Yamaha MT-10

ik miste de hand grepen van mijn fz1 fazer, deze oplossing bedacht. kom er maar in met de reakties
 

Bijlagen

  • C58801B9-110B-40F0-BD8D-3091304377BC.jpeg
    C58801B9-110B-40F0-BD8D-3091304377BC.jpeg
    217 KB · Weergaven: 27
Gisteren bij Druiff langs en daar staat 'ie nog steeds.....
Tijdens de afsluitende run op de dyno ineens rookpluimpjes onder het blok vandaan. Blijkt een aansluiting van de koeling op het blok een beetje te druppelen, precies op de uitlaat. Niet rampzalig maar wel lastig omdat 'ie natuurlijk gloeiend heet was en het was al 16:30. Dus vanmiddag nog een keer die kant op. Gelukkig is m'n vrouw vandaag vrij; kan ze me mooi even brengen☺️
 
Gisteren bij Druiff langs en daar staat 'ie nog steeds.....
Tijdens de afsluitende run op de dyno ineens rookpluimpjes onder het blok vandaan. Blijkt een aansluiting van de koeling op het blok een beetje te druppelen, precies op de uitlaat. Niet rampzalig maar wel lastig omdat 'ie natuurlijk gloeiend heet was en het was al 16:30. Dus vanmiddag nog een keer die kant op. Gelukkig is m'n vrouw vandaag vrij; kan ze me mooi even brengen☺️

Heb ik ook gehad.Dealer kwam erachter toen de mijne daar stond voor de carterpakking.Oorzaak O- ringetje bij de waterpomp.
 
Gisteren bij Druiff langs en daar staat 'ie nog steeds.....
Tijdens de afsluitende run op de dyno ineens rookpluimpjes onder het blok vandaan. Blijkt een aansluiting van de koeling op het blok een beetje te druppelen, precies op de uitlaat. Niet rampzalig maar wel lastig omdat 'ie natuurlijk gloeiend heet was en het was al 16:30. Dus vanmiddag nog een keer die kant op. Gelukkig is m'n vrouw vandaag vrij; kan ze me mooi even brengen☺️
Oeh dat is minder! Gelukkig niet heel ernstig..
 
mwa zou toch eerder voor die van thyssenkrupp gaan denk ik, die vind ik iets mooier. Maar als je iets goedkoper gewicht wil verliezen is een setje R1 wielen ook gewoon een optie
 
mwa zou toch eerder voor die van thyssenkrupp gaan denk ik, die vind ik iets mooier. Maar als je iets goedkoper gewicht wil verliezen is een setje R1 wielen ook gewoon een optie
Dan zou ik eerder voor OZ velgen gaan,meer gewicht besparing en maar een paar honderd duurder.
Vallen ook beter op.
 
Dan zou ik eerder voor OZ velgen gaan,meer gewicht besparing en maar een paar honderd duurder.
Vallen ook beter op.
setje nieuwe R1 wielen zijn 1700€ de goedkoopste OZ wielen die ik kan vinden zitten rond de 2500€ dan is PVM nog de goedkoopste optie aangezien die voor onder de 2K weggaan
 
setje nieuwe R1 wielen zijn 1700€ de goedkoopste OZ wielen die ik kan vinden zitten rond de 2500€ dan is PVM nog de goedkoopste optie aangezien die voor onder de 2K weggaan
Je hebt ook zoiets van korting op de OZ velgen ;). Ik kan ze rond de 2K kopen.
Voor 1700 heb je dan OEM of originele?
Een nette originele set heb ik nog niet onder de 1900 gezien hier in Nederland.
 
Vaak ook nog het risico dat ze krom opgestuurd worden.
Merk je niks van tijdens het rijden :+

Zou met de tijd misschien wel setje PVM wielen willen. Die gewichtsverschillen tussen PVM en OZ kan ik beter zelf afvallen, ze zijn iig stukken lichter dan origineel en, belangrijker nog, stukken mooier.

Ook deze ben ik heeeel erg van deze Carrozzeria gecharmeerd, zouden ook qua kleur perfect matchen onder mijn ice fluo, kosten iets minder dan 2k:

DSC_2699.jpg
DSC_2693-2.jpg
SUZ13ABS-5T.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan