Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Het verstelbare gedeelte zorgt ervoor dat je dat ,krijgt wat je wilt. Traploos instelbaar.
Er zit veel verschil in gevoel tussen de normale instelbare remhendel, en die van gilles.
Als je de rem hendel qua afstand tot het stuur goed hebt, voelt het voor mij niet echt natuurlijk. Met gilles, voelt het gewoon zoals het hoort, of het voor jouw gemaakt is...

Kromming in de handels is ook erg prettig, heb niet zulke grote handen, of lange vingers. Zo raar dat de rem wel verstelbaar is, standaard, maar de koppeling niet. Zeker op een SP versie... De gilles tooling hendels zijn echt erg fijn!!

Je bent welkom om ze eens te voelen, mocht je in de buurt zijn, of willen komen...
 
Zijn die ook wat "kleiner" en misschien wat dichter op t stuur? Ik vind de reach redelijk ver bij de standaards hendels. Niet te, maar net iets minder lijkt me fijner.
De Gilles hendels zijn instelbaar dus die kun je zo dicht op je stuur zetten als je wilt. Heb ze zelf ook gehad op de mt09 en het is wel echt een aanrader omdat ik de reach van de koppeling ook wel erg groot vond
 
Vandaag nog een uurtje kunnen sturen, want fatsoenlijk weer. Was weer even lekker. Hoop dat het zondag ook nog mooi genoeg wordt voor een rit.

@Psygho77 welke regio?
 
Ik heb nog een gen.1 ECU dus nog ergste geval van on/off twichyness. Voor mij zou het vooral gaan om hem beter en gelijkmatiger te laten lopen ipv wat pk's erbij.
Die milieu rommel er uit en de motor laten lopen zoals het hoort :D
 
Iemand ervaring met carmo.nl ?
Vragen 399 voor een volledig Aangepaste ecu.

ja krijg je een standaard mapping van hun, vind dat best duur voor iets waar ze 5 minuten mee bezig zijn. Ik betaalde 300 euro voor een custom made mapping met afstellen op de dyno. Tovami heb ik gevraagd maar dat zou een week gaan duren en kwam toen via via bij druijf racing terecht, afspraak gemaakt en klaar terwijl je wacht (3uurtjes later)

Welke winst heb je kunnen behalen?

heb de 09 er nooit op gehad omdat ik die heb ingeruild voor een 10(kreeg een leuke aanbieding) dus toen die er maar opgezet ben niet voor maximaal power gegaan en had er 7pk bij maar ik heb gehoord dat 120pk op het achterwiel wel te doen is met de 09
 
@Psygho77 thanks, maar iets teveel uit de richting ;)

Vandaag zo'n 230 km gereden. Totaal nu op 600 in 3x rijden in 2 weken. Bijna de 1.000 beurt en ook steeds dichter bij serieus gas geven. Advies dealer: eerste 500 km tot 6.000rpm en daarna verder opbouwen. Maar voor mezelf wel besloten tot de 1.000 niet te gek te doen.

Ik wou de buddy steps vervangen door de covers van Evotech die ik heb ontvangen, maar daar heb je blijkbaar safety torx voor nodig en die had ik niet in huis.

823ECA80-5CD6-424E-9247-CCD780F902BE.jpeg
 
Laatst bewerkt:
van de week handvatverwarming van Ali gemonteerd. De gashendel was compleet. Ik heb nu speling op de gaskabels,
Ik kan helaas niet vinden hoe ik de kabels kan stellen. Bij de gashendel kan dat niet en onder de tank mis ik een contramoer op de stellers. Iemand een idee?
 
Gisteren en vanmorgen toch nog twee lekkere ritten gemaakt, totaal 300km. Nog 100 tot de 1.000km beurt.

Gisteren in de Meije een andere MT-09 gespot als tegenligger. Iemand van hier?

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Zouden jullie de 1.000 beurt voor of na de winterstop doen?

B7507F6F-7E9A-46CD-BFDA-63751B27B46F.jpeg
 
Gisteren en vanmorgen toch nog twee lekkere ritten gemaakt, totaal 300km. Nog 100 tot de 1.000km beurt.

Gisteren in de Meije een andere MT-09 gespot als tegenligger. Iemand van hier?

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Zouden jullie de 1.000 beurt voor of na de winterstop doen?

Bekijk bijlage 1440805
Ik zou 'm nou doen, heb ik meg mn mt07 ook gedaan. Kan maar gebeurt zijn toch!
 
Gisteren en vanmorgen toch nog twee lekkere ritten gemaakt, totaal 300km. Nog 100 tot de 1.000km beurt.

Gisteren in de Meije een andere MT-09 gespot als tegenligger. Iemand van hier?

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Zouden jullie de 1.000 beurt voor of na de winterstop doen?

Bekijk bijlage 1440805
Zaterdagmiddag vanaf Waypoint Moordrecht via Bodegraven de Meije afgereden. Als je dus die SP bedoelde die rond 14.30 uur daar reed was ik dat 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan