tmoons
MF veteraan
- 7 jan 2004
- 4.373
- 158
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen idee joe het bij jullie mt's is maar bij mijn rsv mille moet het blok warm zijn ipv koud, zou dat de reden kunnen zijn dat het lijk alsof er teveel gevuld is? Zo niet is het echt prutswerk, teveel bijvullen kan toch flinke schade opleveren.Net zo'n 350 ml olie uit de mt-09 gehaald... nu staat de olie net bovenaan het kijkglaasje..motoport hippolytushoef heeft de stagiaire de olie laten wisselen denk ik zo....
Ik heb er een paar plaatjes bij geschoten maar krijg die maar zeer moeilijk zichtbaar hier... (ze zijn te groot voor de documenten lijst)
Het niveau was minuten na een ritje altijd boven Max....To check the engine oil level1. Place the vehicle on a level surfa-ce and hold it in an upright position. A slight tilt to the side canresult in a false reading.2. Start the engine, warm it up forseveral minutes, and then turn itoff.3. Wait a few minutes until the oil set-tles, and then check the oil levelthrough the check window locat-ed at the bottom-right side of thecrankcase
Lijkt mij weinig noodzakelijk voor een motor als de MT... maar altijd leuk om te hebben
Ja.... in principe heb je gelijk. Meer noodzakelijk op het circuit. Ofwel in een noodsituatie kan ie wel eens van pas komen. Tis voor mij meer het sleutelen en uitzoeken wat ik erg leuk vind...
Net zo'n 350 ml olie uit de mt-09 gehaald... nu staat de olie net bovenaan het kijkglaasje..motoport hippolytushoef heeft de stagiaire de olie laten wisselen denk ik zo....
Ik heb er een paar plaatjes bij geschoten maar krijg die maar zeer moeilijk zichtbaar hier... (ze zijn te groot voor de documenten lijst)
Dat is dan reden genoeg