LePensZeur
MF Frietkraam
- Onderwerp starter
- #26
Beiden Op's weer even aangepast vanwege een compliment op mijn afbeeldingplaatsskilzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpen
Net zo'n 350 ml olie uit de mt-09 gehaald... nu staat de olie net bovenaan het kijkglaasje..motoport hippolytushoef heeft de stagiaire de olie laten wisselen denk ik zo....
Ik heb er een paar plaatjes bij geschoten maar krijg die maar zeer moeilijk zichtbaar hier... (ze zijn te groot voor de documenten lijst)
Wilde nog even laten weten dat de dealer het super netjes heeft opgelost!!
Heeft iemand toevallig een isbn nummertje van een hayens of peters werkplaatshandboek van de mt-09?
even ietsje naar beneden scrollen op de bladzijde en dan naar de mt serie :
Yamaha
en de tracer heef zijn eigen topic hoor : New Yamaha MT-09 Tracer deel 2
Hoi iedereen,
Na het lezen van het forum zal ik me dan maar even voorstellen als nieuwe mt09 rijder en het nieuw baasje van de mt09 van e-Mille. Ik kom van een gsxr 750 waar ik heerlijk op gereden heb maar de race houding kon mij niet meer bekoren op de Nederlandse wegen waar het al snel te hard gaat en miste mijn oude fz1. Na wat zoeken op het net kwam ik op de mt09 uit welke zeer goede reviews had.
Heb nu een stukje naar huis gereden op de mt en dit is mij zeer goed bevallen(zeker het blok) maar moet wel erg wennen aan de rechte zit(is het weer niet goed). Ik hoop dat als de pekel verdwenen is ik eindelijk eens een groter stuk kan gaan rijden.
Ik heb tevens meteen een verenset laten monteren op advies van hypo en de ervaringen op het internet en een akra uitlaat aangezien een triple wel gehoord mag worden
gr Bram
Ik ben nog altijd aan het twijfelen welke uitlaat ik zou kopen.
Eerst wilde ik de carbon Akra kopen,maar die heeft geen E-keur en dat wil ik toch wel.
De titanium Akra vind ik te duur en niet zo mooi.
Van sommige merken lees ik dat er onderin een dip in het vermogen ontstaat,en dat zie ik ook op de vermogenskromme op de Arrow site.
Zijn er hier mensen met een Arrow en merken jullie verschil tegenover een originele uitlaat?
Ik heb ook al eens gehoord om een linkpijp met extra lus (zoals bij de carbon Akra) met een E-keur demper aan de standaard voorbochten te laten maken.
Topvermogen vind ik niet belangrijk,ik wil zeker onderin geen vermogen verliezen.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen welke uitlaat ik zou kopen.
Eerst wilde ik de carbon Akra kopen,maar die heeft geen E-keur en dat wil ik toch wel.
De titanium Akra vind ik te duur en niet zo mooi.
Van sommige merken lees ik dat er onderin een dip in het vermogen ontstaat,en dat zie ik ook op de vermogenskromme op de Arrow site.
Zijn er hier mensen met een Arrow en merken jullie verschil tegenover een originele uitlaat?
Ik heb ook al eens gehoord om een linkpijp met extra lus (zoals bij de carbon Akra) met een E-keur demper aan de standaard voorbochten te laten maken.
Topvermogen vind ik niet belangrijk,ik wil zeker onderin geen vermogen verliezen.