Yamaha MT-07 topic, deel 4

Iemand ervaring met een bagster zadel? Of een andere comfort seat? Merk dat ik na 2 uur flink pijn aan mn reet krijg van de originele zadel...
DEB081FC-AD00-4AFA-8ED0-BA03553145DE.jpeg
 
Iemand ervaring met een bagster zadel? Of een andere comfort seat? Merk dat ik na 2 uur flink pijn aan mn reet krijg van de originele zadel...
Bekijk bijlage 1437182
Ik heb een comfortzadel gemonteerd, zit wel lekkerder dan het origineel. Maar heb er niet lang genoeg mee gereden om het langer termijn effect te kunnen checken.
 
Wielrennersbroekje onder je motorbroek dragen voor die keer dat je +2 uur gaat rijden, werkt ideaal!
Haha leuke tip maar ik draag niet eens een motorbroek:$ Ik zoek echt een beter zadel. Heb verschillende merken gezien en je kunt bij premium motors op voorraad modellen van bagster zitten. Dus binnenkort maar een langsgaan denk ik.
 
Haha leuke tip maar ik draag niet eens een motorbroek:$ Ik zoek echt een beter zadel. Heb verschillende merken gezien en je kunt bij premium motors op voorraad modellen van bagster zitten. Dus binnenkort maar een langsgaan denk ik.
Ja ik heb hem wel eens aan onder mijn spijkerbroek haha 😊!
Maar als je een beter zadel zoekt dan is bagster wel een goede uitkomst!
 
Haha leuke tip maar ik draag niet eens een motorbroek:$ Ik zoek echt een beter zadel. Heb verschillende merken gezien en je kunt bij premium motors op voorraad modellen van bagster zitten. Dus binnenkort maar een langsgaan denk ik.
Als je wat hebt gevonden, mag ik je oude zadel dan? Ik wil graag zelf proberen het zadel opnieuw te vullen. Beetje experimenteren.
 
Ik heb het originele zadel nog, maar wil die eigenlijk als set de deur uit doen. De comforzit voor de duo ligt nl ook nog op de plank...
 
Er zijn meerdere oplossingen.
Hier uit France: selle confort Bultex

Zelf ben ik van plan ooit naar Tijgerleathers te gaan.
Heb deze jongens al een paar keer op beurzen gezien en leveren volgens mij heel mooi werk.
Na een mail wisseling met tijgerleathers wilde hij dat de motor een paar dagen bij hun bleef
als het zadel gemaakt ging worden. Je kan zelf veel keuzes maken m.b.t. materialen en design.
Wat betreft de prijs gaat dit niet veel verschillen wat je bij andere partijen gaat afrekenen.
Mij gaat het vooral omdat ik last krijg van mijn poepertje naar een stevige rit.
Ik merk dat ik niet veel zin heb om lange afstanden te doen vanwege dit euvel.
En als ik het laat doen wil ik wel dat het er gelikt moet uitzien.
 
Jij had denk ook gigantische last van je liezen eerst of niet?
Nee ik had qua hoogte niet echt last ofzo. Maar merk nu gewoon wel dat dit zadel een heel stuk beter zit. Heb 1 keer mijn originele zadel weer terug geplaatst maar nadat ik de straat was uitgereden ben ik snel weer terug gegaan om te wisselen
 
Ik heb gezien dat Corbin een zadel uit 1 deel heeft gemaakt voor berijder en passagier. Ik ga die proberen na te maken.
Ik ben dus op zoek naar een Rider + passenger seat.
Wie heeft er iets voor me liggen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan