Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Nu heb ik afgelopen weekend om een MT-09 gereden en was min of meer verliefd. Wat een gaaf apparaat!! Nu spookt de Street Triple (675) ook nog steeds door mijn hoofd. Iemand hier hetzelfde dilemma gehad en wat was voor jou de afweging om toch voor de MT te gaan?
 
Ik zat wel te denken aan een triple maar stond op dat moment niet eentje te koop in de buurt die ik mooi vond dus ben toch voor de MT-09 gegaan en nog steeds geen spijt van gehad :)
 
Gisteren afgeleverd. Morgen word mijn MT07 weg gebracht en krijg ik de MT09 mee :-)

IMG-20160331-WA000_edit.jpg
 
Die nieuwe serie heeft een nog verder verbeterde mapping dan de "update" van vorig jaar... volgens enkele proefrijders is de fiets nu echt gelukt....
 
Die nieuwe serie heeft een nog verder verbeterde mapping dan de "update" van vorig jaar... volgens enkele proefrijders is de fiets nu echt gelukt....

Hmm, ook te leveren op de oudere MT-09's? Hoe kom je aan deze info?
 
Ik val hier zo even binnen hoor.... Misschien een rare vraag maar kan het kuipje van de tracer ook op de mt 09 worden gezet? Iemand daar wel eens naar gekeken? Lijkt me dan een topfiets, als dat kan.
 
Ik val hier zo even binnen hoor.... Misschien een rare vraag maar kan het kuipje van de tracer ook op de mt 09 worden gezet? Iemand daar wel eens naar gekeken? Lijkt me dan een topfiets, als dat kan.

Waarom zou je dat willen? De looks van de MT-09 met een Tracer kuip?
 
Hmm, ook te leveren op de oudere MT-09's? Hoe kom je aan deze info?

Het was oa. Te lezen in een Brits motortijdschrift. De maart editie. Weet even niet meer hoe het tijdschrift heet. Wel dat de schrijver erg levend was. Iets dat bijvoorbeeld mcn in het verleden helemaal niet was en elke keer de triumph als beste uit de test liet komen.
 
Nu heb ik afgelopen weekend om een MT-09 gereden en was min of meer verliefd. Wat een gaaf apparaat!! Nu spookt de Street Triple (675) ook nog steeds door mijn hoofd. Iemand hier hetzelfde dilemma gehad en wat was voor jou de afweging om toch voor de MT te gaan?
Ik heb een Daytona 675 gehad,maar een MT-09 is veel sterker onderin,wat ook logisch is met 850cc.
 
Ik val hier zo even binnen hoor.... Misschien een rare vraag maar kan het kuipje van de tracer ook op de mt 09 worden gezet? Iemand daar wel eens naar gekeken? Lijkt me dan een topfiets, als dat kan.
De bevestigingspunten voor de kuipsteun zijn in elk geval voorzien op het balhoofd,maar de kuip zal uiteraard niet mooi aansluiten op de tank.
Het stuur van de gewone MT staat ook lager dan dat van een Tracer,dat zou dus ook nog een probleem kunnen zijn.
Maar met wat moeite is heel veel mogelijk. :)
 
Wie o wie reed er eind van de middag op de A50 vanaf Ehv zo rond half 5 met een zwarte naked? Zag er goed uit. :Y Ik zat ingeblikt. :P

Kentekenhouder onder het kontje is wel een heel stuk beter trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Recentelijk een poosje in Rome en lucca gebivakkeerd....wel geteld 1 hele mt-09 gezien... in carrara. Jammer want de wegen hier...om te smullen !!!!
 
Even voor de goede orde, had al wat gezocht maar kom niet echt op iets waardoor ik het 100% zeker weet, maar in de koplamp van onze MT-09 zit een lamp met een H4 fitting, correct?
 
Terug
Bovenaan Onderaan