Yamaha MT-10

ach,, ik had de MT10 gekocht zonder te zien en of test te rijden. en door de corona kon ik hem zelf niet eens ophalen, vaak ben je te bang, nog steeds geen spijt gehad hij rijd heerlijk
Bij een nieuwe motor snap ik dat. Bij een gebruikte motor ben ik toch te precies en te veel mierenneuker om daar zo makkelijk mee om te gaan. Hulde dat jou dat wel lukt, scheelt je ongetwijfeld een hoop gepeins in het dagelijks leven O-) .
 
iemand toevallig titanium setje te koop ? #dtv pm
Setje wat?
Voetsteunen? Headers? Demper?
Wees ff specifiek..

Gezien je historie zal je wel iets in de uitlaatlijn bedoelen, omdat je soortgelijke berichten ongeveer om de zoveel weken plaatst sinds januari dit jaar..
 
Setje wat?
Voetsteunen? Headers? Demper?
Wees ff specifiek..

Gezien je historie zal je wel iets in de uitlaatlijn bedoelen, omdat je soortgelijke berichten ongeveer om de zoveel weken plaatst sinds januari dit jaar..
Zo heeft je vrouw het eten laten aanbranden? Maar ik zoek een Titanium spruitstuk
 
Zo heeft je vrouw het eten laten aanbranden? Maar ik zoek een Titanium spruitstuk



Hoeveel wil je er..?
1 minuut gezocht.. :z
 
Nou, the saga continues.
Zoals ik al eerder had verteld zat bij mijn Spark uitlaatlijn een rvs Y-stuk (bij Spark bestaat de linkpijp uit 2 delen i.t.t bijv Akra, die uit 1 geheel bestaat). Ik had compleet titanium linkpipe, Y-stuk en demper besteld. Het rvs Y-stuk was geleverd omdat Spark problemen had met grondstoffen (wie niet) en slecht titanium kon leveren. Dit hebben ze gedaan zodat ik eerst kon rijden, als er voldoende titanium voorradig was zouden ze me alsnog via Druijf Racing een titanium Y-stuk toesturen en zou ik het rvs Y-stuk terugsturen. Prima oplossing.
- Bestelling geplaatst begin april 2021
- Met meerdere vertraging de tita-rvs combi geleverd gekregen op 30 juni 2021
- Afgelopen weekend doos binnen gekregen via Druijf waarin een compleet nieuwe titanium linkpipe en Y-stuk zou zitten.

Idd, ZOU zitten. Want wat schetst mijn verbazing, het Y-stuk was verdomme weer van RVS. Wat een prutsers. Ze hadden Druijf verzekerd dat het 100% titanium was dit keer dus ze bedonderen de boel gewoon! Erwin was ook not amused..
Ben benieuwd hoe lang deze soap nog gaat duren, ben er behoorlijk klaar mee iig.. :r

Heb de doos zo weer dicht getaped en retour gestuurd.
 
Laatst bewerkt:



Hoeveel wil je er..?
1 minuut gezocht.. :z
Bedankt daar is een forum toch voor om vragen te stellen 👍
 
Als morgen bij de release blijkt dat hij er echt zo uit gaat zien dan is 1 ding zeker.. Mijn volgende motor wordt geen nieuwe MT10. Allemachtig wat een gedrocht. Yamaha had natuurlijk al de gehele MT range vakkundig verkracht afgelopen jaar en dat doen ze bij de 10 nog eens rustig over..
IMG-20211108-WA0001.jpg
IMG-20211108-WA0000.jpg
 
Als morgen bij de release blijkt dat hij er echt zo uit gaat zien dan is 1 ding zeker.. Mijn volgende motor wordt geen nieuwe MT10. Allemachtig wat een gedrocht. Yamaha had natuurlijk al de gehele MT range vakkundig verkracht afgelopen jaar en dat doen ze bij de 10 nog eens rustig over..
Bekijk bijlage 1693411Bekijk bijlage 1693412

Wat een gedrocht inderdaad. Ziet er niet uit. Beetje E.T triumph gehalte.
 
Als morgen bij de release blijkt dat hij er echt zo uit gaat zien dan is 1 ding zeker.. Mijn volgende motor wordt geen nieuwe MT10. Allemachtig wat een gedrocht. Yamaha had natuurlijk al de gehele MT range vakkundig verkracht afgelopen jaar en dat doen ze bij de 10 nog eens rustig over..
Bekijk bijlage 1693411Bekijk bijlage 1693412
Dit is inderdaad ronduit om te kotsen. Hoop dat het nog een beetje bijtrekt...
 
Hahaha het is officieel. Wat een ellende 8)7 -O-
Was een yammie fan maar begin hier toch wel moeite mee te krijgen. Heel die MT lijn naar de filistijnen, en die 10 is nog het lelijkst ook terwijl dat het paradepaardje had moeten zijn.
 
Hahaha het is officieel. Wat een ellende 8)7 -O-
Was een yammie fan maar begin hier toch wel moeite mee te krijgen. Heel die MT lijn naar de filistijnen, en die 10 is nog het lelijkst ook terwijl dat het paradepaardje had moeten zijn.
Nouuuu ik vind die Cyclops MT09 nog ff stapje lelijker, maar dit is ook echt een afzichtelijk ding..
Maar mijn volgende fiets wordt sowieso geen MT10 met deze looks, dat is zeker. Niet dat ik al flauw ben van de mijne maar toch..

Wat ik wel zeer positief vind is dat Yamaha niet mee gaat in die 200 pk waanzin (en 12.000 electronica systemen om het enigszins rijdbaar te houden voor noobies..😑) maar insteekt op bruikbaar vermogen en meer middengebied.
 
Als morgen bij de release blijkt dat hij er echt zo uit gaat zien dan is 1 ding zeker.. Mijn volgende motor wordt geen nieuwe MT10. Allemachtig wat een gedrocht. Yamaha had natuurlijk al de gehele MT range vakkundig verkracht afgelopen jaar en dat doen ze bij de 10 nog eens rustig over..
Bekijk bijlage 1693411Bekijk bijlage 1693412
Het is het niet idd, jammer.
Was niet van plan om op korte termijn een andere te kopen, maar toch.
Dit is niet de opvolger van mijn huidige MT 10😞
 
Het is het niet idd, jammer.
Was niet van plan om op korte termijn een andere te kopen, maar toch.
Dit is niet de opvolger van mijn huidige MT 10😞
Nee dit gaat hem zo niet worden voor mij. Eerst maar eens in het echt zien, al ben ik bang dat ie daar niet beter van wordt :X

Maarja, ben toch niet van plan om een andere motor te kopen.
 
Ik zit helemaal niet meer in deze klasse te kijken maar als ik in de markt voor een supernaked zou zijn zou het een speed triple 1200rs worden. Daar kunnen ze bij yamaha nog wat van leren...
 
Het enige positieve wat ik zie is het MT10SP dashboard. Verder met voorgaande opmerkingen eens; ziet er niet uit🤢
 
Terug
Bovenaan Onderaan