Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

ik heb een mt09 uit 2014... hierop wil ik de kentekenhouder gebruiken van een 2017 model..

de arm heb al . is dit plug en play? of moet er wat worden aangepast? ik snap dat er elektra moet worden verlegt maar moet er ook nog wat mechanisch gebeuren?

daarnaast ben ik nog.op zoek naar een mooie koplampconversie. hebben jullie ideeen? ik zoek inspiratie :) hoor graag van jullie!
 
Naar mijn weten moet je ook de achteras van een 2017 model hebben, aangezien die langer zouden moeten zijn.

Had je niet beter gewoon een 2017 model mt09 kunnen kopen, als ik je plannen zo lees? :+
 
Afgelopen weekend was het dan zover! Mijn nieuwe SP stond klaar om opgehaald te worden :D

Out with the old:
20180831_191728.jpg



In with the new!
1380065


Laat de lente nu maar echt beginnen dan!!! 8-):]
 
Heb je de oude ingeruild of heb je diente koop staan?
Wanneer ingeruild, waar staat die? En als je m verkoopt, voor hoeveel? O-)
Ik heb hem afgelopen zaterdag ingeruild bij Rb motoren in de Bilt, dus ik heb de motor niet meer.. Groot deel van de accessoires is eraf gehaald maar zit nog wel een paar leuke onderdelen op!


Heb je met die uitlaat ook een gemak nodig?
Hoe hard is het geluid vergeleken met standaard uitlaat? En zonder db killer?
Gemak?
Geluid is wat harder/voller/dieper ivm de standaard uitlaat. Ik heb de db killer erin zitten en dan is het mijn inziens niet TE hard. Verder ook nog nooit gezeur mee gehad met de politie al hoeft dat natuurlijk niet alles te zeggen.
 
Map, moest dat zijn.. iets met autocorrectie...
Ik neem aan dat je dan ECU mapping bedoeld? Bij mijn vorige motor zat het systeem er reeds onder dus weet niet of dat daar gedaan is (Denk eigenlijk van niet..).

Op de SP is dit niet gedaan. Allicht dat dit in een later stadium nog volgt maar dat weet ik nog niet.
 
Naar mijn weten moet je ook de achteras van een 2017 model hebben, aangezien die langer zouden moeten zijn.

Had je niet beter gewoon een 2017 model mt09 kunnen kopen, als ik je plannen zo lees? :+

Whaha idd! alleen deze heb ik voor een mooie prijs kunnen krijgen en met maar 4500km op de teller....

Ik ga opzoek naar een langere as zodat ik hem passend krijg...

Nu ben ik nog op zoek naar een mooie koplamp ....
 
Whaha idd! alleen deze heb ik voor een mooie prijs kunnen krijgen en met maar 4500km op de teller....

Ik ga opzoek naar een langere as zodat ik hem passend krijg...

Nu ben ik nog op zoek naar een mooie koplamp ....

Ik weet niet in wat voor stijl je Op zoek bent, hier heb je een paar opties:

Aharon Yamaha MT-09 bi-xenon koplamp kit | Retrofitlab.com

Yamaha MT09/FZ09 LED Headlight

 
Dus MT09 leek me wel een geschikte fiets. Voor de weekendjes reed ik altijd met een bagagerol, is deze een beetje handig te bevestigen? Tevens moet er wel een klein schermpje op, al is het maar voor de looks. Welke is het meest te adviseren?

Groet,

Henk
[/QUOTE]
Ik zit te twijfelen tussen dit schermpje en mra sportscreen
 

Bijlagen

  • 61itPBAQckL._SL1000_.jpg
    61itPBAQckL._SL1000_.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 8
  • 66158829-2.jpg
    66158829-2.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 9
  • maxresdefault.jpg
    maxresdefault.jpg
    203,4 KB · Weergaven: 7
  • 61OjBzrSY3L._SL1000_.jpg
    61OjBzrSY3L._SL1000_.jpg
    64,3 KB · Weergaven: 8
Voor de geïnteresseerden, ik doe binnen nu en een paar weken mijn MT-09 in de verkoop. Het is een blauwe uit 2017 met als opties:
  • Hyperpro voorveren
  • Yamaha Flyscreen
  • Asbeschermers
  • Gloednieuwe originele uitlaat (zelf altijd met Akrapovic gereden)
Staat op een goed setje Metzeler M7RR en heeft recent een nieuwe kettingset en 30K beurt gehad (KM. stand 32XXX). Weer goed voor flink wat rijplezier.

Ik hoor het graag als iemand interesse heeft!
1380468
 
Dus MT09 leek me wel een geschikte fiets. Voor de weekendjes reed ik altijd met een bagagerol, is deze een beetje handig te bevestigen? Tevens moet er wel een klein schermpje op, al is het maar voor de looks. Welke is het meest te adviseren?

Groet,

Henk
Ik zit te twijfelen tussen dit schermpje en mra sportscreen
[/QUOTE]

Bagagerol moet wel lukken. Lusje onder het zadel door en aantrekken maar.

Als je echt windbescherming wilt zou ik het originele hoge scherm zoeken of iets dat daarop lijkt. De rest is vooral voor de looks.
 
Nope vind model niet mooi ,te veel tour hou van nakeds daarom zal het bij mij ook wel kuipje 1 worden of deze van rizoma
 

Bijlagen

  • zyf032b-mont.jpg
    zyf032b-mont.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 6
Zo langzaam maar zeker mn wenslijstje compleet
1-zitafdekking .piramide plastics
2-achterlicht ingebouwde knippers. tst indust
3-tailtiddy. bruudt
4-kuipruitje .rizoma
5-mini knippers voor .m gadget pinblaze
Alleen de motor heb ik nog niet:+8)7maar spoedig hoop ik.
 

Bijlagen

  • MT09-SP-Sitzbank-Abdeckung-Yamaha-Blau-12412DcRpNhaMSgjybh_600x600.jpg
    MT09-SP-Sitzbank-Abdeckung-Yamaha-Blau-12412DcRpNhaMSgjybh_600x600.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 25
  • 20190317_200742.jpg
    20190317_200742.jpg
    136,2 KB · Weergaven: 24
  • MT092017-KURZ_6.jpg
    MT092017-KURZ_6.jpg
    59,6 KB · Weergaven: 24
  • zyf032b-mont.jpg
    zyf032b-mont.jpg
    178,5 KB · Weergaven: 19
  • images.jpeg
    images.jpeg
    5,7 KB · Weergaven: 20
Laatst bewerkt:
Netjes hoor tonnetje, mooi lijstje zo met mooie upgrades. Benieuwd hoe dat achterlicht gaat worden.

Volgende week dinsdag gaat eindelijk mijn ecu geflashed worden en op de testbank om afgesteld te worden. zin an *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan