Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

DEZE niet gezien zeker? 12699….zou jij, als koper, dan de jouwe kopen?
Dit zijn pas sprookjes. De nieuwe mt 09 sp ga je nergens nieuw op voorraad vinden zonder maanden te wachten. De mijne augustus vorig jaar besteld en pas januari gekregen. Zijn 11k is zeker realistisch. Gezien mensen een normale 17-20 mt 09 halen voor 9500 en deze met lage km met opties uit 20 voor maar 2k meer op te halen is.

Ik denk dat wanneer ik mijn 09 sp uit 2022 met 1600 km met opties en mivv xm5 uitlaag te koop zet en mensen boven nieuwprijs gaan bieden. Aangezien ze nergens te krijgen zijn. Daarnaast is een Mivv x-m5 voor de nieuwe generatie ook niet leverbaar de komende 3 maanden gezien de populariteit van deze uitlaat. Dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee als ik hem voor minder zou verkopen.
 
Dit zijn pas sprookjes. De nieuwe mt 09 sp ga je nergens nieuw op voorraad vinden zonder maanden te wachten. De mijne augustus vorig jaar besteld en pas januari gekregen. Zijn 11k is zeker realistisch. Gezien mensen een normale 17-20 mt 09 halen voor 9500 en deze met lage km met opties uit 20 voor maar 2k meer op te halen is.

Ik denk dat wanneer ik mijn 09 sp uit 2022 met 1600 km met opties en mivv xm5 uitlaag te koop zet en mensen boven nieuwprijs gaan bieden. Aangezien ze nergens te krijgen zijn. Daarnaast is een Mivv x-m5 voor de nieuwe generatie ook niet leverbaar de komende 3 maanden gezien de populariteit van deze uitlaat. Dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee als ik hem voor minder zou verkopen.
Mss moet je ook ff de advertentie lezen. Er staat nl. duidelijk bij: UIT VOORRAAD LEVERBAAR….

En iedereen moet natuurlijk zelf bepalen voor welk bedrag (realistisch of onrealistisch) hij zijn motor wil verkopen. Mijn enige opmerking was dat je bij een onrealistisch hoge vraagprijs nog wel ff kan wachten voordat er iemand komt die het wil betalen. Mijn ervaring is dat particulieren, die logischerwijze allemaal een emotionele binding met hun motor hebben, de waarde van hun motor onrealistisch hoog inschatten. Kijk maar eens hoeveel particulieren hun motorfiets op MP aanbieden voor een prijs die (soms ver) boven de prijs van dezelfde motor bij een winkel ligt. Terwijl je bij de winkel kopersbescherming hebt en vaak garantie krijg….ik noem dat de natte droom prijs. Die 11k valt voor mij in die categorie.

Maarre….trek je van mij vooral niks aan houdt rustig vast aan je vraagprijs….
 
Ik heb een inruilvoorstel liggen van €10.7k. Welliswaar op een nieuwe motor, maar dat is de reden dat ik dacht daar iets boven te gaan zitten. Bij inruil houden ze namelijk ook altijd wat marge over. Is €11k dan écht zo’n natte droom? Of is het gewoon een heel goed inruilvoorstel?

En mijn prijs was een richtprijs. Samen met jullie kom ik tot de juiste vraagprijs. Dus dank daarvoor.
 
Ik wil overstappen naar een Aprilia Tuono V4 Factory 2019 of 2021, of naar een 2022 MT-10 (geen V4, maar wel V4 geluid door de cp4). Uit welk jaar is jouw MT-10?
 
Maar wanneer je op de website van die Motorstore kijkt, zie je die MT09 er niet eens bij staan. Leek me ook heel sterk voor die prijs, want ze gaan echt voor heel veel weg.

Gisteren even de radiator guard van Ali-Express erop gezet. Ziet er prima uit !
 

Bijlagen

  • mt09.jpg
    mt09.jpg
    162,4 KB · Weergaven: 23
Dit zijn pas sprookjes. De nieuwe mt 09 sp ga je nergens nieuw op voorraad vinden zonder maanden te wachten. De mijne augustus vorig jaar besteld en pas januari gekregen. Zijn 11k is zeker realistisch. Gezien mensen een normale 17-20 mt 09 halen voor 9500 en deze met lage km met opties uit 20 voor maar 2k meer op te halen is.

Ik denk dat wanneer ik mijn 09 sp uit 2022 met 1600 km met opties en mivv xm5 uitlaag te koop zet en mensen boven nieuwprijs gaan bieden. Aangezien ze nergens te krijgen zijn. Daarnaast is een Mivv x-m5 voor de nieuwe generatie ook niet leverbaar de komende 3 maanden gezien de populariteit van deze uitlaat. Dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee als ik hem voor minder zou verkopen.

Gebben motoren heeft 1 in de showroom staan die nog te koop is. :)
 
Goedemiddag Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Rick en rijd een MT09 2021/2022 en merk dat het zwarte gedeelte voor bij de tank erg snel krassen heeft. Zijn er meer die hier last van hebben?

Alvast bedankt.
 
Het gedeelte waar je slot ook zit ? Dat plastic stuk ? Bij mij ook onder de krasjes van de sleutels. Nog niet gezocht/gekeken of dat makkelijk te fixen valt. Anders als het te erg wordt ofzo koop ik wel een nieuwe
 
ik heb er nog geen krassen op. heb je veel sleutels aan de motor sleutel zitten dan?
zelf heb ik alleen de motor sleutel plus sleutelhanger
 
Mss moet je ook ff de advertentie lezen. Er staat nl. duidelijk bij: UIT VOORRAAD LEVERBAAR….

En iedereen moet natuurlijk zelf bepalen voor welk bedrag (realistisch of onrealistisch) hij zijn motor wil verkopen. Mijn enige opmerking was dat je bij een onrealistisch hoge vraagprijs nog wel ff kan wachten voordat er iemand komt die het wil betalen. Mijn ervaring is dat particulieren, die logischerwijze allemaal een emotionele binding met hun motor hebben, de waarde van hun motor onrealistisch hoog inschatten. Kijk maar eens hoeveel particulieren hun motorfiets op MP aanbieden voor een prijs die (soms ver) boven de prijs van dezelfde motor bij een winkel ligt. Terwijl je bij de winkel kopersbescherming hebt en vaak garantie krijg….ik noem dat de natte droom prijs. Die 11k valt voor mij in die categorie.

Maarre….trek je van mij vooral niks aan houdt rustig vast aan je vraagprijs….
Bel ze maar even. Daarnaast is dit een 2021 model op die foto’s. En die zijn nergens op voorraad. 😉
 
Goedemiddag Allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Rick en rijd een MT09 2021/2022 en merk dat het zwarte gedeelte voor bij de tank erg snel krassen heeft. Zijn er meer die hier last van hebben?

Alvast bedankt.

Naamgenoot *O*. Welke kleurstelling heb je ?
Ik herken die krassen ook, heel voorzichtig af doen en toch zie je wel wat krassen komen ja. Dat is wel jammer!

Even een vraagje, waar kan je zo een beschermingsfolie vinden voor over de tellerpartij?

Ik heb ze ook bij Ali besteld, mocht je een link willen kan ik het doorsturen. Had ze binnen 10 dagen binnen.
Stuur maar PB
 
Naamgenoot *O*. Welke kleurstelling heb je ?
Ik herken die krassen ook, heel voorzichtig af doen en toch zie je wel wat krassen komen ja. Dat is wel jammer!



Ik heb ze ook bij Ali besteld, mocht je een link willen kan ik het doorsturen. Had ze binnen 10 dagen binnen.
Stuur maar PB

Naamgenoot *O*. Welke kleurstelling heb je ?
Ik herken die krassen ook, heel voorzichtig af doen en toch zie je wel wat krassen komen ja. Dat is wel jammer!



Ik heb ze ook bij Ali besteld, mocht je een link willen kan ik het doorsturen. Had ze binnen 10 dagen binnen.
Stuur maar PB
Hey Rick,

Inderdaad naamgenoot :). Ja vind het ook jammer dat het alleen bij schoonmaken al zo gevoelig is voor krassen.
Ik heb zelf een blauwe. Welke kleur heb jij?
 
Naamgenoot *O*. Welke kleurstelling heb je ?
Ik herken die krassen ook, heel voorzichtig af doen en toch zie je wel wat krassen komen ja. Dat is wel jammer!



Ik heb ze ook bij Ali besteld, mocht je een link willen kan ik het doorsturen. Had ze binnen 10 dagen binnen.
Stuur maar PB
Lukt me helaas niet om jou een pb te sturen.
 
Hey Rick,

Inderdaad naamgenoot :). Ja vind het ook jammer dat het alleen bij schoonmaken al zo gevoelig is voor krassen.
Ik heb zelf een blauwe. Welke kleur heb jij?
Ik heb de Storm Fluo.

Ik kom straks nog even bij Van Meel voor de TomTom aansluiting en de zijtassen, ik zal eens vragen of zij nog tips hebben. Ze hadden die van mij toen ik hem kocht erg netjes opgepoetst namelijk.
 

Bijlagen

  • B45446A5-C6B2-4087-B0E5-55C3753BC299.jpeg
    B45446A5-C6B2-4087-B0E5-55C3753BC299.jpeg
    498,7 KB · Weergaven: 39
Bel ze maar even. Daarnaast is dit een 2021 model op die foto’s. En die zijn nergens op voorraad. 😉
Klopt! Heb zelf een paar weken terug mijn Tracer9GT van 2021 verkocht. Kreeg bijna de nieuwprijs omdat een nieuwe nergens echt redelijk leverbaar is. Er stond net geen 18.000km op. Was binnen één week alweer verkocht. Uiteraard voor nog meer dan mijn inruilprijs. Ken meerdere mensen die al maanden wachten op hun te leveren Tracer9GT.
 
Terug
Bovenaan Onderaan