Yamaha MT-10

Iemand interesse in een katvervanger van Scorpion?
Goede kwaliteit... gee k*t kwaliteit als Leovince.
Mooi strak model,mooiste RVS model.

Niet zo lelijk met rare bochten en ophangbeugels zoals van Mivv en Dominator

Graag via PB
20201127_203138.jpg


20201127_200845.jpg
 
Merk je niks van tijdens het rijden :+

Zou met de tijd misschien wel setje PVM wielen willen. Die gewichtsverschillen tussen PVM en OZ kan ik beter zelf afvallen, ze zijn iig stukken lichter dan origineel en, belangrijker nog, stukken mooier.

Ook deze ben ik heeeel erg van deze Carrozzeria gecharmeerd, zouden ook qua kleur perfect matchen onder mijn ice fluo, kosten iets minder dan 2k:

Bekijk bijlage 1569089Bekijk bijlage 1569091Bekijk bijlage 1569092

Carrozzeria ken ik niet. Lijken veel op die van Marchesini
 
Iemand interesse in een titanium uitlaatspruitstuk?
Is nog niet gepolijst maar dat kan ik eventueel doen.

Bekijk bijlage 1569878

Graag reactie via pb

Na het polijsten ziet hij er zo uit,spruitstuk op de foto is koud.
Bekijk bijlage 1569880
Moet je em heeeuuuul goed polijsten, die van mij wil nog niet zo mooi blauw worden. Zelfs na een roadtrip, 2 dyno sessies en een trackday worden ze niet zo blauw paars als de jouwe.
Daarom deze winter demonteren en polijsten tot de pijngrens. En anders valsspelen en de gasbrander erop :+
20200515_130926.jpg
 
Moet je em heeeuuuul goed polijsten, die van mij wil nog niet zo mooi blauw worden. Zelfs na een roadtrip, 2 dyno sessies en een trackday worden ze niet zo blauw paars als de jouwe.
Daarom deze winter demonteren en polijsten tot de pijngrens. En anders valsspelen en de gasbrander erop :+Bekijk bijlage 1569970
Het blauw worden heeft niet echt te maken met hoe goed je hem polijst, meer hoe dieper de kleuren worden
 
Moet je em heeeuuuul goed polijsten, die van mij wil nog niet zo mooi blauw worden. Zelfs na een roadtrip, 2 dyno sessies en een trackday worden ze niet zo blauw paars als de jouwe.
Daarom deze winter demonteren en polijsten tot de pijngrens. En anders valsspelen en de gasbrander erop :+Bekijk bijlage 1569970
Zie mijn laatste foto, hoe mooi blauw hij is geworden,wel even bezig geweest maar het resultaat mag er zijn :).
Maar mijn titanium spruitstuk blijft zitten.
Die te koop is,is een andere.
Kennis van mij pa heeft zijn mt-10 verkocht en heeft wat uitlaatdelen erafgeschroefd.
 
Hebben jullie de Recall al gezien op de remlichtschakelaar? Check ovi.rdw.nl daar kun je zien of hij voor jouw motor ook open staat.
Komt bij mij toevallig vaak voor dat de remlichtschakelaar blijft hangen. Dus is niet voor niets dat ze nu terug geroepen worden.
Citaat:

Opmerkingen RDW De eigenaren zullen door de distributeurs vanaf 08 december 2020 via een brief worden geïnformeerd.
 
Iemand interesse in een titanium uitlaatspruitstuk?
Is nog niet gepolijst maar dat kan ik eventueel doen.

Bekijk bijlage 1569878

Graag reactie via pb

Na het polijsten ziet hij er zo uit,spruitstuk op de foto is koud.
Bekijk bijlage 1569880
wow zeer mooi, wat is de beste manier en met welke materialen de titanium spruitstuk en linkpijp te polijsten ?
ik heb zelf ook een R1M spruitstuk op de kop getikt en een nieuwe akra linkpijp besteld met black friday (goede prijs trouwens voor de linkpijp met 20% korting kwam ik op 455 euri thuis geleverd)
 
wow zeer mooi, wat is de beste manier en met welke materialen de titanium spruitstuk en linkpijp te polijsten ?
ik heb zelf ook een R1M spruitstuk op de kop getikt en een nieuwe akra linkpijp besteld met black friday (goede prijs trouwens voor de linkpijp met 20% korting kwam ik op 455 euri thuis geleverd)
Met een polijstschijf, Peek en heel veel tijd, moeite en geduld.
 
wow zeer mooi, wat is de beste manier en met welke materialen de titanium spruitstuk en linkpijp te polijsten ?
ik heb zelf ook een R1M spruitstuk op de kop getikt en een nieuwe akra linkpijp besteld met black friday (goede prijs trouwens voor de linkpijp met 20% korting kwam ik op 455 euri thuis geleverd)
Ik heb als eerst geschuurd met grof schuurpapier en toen steeds fijner tot 2000, toen met polijst pasta en af gemaakt met peek. Toen reed ik een plastic zak aan en heb ik het op de snelle manier gedaan 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan