Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Mijn SP is verkocht. Heb nog wel een origineel Yamaha comfort zadel te koop. Het is het comfort zadel van model 2014-2017 maar past dus ook op 2018>. Stuur maar pm mocht er interesse zijn.
 
Om welke van de 2 onderstaande types gaat het hier?


yamaha_comfortabel_designzadel_mt_09_1rc_247c0_00_00_0990.jpg
s-l1600.jpg
 
Jammer, deze zit nu ook op mijn sp ,zo te zien?
Dat opstaande randje lijkt mij wel wat, juist even iets meer steun, bij het speelkwartier..
Als jij het standaard zadel heb zit deze er niet op. Standaard zadel is met een blauwe stiksel deze gewoon met zwart
 
Mijn SP is verkocht. Heb nog wel een origineel Yamaha comfort zadel te koop. Het is het comfort zadel van model 2014-2017 maar past dus ook op 2018>. Stuur maar pm mocht er interesse zijn.

Hoeveel verschil is dit zadel in vergelijking met het origineel? Origineel al snel een houten kont zoals bekend is met dit standaard zadel.
 
Uiteraard krijg je ook op dit zadel een houten kont maar dat krijg je met alle motoren na verloop van tijd. Je stelt het wel een stuk uit met dit zadel
 
Jammer, deze zit nu ook op mijn sp ,zo te zien?
Dat opstaande randje lijkt mij wel wat, juist even iets meer steun, bij het speelkwartier..

Kijk anders even naar de Bagster zadels voor de MT09, mooi design, in verschillende kleuren te verkrijgen, met en zonder gel, zelfs verwarmd is een optie.

Zelf veel plezier van gehad, na 300km achtereen nergens last van. Heeft ook zo'n randje.

1585412660429.png
 
Weet iemand of uitlaten voor de MT-09 standaard op zowel pre-facelift als facelift model passen? Of moet je specifieke uitlaat hebben voor het 17-20 model?
 
Kijk anders even naar de Bagster zadels voor de MT09, mooi design, in verschillende kleuren te verkrijgen, met en zonder gel, zelfs verwarmd is een optie.

Zelf veel plezier van gehad, na 300km achtereen nergens last van. Heeft ook zo'n randje.

Bekijk bijlage 1479003
Ik heb al een paar keer meer dan 600km op 1 dag op het origineel gereden.
Nauwelijks last als ik binnendoor rijd.
Qua comfort is vooral snelweg vermijden het belangrijkst (niet op 1 plaats blijven zitten).
Origineel comfortzadel (heb ik ook) is niet gigantisch veel beter.
 


Zonde die heb ik al en vind ik niet veel beter dat het zadel dat op mijn SP zit. Bij mijn vorige MT (2016 pre facelift type) vond ik het wel een hele verbetering.

Dus lijkt toch verschil tussen te zitten.

Ik ben juist heel benieuwd naar het type 2 uit mijn post. Ik vind die iets mooier dan de wat rondere/"dikke" variant van bagster e.d.
 
Hoeveel bar doen jullie voor en achter?
Met bridgestone s21's doe ik op straat 2.4 voor en 2.7 achter. (Met koude banden, dus thuis voor vetrek niet na 2km richting pompstation)
De enigste reden waarom ik een beetje lager zit qua spanning is een beetje meer comfort over belgische wegen.
Aan grip heb je niets te kort op straat met standaard spanning.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan