Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

ter info en alleen hier te koop aangeboden
als er iemand nog interesse heeft in een MT-09 van dit jaar voor een mooie prijs sla nu je slag
update 31-08-2019
TE LAAT SOLD :+
 
Laatst bewerkt:
Vraagje..., welke band is het beste voor onder de mt09 2016?
Welke jij maar wil, zou wel de maat gelijk houden. Een 12 inch bandje krijg je zo rottig om de velg.
Zonder gekheid, de band die jij kent en voor jou werkt doet niks voor een ander. Ben je een doorrijder (weer en wind) of juist een circuit rijder. Ik heb de roadsmart 3 er onder, kan ik laten wegschieten bij optrekken , maar nog nooit weggegleden op een onverwacht moment. Ook 2keer mee op Zandvoort gereden (2dagen) ronde tijd 2.41dus niet mega rap.
 
Laatst bewerkt:
Heb nu achter de S22 als vervanging van de orginele S21. Deze ligt er voor nog wel omheen. Net 2 weken Eifel gehad waarbij ik in verschrikkelijke hoosbuien heb gereden en bij 30 graden in de zon. Band doet het voor mij in elke omstandigheid goed. Ligt ook aan wat je zelf lekker vind.
 
Heb nu achter de S22 als vervanging van de orginele S21. Deze ligt er voor nog wel omheen. Net 2 weken Eifel gehad waarbij ik in verschrikkelijke hoosbuien heb gereden en bij 30 graden in de zon. Band doet het voor mij in elke omstandigheid goed. Ligt ook aan wat je zelf lekker vind.
Bij mij lag er standaard,vanuit de fabriek, de s20 op, heb een 2018 sp.
Achterband was in 4k op, daar nu een s21 op. Bevalt goed, straks als die op is, komen er 2x de s22 op. Of de 23, als die er dan al is.
 
Dank voor de reacties, ik ben een gewone rijder. Achterband zit een schaamrandje op van 1cm. Zit nu Bridgestone S20R op dus komen er maar weer Bridgestone onder...👍🏼🙋🏽‍♂️ Thanks!!
 
Onder mijn vorige motor had ik een paar pilot road 5 en dat ging goed.

Geen circuit dingen, tijdens motor trips gaat het soms "hard" en verder een gewone (vlotte) rijder. Het liefst een mooi weer rijder maar kom eens wel eens wat regen tegen, doen het goed in alle omstandigheden! Geven veel vertrouwen. Kan over de duurzaamheid niet veel zeggen omdat ik de motor na +- 2500 km ingeruild heb op mijn SP.
 
Top, zal er nog eens naar kijken in de verre toekomst :-)
Ben benieuwd of je hem al binnen hebt gekregen en ook of het allemaal gelukt is met installeren!

Het lukt wel met carb cleaner, maar ben wel ruim een half uur aan het poetsen geweest om 1 er af te krijgen. Nu die ander nog.. pf...
20190827_190756.jpg
 
Na het behalen van m'n rijbewijs de stoute schoenen aangetrokken. Dit weekend heb ik dus een Mt-09 onder m'n kont(weliswaar huur).

Wat een apparaat 8)7kom van een xj6 lesmotor af, dan is dit toch wel andere koek.
 
Na het behalen van m'n rijbewijs de stoute schoenen aangetrokken. Dit weekend heb ik dus een Mt-09 onder m'n kont(weliswaar huur).

Wat een apparaat 8)7kom van een xj6 lesmotor af, dan is dit toch wel andere koek.

yep en het moet je lijken overal te snel/hard rijden en voorwiel los bij iets teveel gasgeven
kan je welliswaar met tc wat temperen maar hij was mij te losvoetig dus na 5 mnd weer verkocht!!!
nu motor met zelfde vermogen gekocht en plusminus 28kg zwaarder en hier valt wel normaal mee te toeren lees niet dat uitnodigende om te hooligangen:+
 
Laatst bewerkt:
yep en het moet je lijken overal te snel/hard rijden en voorwiel los bij iets teveel gasgeven
kan je welliswaar met tc wat temperen maar hij was mij te losvoetig dus na 5 mnd weer verkocht!!!
nu motor met zelfde vermogen gekocht en plusminus 28kg zwaarder en hier valt wel normaal mee te toeren lees niet dat uitnodigende om te hooligangen:+
Dit zijn mijn eerste kilometers zonder instructeur, dus ik ben nog voorzichtig. Je rijd er zeker snel te hard mee, verbaas me meer over het constante koppel in welke versnelling dan ook:9~
 
Vandaag een ritje richting Ommen gedaan, een kronkelroute in de tomtom geladen.
Maar kaartmateriaal is nog niet helemaal up to date blijkbaar, men heeft de N34 aangepast en mijn route kruiste die 2X.
Dat ging dus niet,haha_O-
Dus even wat stukjes afgesneden en lekker verder sturen:]

rit1sept.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Kaz
Vandaag een ritje richting Ommen gedaan, een kronkelroute in de tomtom geladen.
Maar kaartmateriaal is nog niet helemaal up to date blijkbaar, men heeft de N34 aangepast en mijn route kruiste die 2X.
Dat ging dus niet,haha_O-
Dus even wat stukjes afgesneden en lekker verder sturen:]

Vandaag ook nog even rondom Ommen geweest. N34 is inderdaad aardig op de kop gegaan.
Vilsteren/Beerzerveld etc kun je ook leuk rijden!

Kaz
 
Terug
Bovenaan Onderaan