andy123
Die hard MF'er
274 op een MT09
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
274 op een MT09
SpeedoHealer v4 speedo and odo calibrator by HealTech Electronics Ltd.Toch nog een oplossing om van die vervelende snelheidsbegrenzer af te komen:
http/www.healtech-electronics.com/products/sh/
Deze hebben we dan nodig, am I right?
260 op een MT-09. jeutje.
Hoi allemaal!
Ik ga zaterdag een Z800 huren voor een dagje. Kunnen jullie mij wat meer vertellen over de MT-09? Ik ben wel erg benieuwd naar het 3 cilinder concept! Stuk lichter ook dan de Z800 Wat zijn jullie argumenten geweest? Looks, performance?
Groeten!
Fijne all-round fiets, met toevallig ook ronduit belachelijke performance. Word vaak weg gezet als een hooligan fiets, klopt ook, tegelijkertijd kan ik er ook heerlijk ontspannen op cruisen.
Weegt niet veel. Opbergruimte voor een schijfremslot onder het zadel (voor mij belangrijk, sorry) en een heerlijk breed uitgesmeerd vermogen.
Z800 is een fijne en mooie fiets. Maar ik vond m te zwaar(uit mijn hoofd 40kilo zwaarder dan de 09). en 3 cilinder heeft mijn voorkeur boven 4. Relatief voor het geld ook vrij kaal. Als in: Geen rijmodi, Geen Tractiecontrole, enkel ABS. Daar waar je op de 09 dat allemaal wel hebt. TCS enkel in 2016 model overigens. Tevens zijn Z800's vrij diefstal gevoelig.
Ik zou zeggen maak een proefrit! Want die is het aller aller belangrijkste
Weet iemand of het misschien mogelijk is de originele zadeltassen te monteren in combinatie met een kortere kentekenplaathouder?
Ik zoek nog altijd naar een beetje fatsoenlijke mogelijkheid om voor ca een week bagage mee te kunnen nemen. Een tasje achter op het zadel knopen is ook aardig beperkt vond ik.
Ik was hier ook naar opzoek, Google maar even, ik zag een oranje staan op de site van motoport. Succes
Weet iemand of het misschien mogelijk is de originele zadeltassen te monteren in combinatie met een kortere kentekenplaathouder?
Ik zoek nog altijd naar een beetje fatsoenlijke mogelijkheid om voor ca een week bagage mee te kunnen nemen. Een tasje achter op het zadel knopen is ook aardig beperkt vond ik.
Het uiterlijk van een z800 of een mt09 scheelt nogal wat.
Ik heb net even google erbij gepakt om te zien hoe de laatste versie er uit ziet:
[afbeelding]
Dat ziet er toch wel heel stoer uit
Er word wel vaker advies gevraagd, moet ik die of die kopen.
afgezien dat een proefrit mkaen natuurlijk een logisch antwoord is zal je vast al wel een voorkeur hebben voor 1 vd 2.
als een proefrit op beiden dat niet heel erg verandert weet je zelf best wat je eigenlijk al weet en wat je dus wil
Denk overigens dat je aan beiden enorme fijne motoren hebt, nu moet je zelf nog bedenken wat je het fijnst en mooist aan beiden vind.
(Heb btw ook op een KTM 1290 Superduke gereden,maar dat is voor mij weer net te.Dat is gewoon een angstaanjagend apparaat waar je niet normaal mee kan rijden)
Plaatje
Die 1290 vreet je ketting op als je 100 rijdt in zijn 6. Need I say more?
Correct!Waarom dan? Omdat ie in de zes bij 100 [km/u] zo laag in toeren zit dat ie aan alle kanten bokt?
Zo jammer dat ik 2.00m lang ben en het er niet uitziet ik op een eender welke naked waar bij ik toch wel zwaar de voorkeur heb voor een MT09
Zo jammer dat ik 2.00m lang ben en het er niet uitziet ik op een eender welke naked waar bij ik toch wel zwaar de voorkeur heb voor een MT09
Heb je m al is geprobeerd? Ik vind de MT09 best een lange mensen motor hoor. Ik kom dan niet verder dan 1.90 overigens, maar het is in elk geval 10000x beter als mijn voorgaande MT07. Die voelde echt als zo n klein hobbelpaardje als ik daarvoor op een tour/adventure fiets had gereden.
Jazeker, en het zat ook zeker niet onaardig! Voldoende beenruimte, alleen redelijk kort op het stuur.
Dat was gewoon ff proefzitten bij de dealer, misschien een keer proefrijden..
Zit er ergonomisch nog verschil tussen de normale MT en een Sporttracker of Rally?