Yamaha mt 07 uitlaat switch

Beverly07

MF'er
18 apr 2022
38
23
Hallo allemaal. Ik ben van plan om een andere uitlaat te koop voor mij mt 07. Ik ben aan het twijfelen tussen de mivv €570 en akrapovic €1100. Ik heb op de mt 07 van mij vriend gereden die een mivv uitlaat heeft. Geluid is mooi En luid. Alleen klinkt voor mij wat te zacht. Bezit iemand een mt 07 met akrapovic uitlaat of verstand er heeft om de verschillen met mij te delen. Want er zit behoorlijke prijsverschil er in. Want als akrapovic maar ietsjes anders klinkt neem ik liever de mivv die wel een stuk voordeliger is. Ik hoor het graag van jullie….
 

Bijlagen

  • 68CC71C7-99C7-4B99-8004-AA77ED6D74C1.jpeg
    68CC71C7-99C7-4B99-8004-AA77ED6D74C1.jpeg
    38,7 KB · Weergaven: 32
  • C14944D3-C3AC-41CD-B216-A3B6DED3893C.jpeg
    C14944D3-C3AC-41CD-B216-A3B6DED3893C.jpeg
    35,8 KB · Weergaven: 34
Als je mij niet kan helpen met de vraag hoef je niet te reageren. Volgens mij ken jij de verschillen niet luid, luider en het luidst🤔🤔🤔
Alle goedgekeurde uitlaten moeten aan dezelfde normen voldoen, dus veel verschil zal daar niet inzitten qua geluidsniveau.

Er staat nog een akra systeem op marktplaats voor 750 euro vraagprijs.
 
Gaat best wel goed hier ? 8)7
Akra is mooi maar relatief duurder,het is uiteraard ook de naam waar je voor betaald.
Doe wat je zelf het beste lijkt want de 1 zegt dit en weer een ander dat,wat ik wel zou doen is er 1 kopen met een e-keur.
En dan met name dat die goedgekeurd is voor jouw motor,type en bouwjaar.
 
Akra is een premium uitlaat met hoog afwerkingsniveau en een naam waar je voor betaald. De Mivv is een goede uitlaat met een goed afwerkingsniveau.

Zie het als een Audi (akra) en een VW (Mivv). Beide doen wat ze moeten doen op dezelfde manier, alleen de ene is met iets meer tierelantijntjes uitgerust en premium in de markt gezet.

Qua geluidsproductie zouden ze beide aan de wet moeten voldoen als ze een goedkeuring hebben.

Mijn mening: voor een mt07 mooi een Mivv uitlaat bestellen en de overige €600 in een leuk weekend rijden in het buitenland steken.

Edit: de verdraagzaamheid tegenover open uitlaten op motoren (en auto’s wat dat betreft) is de laatste jaren erg veel minder geworden. Als je nog een hele tijd van alle mooie plekken in Nederland wilt genieten op de motor is het handig hier rekening mee te houden. Ook ik heb open dempers gehad, maar nu toch keurig de db killers in de termi’s geschroefd. The times they are a changing 🎶
 
Terug
Bovenaan Onderaan