Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Ik heb nu al een tijdje de mt-09.
Wat ik er nu aan heb gedaan is.
ohlins veren voor
Zx10r schokbreker achter
K&n filter
Renthall stuur
En een rapid bike evo.
Volgende stap blipper en andere uitlaat.
Zijn er hier mensen die met een blipper rijden in combinatie met de rapidbike?
En ik zoek een uitlaat die goed klinkt en betaalbaar is.. en ik wil niet weg worden gestuurd op een track day.
 
Gewoon omdat het een beetje tegen de laatste dagen aanloopt waar we nog een beetje kunnen rijden

Wat is ze toch lekker van achteren hè …….

8041BD79-A4CB-496A-B087-8918D48296B3.jpeg
 
Naast de vormgeving is het kleurgebruik ook niet onbesproken. Het appelblauwzeegroen heeft op zich wel iets, maar ik weet niet of ik het zelf zou willen. Heel erg benieuwd om dat kleur in het echt te zien. Maar het fluo geel vond ik mooier. Het blauw vind ik saai, maar dat is vrij standaard bij yamaha. Als je kijkt naar de anniversary kleuren zoals de wit-rode R1 in WSBK, dan zou het allemaal zoveel mooier kunnen. Qua kleuren is Yamaha toch wel het saaie jongetje van de klas.
 
Vandaag de bestelde Roadlok erop gezet. Een dure maar naar mijn mening een erg mooie oplossing. Als ze je fiets willen meenemen, dan gebeurt dat toch wel. Het slot is ART4 dus voor de verzekering prima.

Roadlok
 
Laatst bewerkt:
Van het weekend een hyperpro progresief setje besteld om mijn originele veren te vervangen, dit omdat de originele vering nogal slap is naar mijn mening. Ik ben benieuwd, het zal geen ohlins kwaliteit zijn zoals op de SP maar hopelijk wel een flinke verbetering.O-)
 
Van het weekend een hyperpro progresief setje besteld om mijn originele veren te vervangen, dit omdat de originele vering nogal slap is naar mijn mening. Ik ben benieuwd, het zal geen ohlins kwaliteit zijn zoals op de SP maar hopelijk wel een flinke verbetering.O-)
De voorvering is inderdaad slap.
Je had beter een lineaire set besteld op je gewicht.
Het grootste verschil bij de mt09 merk je als je de achterschokdemper vervangt.
 
De voorvering is inderdaad slap.
Je had beter een lineaire set besteld op je gewicht.
Het grootste verschil bij de mt09 merk je als je de achterschokdemper vervangt.
Ik zal eerst is kijken wat deze upgraden doet, merk het vooral met aanremmen. het is echt verschrikkelijk, achteraf toch de SP moeten overwegen want verder is het werkelijkwaar echt een fantastische fiets. maarja achter af is een koe in zijn ... kijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan