Yamaha MT-07 topic, deel 4

Vandaag de kappen terug gekregen van de spuiter. Al zeg ik het zelf maar ziet er strak uit met deze kleur. Weet iemand waar ik mooie tankstickers en tailstickers kan scoren?
 

Bijlagen

  • 324A6E17-FFB9-4902-BFC1-426C5AF243A8.jpeg
    324A6E17-FFB9-4902-BFC1-426C5AF243A8.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 32
Vandaag de kappen terug gekregen van de spuiter. Al zeg ik het zelf maar ziet er strak uit met deze kleur. Weet iemand waar ik mooie tankstickers en tailstickers kan scoren?
Ziet er goed uit :t

Welk type sticker wil je en welke kleur? Mijn vrouw kan ze evt wel maken...
 
Mochten er nog mensen zijn die hun MT in de OP willen hebben (of een oude foto vervangen willen hebben), plemp dan een foto hier neer, regel ik dat. .. :)
 
Goedemorgen MT'ers ,
FF een dingetje over allie carbon .
Dit spul is absoluut echt , en prachtig gemaakt en afgewerkt .
Pasvorm is perfect , soms een braampje weghalen aan de binnenkant waar het in de mal heeft gezeten .
Dit vertel ik , omdat je geen dief moet zijn van je eigen portemonnee .
als je merk geil bent dan betaal je daar voor .
Maar laat me dit zeggen , de merken carbon komen ook gewoon uit china .

Ik heb voor mijn buurman gisteren een tandwiel kapje binnen gekregen gewoon prachtig en de helft goedkoper .:]
!cid_9284b75b-f84e-49cf-98a6-2ff93f613910.jpg
 
Goedemorgen MT'ers ,
FF een dingetje over allie carbon .
Dit spul is absoluut echt , en prachtig gemaakt en afgewerkt .
Pasvorm is perfect , soms een braampje weghalen aan de binnenkant waar het in de mal heeft gezeten .
Dit vertel ik , omdat je geen dief moet zijn van je eigen portemonnee .
als je merk geil bent dan betaal je daar voor .
Maar laat me dit zeggen , de merken carbon komen ook gewoon uit china .

Ik heb voor mijn buurman gisteren een tandwiel kapje binnen gekregen gewoon prachtig en de helft goedkoper .:]
Bekijk bijlage 1521374
Heb aardig wat aan carbon voorbij zien komen op Ali, je kan zowat alle kappen vervangen door carbon. In de advertenties zien die onderdelen er al best goed uit :Y
 
Geloof me , het is prachtig spul .
Ben je bang voor douanekosten , ff de verkoper vragen of hij een prijs op je verzendsticker wil zetten , onder de 25 dollar .
Zelf eenmaal duanekosten betaalt , op meertal carbon artikelen .
Maar toen niks gevraagd aan de verkoper , het lukt gewoon .
 
Nav Svenmt zijn vraag mbt de decal stickers, ook maar even met de eigen MT aan de slag gegaan.
Origineel 1e model (was van origine een grijze sticker):
DSC_0052.JPG


Naar het nieuwere type decal:
DSC_0053.JPG


Van het weekend maar eens buiten zetten en van een afstandje bekijken. Ziet er opzich wel netjes uit, maar wellicht gaan we nog met de kleuren aan de spelen (helemaal zwart of helemaal rood, of de kleuren omdraaien), gaan het nog zien. :)
 
Ik heb deze nu ook gemonteerd. Maar als ik de motor op de paddockstand zet, schrapen de beugels van de stand langs die blokken van de as. Heb jij hier geen last van? De bobbins hadden eigenlijk wat verder naar buiten moeten steken bij mij
Ik heb na de montage van deze bobbins nog niet getest. Maar met de vorige (hetzelfde type) had ik daar geen last van. Haken gingen er goed omheen en kwamen nergens tegenaan. Welk model paddock heb je? Misschien is die te smal, ik heb zelf gewoon een simpele van Datona.
 
Iemand hier die rijdt met een volledig systeem uitlaat en deze ook heeft getuned/remapped?
Rijdt dit merkbaar beter/soepeler/zuiniger dan zonder een tune? Zo ja, vond je dit de kosten waard voor wat je ervoor terugkrijgt?
 
Iemand hier die rijdt met een volledig systeem uitlaat en deze ook heeft getuned/remapped?
Rijdt dit merkbaar beter/soepeler/zuiniger dan zonder een tune? Zo ja, vond je dit de kosten waard voor wat je ervoor terugkrijgt?
Yes, ik heb een tune. De curve is voelbaar beter.
En reactie op het gas ook. De kosten vielen mij mee. Heb het zelf geïnstalleerd met een plug en play systeem op de ECU van de mt 07.

Voor mij persoonlijk was de enige reden om een tune te nemen omdat simpelweg alleen een uitlaat op je motor monteren best wel lomp is. Kort door de bocht resulteert het te vaak in een te arm mengsel wat op lange termijn schadelijk is voor je motor.
De enige uitzondering is de Europees
Goedgekeurde akra titanium pijp voor de mt 07 daarvan kunnen we stellen, aan de hand van het ontwerp van de pijp, dat je voort kan met de stock tune zonder schade aan je motor.
Dat wil overigens niet zeggen dat ook bij die setup een tune beter zou zijn voor de performance van de motor.

Ik zou het aanraden, doe het dan wel zelf. Je leert op deze manier veel over het inlaat uitlaat traject. En bent altijd in staat om je tune aan te passen, mocht je toch niet tevreden zijn.
 
Vandaag de kappen terug gekregen van de spuiter. Al zeg ik het zelf maar ziet er strak uit met deze kleur. Weet iemand waar ik mooie tankstickers en tailstickers kan scoren?
Mooi zeg!
Wat kost zo een herspuiting als ik vragen mag. Zou die van mij eventueel ook willen laten spuiten.
 
Hoi allemaal :W Vorig jaar in november heb ik mijn rijbewijs gehaald en op dit forum alleen in het rijles topic gepost. Sinds juni in het bezit van mijn droommotor: een mooie blauwe verlaagde MT-07 2020😍 Vandaar dat ik me hier ook even kom melden. En ik heb meteen een vraag aan jullie O-)

Tijdens het lessen heb ik al ontdekt dat mijn omkieprisico wat hoger dan gemiddeld is door mijn (gebrek aan) lengte. Voor de zekerheid dus valbeugels besteld bij RDmoto. Die vond ik het subtielste en hebben ook valdoppen erbij. Heeft iemand daar ervaring mee?
In de montagehandleiding die ik online al kon zien staat dat ze aanraden om middelsterke lijm te gebruiken op de bouten. Mij lijkt dat vreemd, want ze moeten toch ook weer eraf kunnen?
 
Yes, ik heb een tune. De curve is voelbaar beter.
En reactie op het gas ook. De kosten vielen mij mee. Heb het zelf geïnstalleerd met een plug en play systeem op de ECU van de mt 07.

Deze?:

 
Terug
Bovenaan Onderaan