.nl adviseerde ze mij de volgende DB-Killer ter vervanging van de originele; Akrapovic DB-killer V-TUV149 oa MT07

Uiteindelijk bleek deze toch niet helemaal voor mijn versie geschikt te zijn, wel raar dat ze dit daar niet wisten, maar daar kwam ik pas achter toen ik hem al deels erin had zitten en er dus al krassen op zaten waardoor ik hem niet meer terug kon sturen. Achteraf was dit voor mij nog niet zo'n groot probleem omdat als ik het gat wat ik heb moeten boren uitlijnde op het moertje in de DB-Killer dan sloot deze intern niet volledig aan waardoor ik deze pijpjes niet heb in hoeven korten. Echter waren de buitenste pijpjes nu wel te lang waardoor deze uitstaken. Deze heb ik echter gewoon afgeslepen met een slijptol en toen viel er niks meer van te zien.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft klinkt het geluid precies zoals ik het hebben wil. Niet te hard en ook niet te zacht. En ook nu hoor ik wat bescheiden pops en bangs. 😃

Al met al ben ik er veel meer tijd me kwijt geweest als ik op voorhand had ingeschat echter mag het resultaat er zeker zijn.

Hopelijk dat ik iemand hiermee kan helpen welke op het punt staat dezelfde beslissing te maken. Mocht de info niet volledig genoeg zijn en je vragen hebben stuur me dan gerust een PM.

Ik heb wel meteen een vraagje ja! Ben momenteel zelf ook opzoek naar een andere uitlaat voor de MT en ik lees dat je het hebt over vermogensverlies onderin. Moet je bij het aanschaffen van een andere uitlaat rekening houden met een remap/ecu flash hoe ze het ook noemen? Hoe zit dit?
 
Voordat ik ben begonnen aan het verwijderen van de DB-Killer uit mijn Akrapovic Titanium Euro4 uitlaat heb ik dit forum en Google doorzocht maar niet altijd (duidelijke) antwoorden kunnen vinden voor de vragen die ik had. Vandaar dat ik hier even mijn ervaring met jullie wil delen zodat andere welke dit forum doorzoeken wellicht wat aan deze info hebben;

Het gaat in ieder geval om onderstaande uitlaat;
Bekijk bijlage 1424605

Omdat ik het geluid eigenlijk te zacht vond voor een sportuitlaat (en al helemaal voor het geld wat je ervoor betaald) ben ik op Youtube op zoek gegaan naar filmpjes van mensen welke de DB-Killer hadden verwijderd. Omdat het geluid zonder de DB-Killer toch wat dieper/zwaarder was heb ik besloten de uitdaging toch aan te gaan en hem te verwijderen. (dit is niet even 1 schroefje/popnagel verwijderen, hier later meer over) Ik realiseerde me natuurlijk dat het geluid van een Youtube filmpje niet in de buurt komt van de werkelijkheid maar dat het zo'n groot verschil was had ik ook niet verwacht. Mocht je dus de gelegenheid hebben om in real life het verschil te luisteren dan raad ik je dat aan.

Omdat het hier een Euro4 uitlaat betreft kun je de DB-Killer standaard niet meer verwijderen. Deze is namelijk af fabriek vast gezet met een laspunt. Echter heeft Akrapovic wel wat zichtbare krassen aangebracht (onder de carbon kap) zodat je precies weet waar je moet boren om deze laspunt te doorboren. Het volgende filmpje heb ter instructie gebruikt;

Waar ik dacht enkel de einddemper te verwijderen bleek dit helaas niet mogelijk omdat deze niet ver genoeg uitgeschoven kon worden (hij kwam tegen de achterband aan) om hem van de uitlaat te verwijderen. Ofwel de gehele uitlaat moest er onderuit. Ik vond dit als sleutelmaagd zijnde best spannend echter valt het allemaal reuze mee. Als je de foodpeds verwijderd kun je overal prima bij.

Eenmaal de laspunt doorboord kon het verwijderen van de DB-Killer beginnen. Omdat er met een tang en wat WD40 helemaal geen beweging in te krijgen was ben ik op zoek gegaan (en een vriend van mij had er toevallig een liggen) naar een soort bearing puller;
CB9E46F8-0785-4B80-920F-E74F94BE5BAD_zpsliizxddc.jpg


Deze schroef je in het uiteinde van de pijpjes en dan kun je door het handvat tegen het uiteinde aan te slaan met de nodige kracht aan de DB-Killer trekken. Maar zelfs hiermee kwam er echt 0 beweging in de DB-Killer. N.a.w. omdat deze uitlaat al 4000km erop heeft zitten en de DB-Killer door de hitte wat is uitgezet waardoor deze muurvast is komen te zitten. Daarom uiteindelijk er maar voor gekozen om deze volledig uit te boren en hem zo te verwijderen. (ik had toch al de intentie om een custom DB-Killer te kopen mocht het geluid te hard zijn) Tip: Mocht je overwegen de DB-Killer (tijdelijk) te verwijderen doe dit dan direct bij aanschaf van de uitlaat want dan schijnt deze er relatief makkelijk uit te halen te zijn.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft schrok ik toch wel van het geluid toen ik de motor startte. Jeetje Mina wat een geluid! Bij mijn testronde schaamde ik me zowat bij het wegrijden uit de buurt, zo hard ging het geluid 😱
Eenmaal een stukje gereden en al wat meer gewend aan de herrie moet ik zeggen dat het geluid wel echt super vet is. Heel diep/zwaar en i.v.m. het ontbreken van de katalysator ook nog eens van die heerlijke pops en bangs. Echter na 2 weken zo rond gereden te hebben vond ik persoonlijk (en dat zelfs met oordoppen in) het geluid te (asociaal) hard en reed ik zelf ook niet meer ontspannen op de motor rond. Naast dat heb ik ook mening boze blik ontvangen omdat mensen simpelweg schrokken van het harde geluid. Buiten de herrie had ik ook het gevoel dat ik wat vermogen onderin kwijt was. Wellicht dat dit iets met tegendruk te maken kan hebben? (ik ben geen techneut)

Online kwam ik ook mensen tegen welke een gemodificeerde DB-Killer terug hadden geplaatst door de pijpjes welke in de uitlaat verdwijnen wat in te korten. Deze sluiten dan niet aan op het interne systeem in de uitlaat waardoor de uitlaat meer herrie maakt als het origineel en minder als met de DB-Killer volledig verwijderd. Na contact gezocht te hebben met uitlaatstore.nl adviseerde ze mij de volgende DB-Killer ter vervanging van de originele; Akrapovic DB-killer V-TUV149 oa MT07

Uiteindelijk bleek deze toch niet helemaal voor mijn versie geschikt te zijn, wel raar dat ze dit daar niet wisten, maar daar kwam ik pas achter toen ik hem al deels erin had zitten en er dus al krassen op zaten waardoor ik hem niet meer terug kon sturen. Achteraf was dit voor mij nog niet zo'n groot probleem omdat als ik het gat wat ik heb moeten boren uitlijnde op het moertje in de DB-Killer dan sloot deze intern niet volledig aan waardoor ik deze pijpjes niet heb in hoeven korten. Echter waren de buitenste pijpjes nu wel te lang waardoor deze uitstaken. Deze heb ik echter gewoon afgeslepen met een slijptol en toen viel er niks meer van te zien.

Eenmaal de uitlaat er weer terug ondergeschroeft klinkt het geluid precies zoals ik het hebben wil. Niet te hard en ook niet te zacht. En ook nu hoor ik wat bescheiden pops en bangs. 😃

Al met al ben ik er veel meer tijd me kwijt geweest als ik op voorhand had ingeschat echter mag het resultaat er zeker zijn.

Hopelijk dat ik iemand hiermee kan helpen welke op het punt staat dezelfde beslissing te maken. Mocht de info niet volledig genoeg zijn en je vragen hebben stuur me dan gerust een PM.
Lekker bezig geweest :t Vind dat toch wel de mooiste uitlaat voor onder de MT, mooi eronder weggewerkt :9
 
Ik heb wel meteen een vraagje ja! Ben momenteel zelf ook opzoek naar een andere uitlaat voor de MT en ik lees dat je het hebt over vermogensverlies onderin. Moet je bij het aanschaffen van een andere uitlaat rekening houden met een remap/ecu flash hoe ze het ook noemen? Hoe zit dit?

Ik meen ergens een keer een filmpje gezien te hebben waar ze de mt07 op de testbank hadden gezet met originele uitlaat en daarna met een andere (weet even niet meer welke) uitlaat en de uitslagen weken nauwelijks af. Daarna de ecu geoptimaliseerd en ook dit leverde maar een minimale winst op. Volgens mij hoeft deze dus niet aangepast te worden.

Echter pas ik een uitlaat aan welke af fabriek niet zo bedoeld is, of althans hier zal hij niet voor geoptimaliseerd zijn. Dit zou dus impact kunnen hebben op het vermogen.. Maar het blijft uiteraard een gevoelskwestie dus heb geen harde cijfers in mijn geval.

Nu met de aangepaste DB-killer heb ik het overigens niet. Enkel toen deze volledig verwijderd was.
 
Volgens mij geven de meeste fabrikanten aan de het niet nodig is om de ECU aan te passen.

En open uitlaat, zonder Kat levert vaak iets meer PK op maar verliest iets in koppel door dat er minder tegen druk is.

Ik denk dat je daar in praktijk weinig van merkt zeker als beginnend rijder.

Kies een uitlaat die je mooi vind en het geluid bij je past zou mijn advies zijn.
 
Is het niet zo als je een slip-on erop zet dat je dan juist een remap moet doen? (Als je de stock pijpen gebruikt)
 
En weer een projectje succesvol afgerond 😃

Voor:
IMG_1007.jpg


Na:

IMG_1480.jpg


IMG_1481.jpg


IMG_1482.jpg


Met grote dank aan @JohnDoe94 voor het delen van zijn tips en tricks! Dit heeft me het nodige (uitzoek)werk gescheeld 🤩

En waarom doen ze dit toch niet af fabriek... Dit is zoveel mooier dan het origineel!!
 
En weer een projectje succesvol afgerond 😃

Voor:
Bekijk bijlage 1424781

Na:

Bekijk bijlage 1424782

Bekijk bijlage 1424783

Bekijk bijlage 1424784

Met grote dank aan @JohnDoe94 voor het delen van zijn tips en tricks! Dit heeft me het nodige (uitzoek)werk gescheeld 🤩

En waarom doen ze dit toch niet af fabriek... Dit is zoveel mooier dan het origineel!!
Ik zat eerst de 1e 2 foto's te vergelijken, kon alleen de stapel stenen erachter ontdekken, daarna kwamen de volgende foto's pas in beeld, ben niet helemaal fris meer |( _O-



Maarreh, ziet er goed uit... :t Nu idd de 2 koelkast-knippers nog door led (of achterlicht met geïntegreerde knippers) :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan