Yamaha mt-07 uitlaat kiezen.

Beverly07

MF'er
18 apr 2022
38
23
Hallo allemaal. Ik heb gister bij de dealer een nieuwe Yamaha mt-07 aangeschaft (facelift)
Ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe sportuitslagen. Je hebt bij de mt 07 best veel keuze kwa uitlaten. Met veel prijsverschillen. Ik wil zelf een akrapovic uitlaat aanschaffen. Maar vind het best wel prijzig. Weten jullie niet soortgelijke uitlaat met de zelfde beleving voor een leuke prijsje. Zie graag in de reactie of jullie andere leuke uitlaat of zelf betere uitlaat dan de akrapovic kan aanraden😊😊😊😊
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beter dan akrapovic aanraden is bijna onmogelijk. Kwaliteit is zelden evenaart.


Het is trouwens een Yamaha, niet yahama... :+

Ik zal je titel even aanpassen.
 
Hallo allemaal. Ik heb gister bij de dealer een nieuwe yahama mt-07 aangeschaft (facelift)
Ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe sportuitslagen. Je hebt bij de mt 07 best veel keuze kwa uitlaten. Met veel prijsverschillen. Ik wil zelf een akrapovic uitlaat aanschaffen. Maar vind het best wel prijzig. Weten jullie niet soortgelijke uitlaat met de zelfde beleving voor een leuke prijsje. Zie graag in de reactie of jullie andere leuke uitlaat of zelf betere uitlaat dan de akrapovic kan aanraden😊😊😊😊
Nee ik kan dat niet,vind de akra met uitneembare killer geweldig
maar die is er volgens mij niet meer
 
Beter dan akrapovic aanraden is bijna onmogelijk. Kwaliteit is zelden evenaart.


Het is trouwens een Yamaha, niet yahama... :+

Ik zal je titel even aanpassen.
Dat begrijp ik, maar kwa prijs is die best wel hoog. Als ik kwa geluid en kwaliteit bijna het zelfde is en mij hinderen euro bespaart neem ik liever dat uitlaat. Maar ik zie zelf dat je verschillende soorten akrapovic uitlaten hebt. Welke is dat beste je hebt Carbon versie en complete tititanium uitlaat
 
Je zit enerzijds te vragen welke uitlaat goedkoper is en vervolgens stel je de vraag welke akra je beter kan nemen, wat is het nou?
Ja ? Je hebt toch verschillende soorten akra uitlaat voor mt welke is dat beste daar zit ook prijsverschillen in. Dus welke akra uitlaat raden jullie aan als ik een akra neem. Of soortgelijke uitlaat van een andere merk.
 
Ga eerst eens lekker rijden met die originele uitlaat... misschien valt het geluid je reuze mee?

Het geld dat je bespaart kun je vervolgens besteden aan betere vering. Daar knapt een MT07 veel meer van op dan van extra herrie :]
Nou ik koop liever de uitlaat. Geeft mij meer rijbeleving. Ik vind een mt 07 met een sportuitslagen een unieke geluid
 
Ja ? Je hebt toch verschillende soorten akra uitlaat voor mt welke is dat beste daar zit ook prijsverschillen in. Dus welke akra uitlaat raden jullie aan als ik een akra neem. Of soortgelijke uitlaat van een andere merk.
De beste voor wat? Ik vind titanium mooi en het is wat slijtvaster dan zon carbon dempertje. Wat jij mooi vind kan ik toch niet ruiken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan