Yamaha MT-07 topic, deel 4

Heb daarnet een zwarte schakelset op de kop getikt. Schakelpook is ook zwart, alleen de schakelstang niet, maar goed.
Moet nog ff kijken hoe ik de adapterplaat aan die kant ga vervangen, de achterbrug stang zit er nl ook doorheen. Wat een constructie... |(
 
Ik zat eerst de 1e 2 foto's te vergelijken, kon alleen de stapel stenen erachter ontdekken, daarna kwamen de volgende foto's pas in beeld, ben niet helemaal fris meer |( _O-


Maarreh, ziet er goed uit... :t Nu idd de 2 koelkast-knippers nog door led (of achterlicht met geïntegreerde knippers) :P

Ik zou hier meteen voor kiezen, ben alleen bang dat het gezeik (WOK in ergste geval) gaat opleveren :X
 
Ik zou hier meteen voor kiezen, ben alleen bang dat het gezeik (WOK in ergste geval) gaat opleveren :X
Geen idee of je in een omgeving rijd waar veel politie op de weg zit. Wij hebben er nog geen last van gehad, niet aangesproken, langs de kant gezet of wat dan ook. (klop 'm wel gelijk ff af)...
 
Ik zat eerst de 1e 2 foto's te vergelijken, kon alleen de stapel stenen erachter ontdekken, daarna kwamen de volgende foto's pas in beeld, ben niet helemaal fris meer |( _O-



Maarreh, ziet er goed uit... :t Nu idd de 2 koelkast-knippers nog door led (of achterlicht met geïntegreerde knippers) :9

Haha ja als je ze zo gaat vergelijken is het inderdaad even zoeken 😉 Die stenen was daarentegen dan wel weer scherp *O*

Wil uiteindelijk ook nog wel led knipperlichten maar ben er nog niet uit welke. Heb er onlangs al diverse gespot welke ik niet fel genoeg vind en dus onduidelijk voor mede weggebruikers. Voor nu dus eerst nog maar eens zo rondrijden.
 
Als je naar Duitsland of Oostenrijk van plan bent te gaan, neem dan iig geen Alimeuk of andere import, maar ga dan voor goedgekeurd met E-Keur

Mijn knipperlichten zijn Barracuda, mijn led koplampverlichting heeft ook E-Keur en is gemaakt om in een halogeenbehuizing te zitten

Tenzij het achterlicht heeft (maar is volgens mij LED) is mijn complete motor nu met LED verlichting *O*

E8FF5777-8B08-41BC-B36D-19E2C30AF304.jpeg
 
Haha ja als je ze zo gaat vergelijken is het inderdaad even zoeken 😉 Die stenen was daarentegen dan wel weer scherp *O*

Wil uiteindelijk ook nog wel led knipperlichten maar ben er nog niet uit welke. Heb er onlangs al diverse gespot welke ik niet fel genoeg vind en dus onduidelijk voor mede weggebruikers. Voor nu dus eerst nog maar eens zo rondrijden.
Ik heb bij de aanschaf van mijn MT direct gekozen voor een korte kentekenplaathouder en zowel voor als achter led knippers. Heb de led knipper van yamaha zelf, zijn echt fel! Kan morgen wel eens een foto maken voor je in het donker?
 
Ik heb bij de aanschaf van mijn MT direct gekozen voor een korte kentekenplaathouder en zowel voor als achter led knippers. Heb de led knipper van yamaha zelf, zijn echt fel! Kan morgen wel eens een foto maken voor je in het donker?

Ja ben wel eens benieuwd 😃
 
Als je naar Duitsland of Oostenrijk van plan bent te gaan, neem dan iig geen Alimeuk of andere import, maar ga dan voor goedgekeurd met E-Keur

Mijn knipperlichten zijn Barracuda, mijn led koplampverlichting heeft ook E-Keur en is gemaakt om in een halogeenbehuizing te zitten

Tenzij het achterlicht heeft (maar is volgens mij LED) is mijn complete motor nu met LED verlichting *O*

Bekijk bijlage 1424805

Tof man! Ik ben heel benieuwd welke leds je in je koplamp hebt zitten? Ik zoek iets van kwaliteit, geen random h4 leds met slecht beeld. Alvast bedankt kerel🤘🏽🤘🏽
 
Ik zou voor de zwarte gaan, anders krijg je echt zo’n Aliexpress look :/ Maar dat zijn €0,02.... :)
Ja het is deze geworden:
 
De HyperPro achterschokdemper van mijn MT staat nog steeds te koop!

$_84.JPG


Ik zag dat @Henri_RD op zoek was naar een achterveer? Dit scheelt je de helft ten opzichte van een nieuwe halen :)

Ja, klopt, dat heb ik eerder aangegeven. Ik stel deze upgrade echter even uit. Maar bedankt voor het aanbod ;)
 
Zijn er hier trouwens die carbon heelplates hebben? Zo ja, hoe zijn de ervaringen/looks?

Ben eigenlijk voor zwarte oem heelplates aan het kijken, maar er komen er voor bij met prijzen.... Allemachtig.... :/
Nu kwam ik dus ook die carbon dingen tegen, ook donker, maar weet niet of het wat is, vandaar...
 
Sta op het punt deze ram mount set te kopen voor de mt. Twijfel alleen of mijn galaxy S10 (met hoesje) in de X-grip past..
Iemand ervaring met een grote telefoon met onderstaande X-grip?

Set:
 
Sta op het punt deze ram mount set te kopen voor de mt. Twijfel alleen of mijn galaxy S10 (met hoesje) in de X-grip past..
Iemand ervaring met een grote telefoon met onderstaande X-grip?

Set:

Met deze set moet dat goed lukken ja.
 
Sta op het punt deze ram mount set te kopen voor de mt. Twijfel alleen of mijn galaxy S10 (met hoesje) in de X-grip past..
Iemand ervaring met een grote telefoon met onderstaande X-grip?

Set:
Duur😳

Dit soort onderdelen zou ik gewoon lekker op Ali bestellen
 
Duur😳

Dit soort onderdelen zou ik gewoon lekker op Ali bestellen
Goeie tip, alleen ben ik wel benieuwd naar de kwaliteit, het is uiteindelijk wel een toestel van 800 euro wat veilig mee moet haha.
 
image.jpg


Mijn iPhone 7 Plus heb ik liever ook niet uitgesmeerd over de A12 hoor 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan