Yamaha MT-09 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijdag staat de street rally bij Gebben....als een speer ernaartoe! Ik denk dat ik em maar een maandje eerder laat komen. Dus nog een nachtje of....pak em beet....40slapen
 
Was gisteren ff kijken, ik vond hem erg klein! Zithouding vond ik wel oké, lekker ontspannen rechtop. Ik vond het model ook wel aardig, alleen die achterkant. Volgens mij kwamen ze er in de productiefase achter dat ze het achterlicht vergeten waren en hebben ze maar gauw er wat aan geschroefd wat er nog lag. Jammer, had stylistisch beter gekund...
 
Was gisteren ff kijken, ik vond hem erg klein! Zithouding vond ik wel oké, lekker ontspannen rechtop. Ik vond het model ook wel aardig, alleen die achterkant. Volgens mij kwamen ze er in de productiefase achter dat ze het achterlicht vergeten waren en hebben ze maar gauw er wat aan geschroefd wat er nog lag. Jammer, had stylistisch beter gekund...
Je moet er op rijden! :}
 
Leek me duidelijk. Mooie van zo'n achterlicht is dat je hem niet ziet onder het rijden ;)

Ben benieuwd waar en hyper pro kan doen met de voorkant, die zou te slap zijn naar wat ik zo in reviews lees en hoor.
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg de mijne in matt grey waarschijnlijk volgende week.
Wel een aantal opties genomen waaronder comfort seat, vliegscherm, kleiner achter spatbord, kleine rem en koppelings hendel en nog wat andere kleine dingen.
Ik had wel mazzel want de meeste opties zaten er al op dus heb ik een betere prijs laten maken, anders hadden ze het er allemaal af kunnen halen.

Ik zet wel wat foto's online als ik hem heb.

Gr.
 
Wat ga jij betalen voor je korte achterkantje? Inclusief flitsende knippers neem ik aan? Ik heb een of andere site gevonden...man man daar kan je handels tankpads steppies en alles kopen voor weinig. Tis alleen een chinese site. wel nederlands geschreven. aliexpress heet het. Ik ga eerst es een tankpad bestellen bij wijze van test
 
Net proefgereden.. en een hand gegeven op een deal. De Z750 is geschiedenis, de MT09 de toekomst :) !!!
Wat rijdt dat ding fijn zeg, 110% een vooruitgang op de Z750.
Heb een zwarte (antraciet) besteld.
Gelijk maar wat opties erop. Mag nog bepalen wanneer ze haar afleveren. Ze gaat mee naar Zuid-Frankrijk, dus daar zal ze wel aan de nodige bochtjes toekomen!
 
Leuk ding om te zien, en 88NM koppel bij 8500rpm en 115pk bij 10.000rpm klinkt ook lekker... Zoals de meeste 3 pitters met een beetje volume: Sterk onderin en tot een heel einde in de toeren uit te melken. Als je van een brede powerband (lees: lui rijden) houdt.

Met ABS weegt ie geen 200kg, dus dat is vlot genoeg en anders valt alles te tunen....
 
Ja ben nu aan het rondkijken naar een full exhaust kit. Slip ons zie ik nog niet en ik vind die vlammen eigenlijk wel leuk. Akra schijnt in samenwerking te zijn met yamaha mt09 dus ik ben benieuwd op wat ik uitkom. 1100 euro vind ik alleen wel wat veel -O-
 
Arrow heeft ook wat ontworpen voor de MT zag ik. En een heel roedel verschillende dempers erbij. met of zonder carbon eindstukje...staal of titanium...of een combinatie van t een en ander
 
Ik laat de originele uitlaat eronder hangen denk ik. ziet er helemaal niet lelijk uit. En t geluid ook eigenlijk niet
 
Ik laat de originele uitlaat eronder hangen denk ik. ziet er helemaal niet lelijk uit. En t geluid ook eigenlijk niet
Het is net een stofzuiger :Y
zoals zowat elke originele uitlaat.
Ik krijg mijn uitlaatsysteem begin februari *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan